Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin halpoja kaikille annettavia joululahjoja?

Vierailija
18.11.2023 |

Onko vinkkejä?

Jotain mitä vielä ehtisi väkertää?

Hyvin halpoja, mutta kivoja. Joita voisin antaa noin 20 henkilölle. Siinä olisi lahjani.

Olen valmis väkertämään ja käyttää aikaa.

Kommentit (279)

Vierailija
141/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen lahja turhaan alapeukuttajalle: ikävää joulua sinulle, ilonpilaaja!

Vierailija
142/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat

Aika akrobaatti saa olla jos ehtii kahdetkymmenet villasukat neuloa kuukaudessa, ei se mahdotonta toki ole. Kalliiksi kyllä tulee villalangat.

Onhan tässä reilusti vielä kuukausi aikaa. Esim my home sukkalankaa saa cittarista 3€/kiekko (150g) ja siitä tulee kahdet sukat.

Pääkaupunkiseudun cittarissa tuon sukkalankakerän hinta on 4,75 euroa eikä kerästä tule kuin yhdet miesten sukat. Tietysti jos tekee pienempiä ja hyvin lyhyellä varrella...

Ja vaikka itse kudon paljon, kyllä 20 paria kuukaudessa on tosi paljon, ei siinä muuta sitten ehdi tehdäkään.

Mutta joo, pannulappuja, kestokasseja ja pussukoita luulisi tarvittavan joka huushollissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tosi vähän rahaa. Euro tai kaksi.

Vierailija
144/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti kuusenkoriste. Nyt saa kaikkia ihania ja hauskoja koristeita, vaikka maapallo tai ranskalaiset perunat. 

Vierailija
145/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse suklaat tms muut herkut ja anna nätissä itse askarrellussa rasiassa. 

Itse en tykkää itsetehdyistä  "herkuista"- voi olla epähygieenisissä oloissa tehtyjä.😒

Sama, syömättä jäävät.

Kaveri sai kerran "Iivarin" 5 v kanssa yhdessä leivottuja herkkuja:D hyi hitto, ehkä jotkut ei ymmärrä mutta en haluaisi lapsen kanssa yhdessä leivottuja kun ne kädet on ollut ties missä ja niillä käsillä voitu kaivaa pyllyä ja nenää. 

Vierailija
146/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman rahaa, pääsee ostamaan alesuklaata ehkä jo joulupäivänä.

Vierailija
147/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tehty sinappi tai salaatinkastike. Ongelma on vain säilytysastioiden löytäminen.

Ei mitään ruokaa itsetehtynä! Kuka uskaltaa syödä toisen tekemää tänä tautisena aikana? Ei hygieniapassia turhaan vaadita.

Jos hygieniapassi vaaditaan kelpaisiko itsetehty ruoka sellaisen suorittaneelta? Ilmoitus vain lahjaa antaessa, että minulla on sitten hygieniapassi.

Vierailija
148/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivonystyröitä ja päitä ei voi ikinä hieroa liikaa: https://www.mulletoi.com/product/4019/paanhieromislaite

Vierailija
149/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retrosuklaapötköjä, esim. Fami, MilkyWay, DaCapo. Ei tule itse ostettua, mutta varmasti tulee syötyä. Nätti paketti ja pieni tervehdys tai muisto mukaan. Yksi  per nenä.

Tai hassuja tikkareita, Lollipop. tms. On kiva ja höhlä lahja. Eikä tule kalliiksi. Tähänkin saatesanat mukaan. ("Nuollaanko yhdessä? Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa! Mälli suuhun! ) Riippuu tietysti huumorintajusta mitä voi kirjoittaa.

Ja jokaiselle henkilökohtainen viesti/runo/muisto/vitsi, se on aina tärkeämpi kuin rahallinen arvo.

Mä sain viime jouluna eräältä rakkaalta tikkarin, jolla ei liikaa rahaa.

Tikkari oli yksisarvinen saatteella et mä oon sellainen, epätodellisen ihana.  Tikkari on mulla hyllyssä ja ilahduttaa päivittäin.

Vierailija
150/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää itsetehdyistä  "herkuista"- voi olla epähygieenisissä oloissa tehtyjä.😒

Jos tuntee tekijän.

Itse askartelen makeisiakin, mutta paistan/kuumennan. En käytä raakoja munia. Pesen käsiä koko prosessin ajan. Pakkausvaiheessa apuna kertakäyttöhanskat.

Vierailija
151/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lahjaksi esim. useita sydämen muotoisia Geisha-suklaarasoita.

Olen säästänyt laatikot ja ajattelin tehdä pikkuvuokiin kotitekoista suklaata ja täyttää sydänrasiat niillä.

Jos haluaa väkertää, rasiat voi peittää askartelupaperein.

Itse kuitenkin menen helpoimman kautta ja paketoin folioon, jolloin paketit ovat sydämenmuotisia. Sisältävät vielä sen yllätyksen, ettei sisältö olekaan Geishaa vaan kotikarkkeja.

Jipii...

Juuri niin. Lapsenlapseni ilahtuvat näistä enemmän kuin Geishoista. Satun tietämään.

Vierailija
152/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut lahjaksi runoja. Semmoisia riimiteltyjä, pitkiäkin, ei mitään haikuja 😁Ovat olleet menestys. Niitä on kiva tehdäkin ja ovat persoonallisia koska se runo kertoo aina lahjan saajasta.

Kylkeen voi laittaa jotain pientä: kahvia, karkkia, kynttilän tai vaikka raha-arvan. Joskus kotoakin voi löytyä jotain kiertoon sopivaa jos lahjan saajia on noin monta.

Mutta runo/kiitos/kirje on kokemukseni mukaan kuitenkin se arvokkain lahja koska se annetaan ajatuksella 

Vierailija
153/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temu- kaupasta tilaat superhalpoja joululahjoja ilman postikuluja.

Olen kuullut Temusta pelkkää hyvää, itse en ole sieltä tilannut vielä.

Älä tilaa ainakaan mulle mitään Temupaskaa, kiitos.

Vierailija
154/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo porkkanoita.

Vierailija
155/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätysseurasta voi tilata taskukokoisen evankeliumin alkaen 0,80 eurolla.

https://xn--hertysseura-n8a.fi/?product_cat=raamatut

Vierailija
156/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkikoronatesti, hammasväliharjoja/-tikkuja, D-vitamiineja, kofeiiniton kahvi

Vierailija
157/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvat ovat vielä tämän joulun helppoja. Ensi jouluna ei enää onnistu, vaan arpavoiton voi lunasta vain arvan ostaja.

Vierailija
158/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvä tekemään käsitöitä ja tunnet saajan väri- ja makumaailman, niin ainakin jotkut voisivat ilahtua kauniista itsetehdystä piposta, tuubihuivista, joustavasta hiuspannasta, kännykkälaukusta, kosmetiikkalaukusta, uimahallikassista, kangaskassista, olohuoneen väreihin sopivista tyynynpäällisistä, keittiön väreihin sopivista pannulapuista, kivoista nahkakorviksista, käytännöllisestä vetoketjupussukasta/meikkipussista, olkalaukusta, säärystimistä, heijastavasta kankaasta tehdystä tyylikkäästä heijastimesta, helmirannekorusta, matkalaukun pakkaamista helpottavista pakkauskuutioista, lämpimistä tossuista, tilkuista ja fleecevuorista tehdystä torkkupeitosta, kivasta lierihatusta matkaa tai tulevaa kesää varten, korkkikorkeista tehdystä pannunalusesta, kirppisruukkuun kootusta jouluistutuksesta, omatekoisesta himmelistä, jouluisesta tyylikkäästä pikkuliinasta, sytykeruusuista, käsityökassista, korutelineestä, kauniista kenkäkassista teatterikäyntejä varten, nyörillisiä kenkäpusseja matkoja varten, kauniita kangaskoreja tukevasta kankaasta (vaatinee kovikekankaan), olkahihnallinen joogamattopussi, pienehkö lentokonelaukku joka mahtuu penkin alle, rantakassi reissaajalle ja tietysti joku ihana kuivakakku tai muu leivonnainen, joka voi olla suolainenkin piirakka.

Vierailija
159/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itsetehdyt joulukortit, siivousapu kotioloissa matot, imurointi,  wc pesu, saunan lauteet pesu jne. Joulusuklaan teko yms.

Vierailija
160/279 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyn Paras makaroni 400g

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän