Mikä teitä ällöttää toisten kodeissa? Nyt saa avautua!
Ystävä kutsui tänään luokseen lounaalle. Kaunis ajatus, mutta ruokahalu katosi täysin, kun olin ottamassa aterimia ja aterinlaatikko oli täynnä ruuanmuruja. Kiva sieltä sotkun keskeltä ottaa "puhtaat" aterimet! 🤢 Pöydän lähettyvillä kävellessä tuntui murut myös sukanpohjissa. En tiedä onko sitten sellainen asia, johon hän ei itse niin kiinnitä huomiota, mutta vieraana kyllä ei houkutellut syömään tuo ympäristö.
Mitkä (pienet ja isot) asiat teitä ällöttää toisten kodeissa?
Kommentit (1820)
Vierailija kirjoitti:
Eteisessä jo takkeja tursuava naulakko.Jos kutsuu vieraita niin onko vaikeaa tehdä tilaa parille takille?Tahmeat lattiat ja haisevat käsipyyhkeet. Kusipiskot vessan kannessa.
Miksi helvetissä käytte näissä likaisissa kodeissa? Itse en kävisi. Sitten tänne tullaan valittamaan toisten kodeista, pysykää omassanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pestään samalla harjalla koiran ja ihmisten astiat. Käsitellään koiran ruokia sekä astioita ja huuhtaistaan vain kädet pikaisesti ennen ruoan laittoa. Tunkkainen haju koirasta. Vanha koira jolla on pidätysvaikeuksia. Koira ei mahda sille mitään.
Sellainen yököttävä koiranrakki pitäisi lopettaa. Heh
Idiootti kommenttisi perusteella luonasi pitäisi vierailla punisher.
Minä pesen sekä omani että koiran ruoka-astiat koneessa, joka takuulla tappaa bakteerit kuumalla vedellä ja pesuaineella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pestään samalla harjalla koiran ja ihmisten astiat. Käsitellään koiran ruokia sekä astioita ja huuhtaistaan vain kädet pikaisesti ennen ruoan laittoa. Tunkkainen haju koirasta. Vanha koira jolla on pidätysvaikeuksia. Koira ei mahda sille mitään.
Sellainen yököttävä koiranrakki pitäisi lopettaa. Heh
Idiootti kommenttisi perusteella luonasi pitäisi vierailla punisher.
Minä pesen sekä omani että koiran ruoka-astiat koneessa, joka takuulla tappaa bakteerit kuumalla vedellä ja pesuaineella
Kiitos tiedosta. Taas yksi syy lisää välttää koiratalouksia
Vierailija kirjoitti:
Naisten valkoinen sisustus. M28
Totta, naiset ei osaa sisustaa. M36
Miksi mennä toisen henkilökohtaiselle reviirille ällöilemään?
Lievä homeenhaju, jota eivät itse huomaa, kyläilyn jälkeen kaikki vaateet pesuun. Kaupolla ollessa tunnistaa ihmisistä myös tuon mullan ja kellarin tunkkaisen hajun.
HÄH? Mikä kysymys? Mikä sinun kodissasi ällöttää muita ja itseäsi????? Nyt oli kyllä alahaisin kysymys aikoihin.
Mua inhottaa se toisen kodin omistaja joka tollasia kyselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee toisten kodeissa tyhjyys, kylmyys, elämisen näkymättömyys, värittömyys. Missään ei ole mitään kuin ne kolme aneemista ja persoonatonta koriste esinettä. Kaikki on samansävyistä mitäänsanomatonta vaaleaa ja haaleaa. Seinillä ei ole mitään, ei tauluja, ei peilejä, ei kelloa, ei julisteita, ei mitään. Keittiön tasoilla ei ole yhtään mitään. Kaikki on kuin jostain hotellista, jossa ei ole ollenkaan mitään persoonallista.
Tätä näkee kyllä asuntoilmoituksissa ihan liikaa, on siivottu ja tyhjennetty asunto liian aneemiseksi ja epäinhimilliseksi. Siistiä pitää olla, mutta saa eläminen ja persoonat silti näkyä kodeissa.
Jos koti on aina hyvin tyhjä ja väritön - tuntuu se kylmältä, steriililtä ja asumattomalta. Epäilen viihtyykö siellä edes sen asukkaat.
Ai että mua tympii sun kaltaiset ihmiset :D Ei mitään keskitietä! Joko tykkäät kliinisestä minimalismista tai kotisi on kuin sikolätti himohamstraajalla!! Aika mustavalkoinen ajatusmaailma.
Räkäiset ja yskivät pikkulapset. Älkää tuoko niitä kauppaankaan!
Likainen vessa. Eniten oksettaa jos vessan "lauteet" on märät, oli se sitten käsien pesusta tippunutta kun ottaa käsipyyhettä taiiii... Se on se pahin kun ei tiedä.
Tunkkaisuus, märkä koira, eläinten eritteet. Se että märkä koira saa tulla sohville ja sänkyihin kapsuttamaan ja nuolemaan itseään.
Likaiset matot, mieluummin ei sitten mattoa lainkaan.
Yhdellä tutulla ei ole oikeasti yksilöity edes perheen kylpypyyhkeitä, vaan jokainen pyyhkii mihin sattuu. Se on ihan tosi oksettavaa! Samassa paikassa pyyhitään myös tiskirätillä lattiaa, ja sama käsipyyhe oli todistetusti noin 1,5kk ja usein se oli vielä läpimärkä, ihan tosi kuvottovaa. Kuivasin vessapaperiin käteni. Sama tyyppi ihmetteli miten meillä on nimikoitu vessassa käsipyyhe ja perheenjäsenillä eri kasvopyyhkeet😅 mä en tajua miten siitä olisi vaivaa. Vaihdetaan henkilöstä/leikkaamisesta tms riippuen 1-3 viikon välein, ja käsipyyhe noin kerran viikossa. Ainiin, ja sain taivastelua miksi meillä on keittiössä astia-ja käsipyyhkeet nimetty ja käytän vaan määrättyjä.
Näin me ollaan erilaisia.
Pikku vinkkinä. Jos odotatte vieraita, tuulettakaa asuntonne hyvin. On hirveää tulla kylään hapettomaan asuntoonne.
Koira ja se märän koiran lemu mikä tarttuu vaatteisiin yäk.
Vierailija kirjoitti:
Likainen vessa. Eniten oksettaa jos vessan "lauteet" on märät, oli se sitten käsien pesusta tippunutta kun ottaa käsipyyhettä taiiii... Se on se pahin kun ei tiedä.
Tunkkaisuus, märkä koira, eläinten eritteet. Se että märkä koira saa tulla sohville ja sänkyihin kapsuttamaan ja nuolemaan itseään.
Likaiset matot, mieluummin ei sitten mattoa lainkaan.
Yhdellä tutulla ei ole oikeasti yksilöity edes perheen kylpypyyhkeitä, vaan jokainen pyyhkii mihin sattuu. Se on ihan tosi oksettavaa! Samassa paikassa pyyhitään myös tiskirätillä lattiaa, ja sama käsipyyhe oli todistetusti noin 1,5kk ja usein se oli vielä läpimärkä, ihan tosi kuvottovaa. Kuivasin vessapaperiin käteni. Sama tyyppi ihmetteli miten meillä on nimikoitu vessassa käsipyyhe ja perheenjäsenillä eri kasvopyyhkeet😅 mä en tajua miten siitä olisi vaivaa. Vaihdetaan henkilöstä/leikkaamisesta tms riippuen 1-3 viikon välein, ja käsipyyhe noin kerran vii
Mieheni ottaa aina minkä pyyhkeen sattuu,ällöttää ajatella että on hinkannut persettään minun pyyhkeeseeni. Teinityttökin välillä huuta vihaisena kun näkee pyyhkeensä isällään. Ei auta eri väriset pyyhkeet,ei nimikoidut naulakot.
Ne märät ja kuoleman hajuiset käsipyyhkeet.
Vierailija kirjoitti:
Koirat ja mykoplasmaset lapset ällöttää eniten. Älkää kutsuko kylään, jos vastassa on mukula, jolla on kaksi vihreää matoa nenän alla ja kauhea röhä.
No oma lapsi on yksinyt kolme kuukautta. Lääkärissä käyty. En voi loputtomasti olla poissa töistä tai muutenkaan pistää elämää tauolle vain, koska muuten virkeä ja kuumeton lapsi yskii kovin.
En ole nähnyt mitään sellaista toisten kodeissa, joka ällöttäisi.
Sisustusmakuun. Alkeellista usein ja ankeata.
Tulen autolla maalaistalon pihaan. Silmieni eteen avautuu huomiota herättävä näky: pihassa vanhoja, huonoja autoja, rikkoutunutta traktoria, aikaa sitten käytöstä poistunutta polkupyörää ja maitokärryä, monenlaista muuta ruostunutta metalliromua, avonaista varastoa, jossa vanhoja maalipurkkeja jne. Talon portaat hauraat, ovi vinossa jne. Ja tätä katseltavaa siis liian monissa pihapiireissä. Yksi iso stressitekijä olisi elää sellaisessa ympäristössä. Miksi ihmiset keräävät ympärilleen kaatopaikan?
Vuosikertarakentaminen on minusta tosi hyvä, koko alue on yhtenäinen. Paljon levottomampi on alue, missä on muutama rintamamiestalo, 80-luvun tiilitaloja, moderneja puutaloja ja moderneja kivitaloja, kaikkia tyylejä sen verran, että mikään ei ole vallitseva. Hirveä sekasotku.