Paljonko tarvitsisit selvitäksesi jos tulisi joku 'kansalaispalkka'? Hur mycket skulle du klara dig med om vi fick någon 'medborgarlön'?
Paljonko tarvitsisit selvitäksesi jos tulisi joku 'kansalaispalkka'? Asunto, vaatteet, kengät, 'kulkeminen' sun muut kuin ruoka täytyy hoitaa muulla tavalla...
Hur mycket skulle du klara dig med om vi fick någon 'medborgarlön'? Bostad, kläder, skor, 'trafik' och annat än mat borde man klara på något annat sätt...
Minä olen pyörittänyt koko talouttani noin 1200 eurolla kuukaudessa jo ainakin noin 20 vuotta... ja asunnon kuukausimaksun on noin 70 %... ihminen selviää yllättävän vähällä... Olen köyhä mutta en surkuteltava... on niitä jotka ovat minulle kateellisia kaikesta siitä mitä minulla on...
Jag har rullat min hela ekonomi de ca sista 20 åren med ca 1200 euro i månaden... och bostadens månadsavgift har varit ca 70 %... en människa klarar sig med förvånandsvärt litet... Jag är fattig men inte någon att tycka synd om... det finns de som är avundsjuka för vad jag har...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tonni riittäs. Toisen tonnin vois tienata keikkatöillä työn tekoa pari kertaa viikossa harrastaen.
Tismalleen sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kärvistelen 700 eurolla eli joku tonni ois luksusta.
jatka vaa kärvistelyä.jossei työ maistu.se on hauskaa katottavaa ku työttömät kärvistelee.parin tunnin päästä ravinteliin syömään samal vähän testaa uutta autoo.
Mulla on osa-aikanen työpaikka.
Olen kahden alle kouluikäisen opiskeleva viikko-viikko -vanhempi. Nyt pärjätään 1350e kuussa, sanotaan että 1500 eurolla elämä olisi jo todella helppoa.