Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ällöttää toisten kodeissa? Nyt saa avautua!

Vierailija
18.11.2023 |

Ystävä kutsui tänään luokseen lounaalle. Kaunis ajatus, mutta ruokahalu katosi täysin, kun olin ottamassa aterimia ja aterinlaatikko oli täynnä ruuanmuruja. Kiva sieltä sotkun keskeltä ottaa "puhtaat" aterimet! 🤢 Pöydän lähettyvillä kävellessä tuntui murut myös sukanpohjissa. En tiedä onko sitten sellainen asia, johon hän ei itse niin kiinnitä huomiota, mutta vieraana kyllä ei houkutellut syömään tuo ympäristö.

Mitkä (pienet ja isot) asiat teitä ällöttää toisten kodeissa? 

Kommentit (1764)

Vierailija
1761/1764 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ja mykoplasmaset lapset ällöttää eniten. Älkää kutsuko kylään, jos vastassa on mukula, jolla on kaksi vihreää matoa nenän alla ja kauhea röhä.

Vierailija
1762/1764 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosikerta-kodit. Eli koko kadun varsi on samaa vuosikertaa valmistunut kun on rakenneltu taloja siellä ja on perheillä ne samat k-raudan talot, samat trampoliinit, samat ulkopaljut, samat valkeat autot ja samat ikkunan muodot taloissa. Ihmisetkin kopioivat vaatetuksen ja hiustyylit toisiltaan. Pelottavaa.

Sitten kissanaiset, ei pääse yli. Pitää jättää väliin. Samoin monta iskää lapsilla-yyhoot.

Vuosikertarakentaminen on minusta tosi hyvä, koko alue on yhtenäinen. Paljon levottomampi on alue, missä on muutama rintamamiestalo, 80-luvun tiilitaloja, moderneja puutaloja ja moderneja kivitaloja, kaikkia tyylejä sen verran, että mikään ei ole vallitseva. Hirveä sekasotku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1764 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteisessä jo takkeja tursuava naulakko.Jos kutsuu vieraita niin onko vaikeaa tehdä tilaa parille takille?Tahmeat lattiat ja haisevat käsipyyhkeet. Kusipiskot vessan kannessa.

Miksi helvetissä käytte näissä likaisissa kodeissa? Itse en kävisi. Sitten tänne tullaan valittamaan toisten kodeista, pysykää omassanne.

Vierailija
1764/1764 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pestään samalla harjalla koiran ja ihmisten astiat. Käsitellään koiran ruokia sekä astioita ja huuhtaistaan vain kädet pikaisesti ennen ruoan laittoa. Tunkkainen haju koirasta. Vanha koira jolla on pidätysvaikeuksia. Koira ei mahda sille mitään.

Sellainen yököttävä koiranrakki pitäisi lopettaa. Heh

Idiootti kommenttisi perusteella luonasi pitäisi vierailla punisher.

Minä pesen sekä omani että koiran ruoka-astiat koneessa, joka takuulla tappaa bakteerit kuumalla vedellä ja pesuaineella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi