Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset talvikengät sulla on?

Vierailija
19.11.2023 |

Kuljen itse vielä kesälenkkareissa, ja nyt pitäisi ostaa talveksi jotkut kengät. Onko suosituksia? Millaisia kenkiä käytät talvella? En oikein tiedä mitä hakisin...ehkä kriteerinä olisi että kestää märkääkin jos tulee loskakeli, varmaan vähän vuorta että olis pakkasella lämpimät ja jonkin verran vartta jos tulee lunta ettei mee kenkien sisään ja kastele sukkia. Mitä lähden etsimään näillä kriteereillä? Mulla ei ole minkäänlaisia kenkiä kaapissa talvelle.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniharmaat Rieker nilkkurit

Vierailija
82/90 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eccon nilkkurit ja piikkikengät, tällaset aattelin ostaa:

https://www.stiletto.fi/fi/tamaris-naisten-saappaat-25605-43-musta/p/13…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammat löytyy. Paremmat kengät on sellaiset maiharityyppiset Panama Jack -merkkiset. Ihan lämpimät. Sitten mulla on Sorellin Caribout kylmempään säähän ja rennompaan pukeutumiseen. Töihin on turvakengät ja kylmimpiin hommiin Kuomat.

Vierailija
84/90 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat nauhanilkkurit ja ruskeat talvisaappaat tekoturkisvuorella. Kannattaa katsoa vähän, että on pitävät pohjat, liukastuessa voi loukata pysyvästikin. 

Vierailija
85/90 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivan näköiset, osta ihmeessä. :)

Vierailija
86/90 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomarin kengät pikkupakkasille ja kovemmille pakkasasteille Panama Jackin nahkakengät, joissa lampaankarvavuori.

Vierailija
87/90 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on saman tyyliset, mutta lyhyempi vartiset. Oon tykännyt.

Vierailija
88/90 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkurit ovat parempaa pukeutumista vaativia tilanteita varten.

Eniten käytetyt ovat ihan peruskesälenkkarit hieman isommassa koossa, että mahtuu paksumpi sukka.

Loskakelille tai runsaalle lumelle on vedenpitävät pitkävartiset lenkkarit. Niitä käytän myös liukkaalla, koska kävelen silloin yleensä pientareen puolella.

Nastakengät oli yhtenä vuonna, mutta olen niin kevyt, että nastat eivät pureudu kunnolla jäähän. En myöskään pitänyt siitä, miten niillä katosi kontakti pintaan varsinkin hiekoitussoran pyöriessä kengän alla.

Varsinaisia talvikenkiä en koe tarvitsevani, kun jalat pysyvät noillakin lämpiminä. Tilanne olisi luultavasti eri, jos en olisi koko ajan liikkeessä ulkona ollessani. Paikallaan tököttäessä jalat varmaan alkaisivat palella. 

Vierailija
89/90 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkin löytyy:

- UGGin ihan lyhytvartiset. Nämä on lämpimät ja söpöt, ei sovi märkään tai hankeen koska lyhyt varsi. Mutta tosi lämpimät

- Pomar Malla. Goretex huopanilkkurit. Todella säänkestävät, lämpimät ja ihan miellyttävät silmällekkin

- Riekerin vedenpitävät maiharit. Mekkojen ym kanssa, ei mitkään superlämpimät mutta vuori löytyy kuitenkin

- Chelsea bootsit. Siistimpään menoon

- Goretex ulkoilukengät. Koiralenkille, lasten kanssa pihalle ym

Vierailija
90/90 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uggit ja Vansin talvitennarit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan