Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua ettei kiinnosta?

Vierailija
19.11.2023 |

Tätä ollaan pohdiskeltu paljon. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät tajua ettei kiinnosta?

Kysyjän kannattaisi ehkä osallistua https://www.koulutus.fi/koulutukset/valoria/viestinta-strategian-toimee…

Vierailija
22/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he tajuavat. He vain eivät kunnioita sitä, mitä toinen haluaa tai ei halua. 

Tämä just. Ei miehille naisen sana tai tahto merkitse mitään, he uskovat vaan kun toinen mies sanoo, mitä naiset "haluavat" (mikä on usein jotain "naiset eivät itse tiedä mitä haluavat, joten heitä kannattaa jahdata ja manipuloida").

Ja sitten itketään kun ei saada naista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei tajua ettei sen mielipide kiinnosta.

Vierailija
24/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei tajua ettei sen mielipide kiinnosta.

Tässähän se taas todistettiin :D 

Komedia kirjoittaa itse itsensä teidän urpojen kanssa.

Vierailija
25/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät ne miehet joista minä olen kiinnostunut, ymmärrä kiinnostua takaisin minusta?

Ja mikseivät ne miehet joista minä en ole kiinnostunut, jätä minua rauhaan?

Vierailija
26/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeus lukea naisten ajatuksia, monesti pelkkä ystävyys ajatellaan kiinnostuksen merkkinä.

Sanoisin että ajatusten luku on jopa mahdotonta, aivan kaikille.

Vierailija
27/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tajuan. Keskityn enimmäkseen muihin juttuihin ja ehkä kerran viikossa vedän käteen.

Vierailija
28/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät ne miehet joista minä olen kiinnostunut, ymmärrä kiinnostua takaisin minusta?

Kukaan nainen ei ole ikinä sanonut noin, ihan teidän miesten omassa päässä nämä.

Vierailija
29/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät tajua, ettei kiinnosta.

Hyökkäävät kuin tiikerit miesten kimppuun, lähes missä vaan ja milloin vaan.

Tullaan kiehnäämään baareissa, ilmaisten juomien toivossa.  Jopa röyhkeästi silloinkin,  vaikka nähdään että miehellä on jo naisseuraa.

Humalaiset naiset  ovat hirveimpiä.  Tissit tyrkyllä, lyhyt hame, kaameat kynnet, ja kuvottava tupakanhaju ja 

lässytys.

Naiset luulevat, että joka mies lähtee mukaan tai innostuu, kun näkee tarpeeksi tissivakoa ja pitkälle reittä.

Naiset ovat nykyisin raakioja naarassusia, tappelevat uroksista, keinoja kaihtamatta.

On uskomaton  suuri tuuri ja onni, löytää kunnollinen ja fiksu nainen, nyky naisten porukoista.

Vierailija
30/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika korjaa kaiken. Myös tämän pulman.

Vierailija
31/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pitäis alkaa kiinnostaa. Homma jatkuu niin pitkään kunnes kiinnostusta löytyy, joten on susta kiinni mennäänkö helpon vai vaikean kautta

Vierailija
32/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse käyttäydyt miesten kanssa? Annatko singaleita vääriä?Ei pidä yleistää kuitenkaan kyseistä asiaa. Vanhempana naisena ja näkymätömänä.En tuo itseäni esille ja pukeudun mitätömästi. Uusi iskupaikka on kuitenkin jonkun moisilla Vanhemilla miehillä uloilutiet. Isot kaupat,Kesällä esim uimarannat Helsingin aluella.Tarkailevat yksin liikkuvia naisia ikään katsomatta.Oletavat ovat sinkkuja,kun yksin liikkuu kaupaan ja kävelytit,metsä tiet. ymm.Itse saanut riesaksi vanhemman miehen. Olen Vaihtanut kellon ajat liikkua.Jopa prisman Cittariin. Lähestyy ulkona.Kävelee rinnalla,vesipulossa viinaa,luulee ei haise..Julkistahan paikat tiet ymm muut on vapaa kävellä kaikien ihmisten.Tätä jatkunut yli 1 vuosi.Viimeksi sanoin tiellä.Jätisit rauhaa,ei kiinosta. Miljoona kertaa samaa ja ettet kiinosta minua.Hän tokasi  humalassa: Et ole minkään näköinen ,ei sinulla varaa valita miestä.

Hahaha nyt oli hauskaa.

Vierailija
33/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei taida olla naisen kirjoittama tämä."

Tuo jos jotain on naisen kirjoittama. Miksi joku mies kirjoittaisi jotain noin epäloogista ja miehiä halventavaa?

Vierailija
34/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yökerhoissa ja baareissa nämä ei suju, kannattaa valittaa ravintolan esihenkilöille. 

Vierailija
35/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs paskaporukkaa te olette? Meilläpäin ei ole tuollaista vinsahtanutta käytöstä. t. Ekonomi ja ekonomi

Vierailija
36/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vinksahtanutta

Vierailija
37/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly, hoi!

Vierailija
38/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly, hoi!

T: mulla ei oikeasti ole mitään omaa sanottavaa, halusin vaan kommentoida jotain fiksun kuulosta

Vierailija
39/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tajuan, mutta tunteitani en voi sammuttaa. Toki en siis lähesty häntä enää, paitsi mitä nyt työasioissa on pakko.

Vihdoinkin meni perille! 

Vierailija
40/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole ikinä sanonut noin, ihan teidän miesten omassa päässä nämä.

Ei tietenkään sano, mutta lähes kaikki naiset ajattelee noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme