Olen alhaisen tason mies ja haluan nostaa tasoani keskitasoksi että saan keskitason naisia, mitä teen?
Kerron itsestäni hiukan.
-Olen 178cm pitkä
-Hiukan ylipainoa on ja en ole miesmallin näköinen vaan "karski ja karvainen" mies.
-Koulutustasoni on ammattikoulu
-Käyn töissä ja saan palkkaa 3000e-4000e kuukaudessa riippuen lisistä
-Hiusraja hiukan karkaa mutta ei pahasti
En ole siis ikinä seurustellut koska en ole kelvannut kenellekkään naiselle, haluan nyt nostaa tasoani eli tehdä itsestäni paremman naisten silmissä joten miten minun kannattaa toimia?
M33
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet keskitasoa saat korkeintaan alatason naisia. Näin se menee.
Ps. Ajattele positiivisesti, ätminä et saa ketään.
Yleensä ne alhaisen tason naiset kelpuuttaa kumppaniksi keskitason miehiä ja ne keskitason naiset kelpuuttaa kumppaneiksi niitä huipputason miehiä. Naiset pyrkii pariutumaan miesten kanssa jotka ovat parempaa tasoa kuin mitä nainen itse on.
Bullshit saatana. Tuo on vain selitys niillä miehillä jotka ei tapaa sitä oikeaa.
Kiroileminen kuulostaa keskenkasvuiselta sekä aggressiiviselta.
Joo no seuraavaksi sun pitäisi kasvaa ihmisenä
Oletko rokotettu? sekin kannattaa sanoa jo heti alkuun.
Ala keskittyä muuhun kuin itseesi. Ihmiset tykkäävät siitä, että sinä.olet kiinnostunut heistä ja he sinusta.
Unohda koko hiusraja puheissa. Sen verran juttelet parturin kanssa, että hän leikkaa parhaaseen malliin hiukset.
Miehen pitää tehdä aloite, ei naisen. Se aloite voi olla ensin ihan vaan vieno ja lievä, ei tarvitse heti kysyä suhteeseen.
Millaista naista etsit, konkreettisesti?
Sinä kiipeilet jossain taso-kiipeilytelineessä, muut elää elämäänsä. Varmaan sun pitäisi ensin jättää se kiipeilyteline ja mennä elämään muiden sekaan.
Mä ihmettelen näitä tasojen jankkaajia täällä palstalla. Missään muualla ei puhuta tasoista.
Lakkaa viettämästä aikaa incelien kaikukammioissa ja nielemästä tätä "taso"paskaa, käy harrastamassa yms. ihmisten ilmoilla ilman sitä "haen täältä tyttöystävän" -energiaa. Tulee jos on tullakseen. Se nyt on varma, että kotiovelta/internetistä tuskin kukaan tulee hakemaan... Sama minkälainen Adonis/Aphrodite olisi.
Oletko joskus elämässäsi käynyt toisen ihmisen kanssa mielekkään ja viihdyttävän keskustelun? Jos et, yritä löytää vertaistukea pariutuneita autisteilta, ei taviksilta.
Kaikille on joku jossain. Se elämässä on aina hämmentänyt. Kehitysvammaisiakin pariskuntia on, koska heillekin on ollut joku jossain. Kyllä sullekin ap on joku sopiva jossain. Jos etsit jotain tietyn tasoista, sopivinta et välttämättä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kiipeilet jossain taso-kiipeilytelineessä, muut elää elämäänsä. Varmaan sun pitäisi ensin jättää se kiipeilyteline ja mennä elämään muiden sekaan.
Hyvin sanottu. Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet keskitasoa saat korkeintaan alatason naisia. Näin se menee.
Ps. Ajattele positiivisesti, ätminä et saa ketään.
Yleensä ne alhaisen tason naiset kelpuuttaa kumppaniksi keskitason miehiä ja ne keskitason naiset kelpuuttaa kumppaneiksi niitä huipputason miehiä. Naiset pyrkii pariutumaan miesten kanssa jotka ovat parempaa tasoa kuin mitä nainen itse on.
Ja miehethän eivät pyri koskaan saamaan sitä nuorinta ja kauneinta minkä voivat saada....
Vierailija kirjoitti:
Etsin naista joka on kaunis ja joka vastaa ulkonäöllisesti samaa tasoa kuin mitä minä olen.
Naisen olisi hyvä käydä töissä ja naisen koulutustasolla ei ole väliä.
Lapsia nainen ei saa haluta eikä lapsia sillä saa olla.
Nainen ei saa kannattaa mitään ääriryhmiä.
Ei saa olla mt ongelmia naisia tai päihdeongelmia koska itse olen raitis ja mt ongelmaton.
M33
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa viettämästä aikaa incelien kaikukammioissa ja nielemästä tätä "taso"paskaa, käy harrastamassa yms. ihmisten ilmoilla ilman sitä "haen täältä tyttöystävän" -energiaa. Tulee jos on tullakseen. Se nyt on varma, että kotiovelta/internetistä tuskin kukaan tulee hakemaan... Sama minkälainen Adonis/Aphrodite olisi.
Jos on oikeasti palkkaa tuon verran kuukaudessa ja vähintään, voi myös palkata muita hoitamaan omia hommia, jos tekee jotain sellaisia töitä vaikka yrittäjänä tai hyvinkin itsenäisesti. Silloin saa aikaa naisten kanssa kahvitteluun.
Hanki peniksenkehittäjä. Isot kullit naisia kiinnostaa kaikissa tasoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin naista joka on kaunis ja joka vastaa ulkonäöllisesti samaa tasoa kuin mitä minä olen.
Ei saa olla mt ongelmia naisia tai päihdeongelmia koska itse olen raitis ja mt ongelmaton.
M33
Ratkaisu on vela-foorumit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
No niin, löytyi pari vikaa.
Kehottaisin myös keskittymään siihen henkiseen puoleesi. Älä mädätä mieltäsi incelien propagandalla, käsittele mahdollinen naisvihasi ja muut ajatusharhasi pois tieltä. Sitten voitkin lähteä ulos maailmaan tutustumaan ihmisiin. Mieti mitä haluat elämältäsi ja lähde tavoittelemaan sitä. Tutustu ihmisiin ilman taka-ajatuksia. Ja tee rohkeasti aloite, jos tapaat jonkun josta pidät.
Jos ylipaino on ulospäin näkyvää niin sen pudotus voisi ehkä hieman helpottaa.
Muuten sitten vaan monia deittisovelluksia pystyyn ja treffejä yrittämään.