Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alhaisen tason mies ja haluan nostaa tasoani keskitasoksi että saan keskitason naisia, mitä teen?

Vierailija
19.11.2023 |

Kerron itsestäni hiukan.

-Olen 178cm pitkä

-Hiukan ylipainoa on ja en ole miesmallin näköinen vaan "karski ja karvainen" mies.

-Koulutustasoni on ammattikoulu

-Käyn töissä ja saan palkkaa 3000e-4000e kuukaudessa riippuen lisistä

-Hiusraja hiukan karkaa mutta ei pahasti

En ole siis ikinä seurustellut koska en ole kelvannut kenellekkään naiselle, haluan nyt nostaa tasoani eli tehdä itsestäni paremman naisten silmissä joten miten minun kannattaa toimia? 

M33

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki peniksenkehittäjä. Isot kullit naisia kiinnostaa kaikissa tasoissa.

Ei kiinnosta. :D

Vierailija
42/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee väkivaltarikos, ota tatuointeja, opiskele hyvä ammatti mistä tienaa hyvin, käytä alkoholia enemmän ja mene salille.

Salillemenoa ja opiskelua voisi kehottaa kaikille, mutta noita muita ei.

Sitäpaitsi, jos tienaa 3000 - 4000 €/kk, on minusta aika hyväpalkkainen keskimäärin.

Naisvaltainen harrastus voisi olla hyvä idea. 

Mutta sitä ennen tosiaan käydä salilla ja laihduttaa, voisi käydä kosmetologilla ja pyytää ohjeita ihonhoitoon, otattaa kuoret hampaisiin (jos huonot hampaat), ostaa laadukkaita vaatteita ja kenkiä ainakin Stockmannilla oli aiemmin pukeutumiseuvontaa en tiedä onko vielä (vanhat kuteet roskiin),  peruspositiivinen ilme ja ote elämään on tärkeä, sekä hyvä ryhti.

Älä mielistele ketään, älä leiki feministiä - naiset ei oikeasti pidä siitä.

Ja vaikka itsetunto olisi nollissa, esiinny itsevarmana, mutta ei k- päänä, niin muutkin tekevät.

Todella tärkeää on, että kaikinpuolin peseydyt hyvin ja tarpeeksi usein, käytä miellyttävää, kevyttä partavettä.

Jos sinulla sopii parta-viikset, kasvata ne, jos kasvaa huonosti, aja pois.

Jos olet kiinnostunut uskonasioista, mene seurakuntaan - siellä on paljon kunnollisia, hyväluontoisia, sitoutumishaluisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista naista etsit, konkreettisesti?

Etsin naista joka on kaunis ja joka vastaa ulkonäöllisesti samaa tasoa kuin mitä minä olen.

Naisen olisi hyvä käydä töissä ja naisen koulutustasolla ei ole väliä.

Lapsia nainen ei saa haluta eikä lapsia sillä saa olla.

Nainen ei saa kannattaa mitään ääriryhmiä.

Ei saa olla mt ongelmia naisia tai päihdeongelmia koska itse olen raitis ja mt ongelmaton.

M33

No niin, löytyi pari vikaa.

Kuten mitä?

M33

Vierailija
44/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin ensivaikutelmalla on merkitystä  Se kertoo ihmisestä paljon. Mikään sisustuslehden kansikuvakoti sen ei tarvitse olla. Ei tarvita edes hienoja uusia huonekaluja. Sen sijaan kodin pitää olla perussiisti. Etenkin keittiön ja vessan. Puhtaat lakanat. Ruoanlaittotaito. Nykyajan nainen ei ala miehen kodinhoitajaksi. 

Vierailija
45/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, käy sokeroinnissa, opiskele queer-sanastoa, mene paikallisen bdsm-yhdistyksen kokoukseen, ota lävistys ja kerro olevasi polyamorinen, niin luulisi silakoiden kutevan.

Vierailija
46/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene yli kselle kysymään?

Siellä on kokemusasiantuntijoita jotka voi kertoa mikä oikeasti vetää. Täältä et saa kuin vi ttuilua ja takuutoimimattomia ohjeita.

Täähän se ois. Kysyisitkö kalastusvinkkejä kalalta vai kalastajalta?

Vierailija
47/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene yli kselle kysymään?

Siellä on kokemusasiantuntijoita jotka voi kertoa mikä oikeasti vetää. Täältä et saa kuin vi ttuilua ja takuutoimimattomia ohjeita.

Täähän se ois. Kysyisitkö kalastusvinkkejä kalalta vai kalastajalta?

Ja yl i ksellä ne kalamiehet luuraa? :D :D

Vierailija
48/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista, että hygienia on kunnossa. Hammaslääkärissä käyty, hampaita harjaat 2x päivässä, peseytyminen ja puhtaat hiukset. Näiden lisäksi käytöksessä huomaavaisuus ja ystävällisyys. Muuten ei kannata itseään muuttaa muita miellyttääkseen. Jos itse et ole tyytyväinen ulkonäköösi, mieti, mistä itse pitäisit.

Vierailija
49/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin naista joka on kaunis ja joka vastaa ulkonäöllisesti samaa tasoa kuin mitä minä olen.

Ei saa olla mt ongelmia naisia tai päihdeongelmia koska itse olen raitis ja mt ongelmaton.

M33

No niin, löytyi pari vikaa.

Kuten mitä?

M33

Vela ja raittius vaikeuttaa naisen saamista.

Vierailija
50/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää baareissa niin tutustut naisiin. Minä olen 166 cm 92 kg mies. Olen käynyt amiksen ja olen työtön tällä hetkellä. Olen ollut naisen kanssa 14 vuotta. Jos minä olen saanut naisen niin kyllä kai kaikkien pitäisi saada. Pitää vaan yrittää ja olla sosiaalinen.

Vierailija
51/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vuosikausia mädättänyt aivojaan red pill -kuralla niin mahtaako siitä enää edes kyetä kuntoutumaan normaaliin elämään? 

Vierailija
52/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Olet siis rajannut suurimman osan naisista ulkopuolelle.

Vierailija
53/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodin ensivaikutelmalla on merkitystä  Se kertoo ihmisestä paljon. Mikään sisustuslehden kansikuvakoti sen ei tarvitse olla. Ei tarvita edes hienoja uusia huonekaluja. Sen sijaan kodin pitää olla perussiisti. Etenkin keittiön ja vessan. Puhtaat lakanat. Ruoanlaittotaito. Nykyajan nainen ei ala miehen kodinhoitajaksi. 

Sitäpä heti käydään tarkastamassa kämppä,heti ensitapaamisella. Ensimmäiseksi pitää olla naama kertoin kunnossa, niitä rokotuksia myöten ja nirsona mikään ei kelpaa.

Vierailija
54/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000-4000€ liksa? Kyllä miesvailtaisella alalla vaan tienaa. Ja sanoitko, että vaan ammattikoulu? Mikä ala, jos saan tietää? Ois alan vaihto mielessä. 

Vierailija
55/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vuosikausia mädättänyt aivojaan red pill -kuralla niin mahtaako siitä enää edes kyetä kuntoutumaan normaaliin elämään? 

Yksi incelhän kertoi lehtijutussa miten oli päässyt aatteesta eroon menemällä opiskelemaan, missä huomasi opiskelukavereista ettei naiset ole ollenkaan sellaisia saatanoita kuin hänelle oli netissä opetettu. Jos ap on jo töissä niin olisiko ideaa kehitellä joku harrastus jossa altistuisi naisille. Mutta olisi tärkeää mennä sinne normaalina ihmisenä ihmisten joukkoon eikä ilmiselvästi kyyläämään ja etsimään naisystävää. Ihan vain lähtisi ensin kaveripohjalta parantamaan kykyä hengailla naisten kanssa ja jutella. Kokemus vaan voi olla huono jos heti tsekkaa perseet ja sitten siirtyy murjottamsan jos ei löydy hyviä. Kärjistettynä. 

Vierailija
56/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3000-4000€ liksa? Kyllä miesvailtaisella alalla vaan tienaa. Ja sanoitko, että vaan ammattikoulu? Mikä ala, jos saan tietää? Ois alan vaihto mielessä. 

Kyllä se itselläkin jää n.kolme tonnia käteen normityöaikana pelkkänä ammattikoulu pohjana, ihan normi palkka. IT-alalla olen itse. En asu pääkaupunki seudulla

Vierailija
57/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Mikset halua lapsia?

Se on varmaan suurin kynnys, koska ikäisesi naiset yleensä haluavat viimeistään tuon ikäisenä lapsia.

Vierailija
58/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden muiden neuvojen vastaisesti sanoisin, että älä hanki vaatteita joissa et oikeasti viihdy. Uskon että omassa tyylissäsi olet loppujen lopuksi puoleensavetävämpi. Ehjät ja puhtaat vaatteiden on kuitenkin oltava.

Vierailija
59/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Amk suoritettu, työkokemusta kohta viisi vuotta, enkä ole kolmekymppisenä koskaan nähnyt palkkanauhan bruttoansiossa lukemaa, joka alkaisi kolmosella tai isommalla luvulla.

Vierailija
60/117 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä heti käydään tarkastamassa kämppä,heti ensitapaamisella. Ensimmäiseksi pitää olla naama kertoin kunnossa, niitä rokotuksia myöten ja nirsona mikään ei kelpaa.

Tämä teksti rivien välissä: paranoidi  persoonallisuushäiriö & salaliittoteoriat. Tällaisia naisiakin on joten antivax piireihin mars. Lapsia ei käy kateeksi joten jättäkää tekemättä, muuten hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan