Hyvin halpoja kaikille annettavia joululahjoja?
Onko vinkkejä?
Jotain mitä vielä ehtisi väkertää?
Hyvin halpoja, mutta kivoja. Joita voisin antaa noin 20 henkilölle. Siinä olisi lahjani.
Olen valmis väkertämään ja käyttää aikaa.
Kommentit (279)
Ei halpaa roskaa, ihmisillä on tilpehööriä ihan omiksi tarpeiksi. Kukaanhan ei ole edes pyytänyt tuomaan mitään lahjaa. Se sisäinen pakonomainen tarve miellyttää ja kiltistellä vaan saa suhteettoman suuren roolin varsinkin joulun alla.
Kauratyyny, lämpötyyny. Helppo ja edullinen tehdä itsekin sekä hyödyllinen.
Joulun ajan pieneksi muistamiseksi itse tehty kuusenkoriste kortin kera on sopiva.
Isot kauniisti koristellut piparkakut jokaiselle. Kuorrutetta on helppo värjätä ja pursottaa vaikka pakastepusseista. Lisäksi erilaisia pieniä joulukoristeita. Myös joulukukka asetelmia on helppoa tehdä itse. Kirppareilta ja kierrätyskeskuksista löytää koreja tai muita sopivia astioita ja koristeita, eikä ne paljoa kaupoissakaan maksa.
en haua mitään enkä halua antaa
Rehellisesti sanottuna, arvostaisin tällaista lahjaa eniten, tulisipa sitten lahja työkaverilta, ystävältä tai sukulaiselta:
Kortti, jossa hän kirjoittaisi pitkästi, mitä arvostaa minussa ja mitä hyviä muistoja hänellä on kanssani. Tällaisia asioita ei kaikkien kanssa tule sanottua arjessa, joten siksi tätä arvostaisi. Tällaisen kortin laittaisin itse säilöön ja palaisin siihen myöhemminkin.
Ei ainakaan mitään itse edellisenä jouluna saatua tavaraa varsinkaan jos huijaa että on sen tehnyt!
se mitä tarvin ostan itse, yleensä ei saa mieleistä joten oon lopettanut lahjojen annin ja kertonut myös etten halua
Itse kudotut villasukat, toimii aina ja kaikille
Vierailija kirjoitti:
kynttilät? Sukat, lapaset. Hattu, kaulaliina.
kahvikakku.
Hattu ja kaulaliina eivät ole halpoja harkitusti ko henkilöille yksilöllisesti.
Toki kirppareilta rytkyjä löytyy.
Miksi pitää tuhlata lahjoihin muutenkin koko joulu on ihan täyttä sontaa
Yksi kappale. Kondomi.
Kahdesta pakkauksesta riittää kaikille.
Joulun viettoon tai ensi juhannukseksekseksi.
Yhteen kertaan.
Tein yksi joulu pikkulahjoiksi pikku purkit paholaisenhilloa. Helppo tehdä, edullista ja hyvää. Toisena vuonna tein ite Rocky roadia pikku sellofaanipussukoihin. Ja yhtenä vuonna semmoisia itsetehtyjä suklaatryffeleitä.
Vierailija kirjoitti:
-Itsetehty jalkasuola jalkakylpyä varten (kauniseen purkkiin pakattuna; esim. voi etsiä kirppiksiltä ja pestä hyvin) (ohjeita tälläiseen merisuolapohjaiseen kylpyjuttuun löytyy netistä; esim. rosmariinituoksuinen, tms.)
- Puinen pyykkipoika, jonka maalaat tai koristelet mielekseksi; pyykkipoikaa voi käyttää esim. keittiössä pussinsulkijana
- Valkoinen hengari, johon maalaat kuvioita tai nimen, tms. lahjansaajalle (harjoittele hyvin, hieman on hankala maalata; esim. kultamaalilla, tms.)
- Sellofaaniin käärittyjä itseleivottuja suklaahippukeksejä, cookies, tms. pikkuleipiä (lusikkaleivät, herrasväenleivät, jne)
- Englantilainen hedelmäkakku (ei mikään halpa juttu 20 henkilölle, tosin)
- Itsetehdyt sytykeruusut kynttilänjämistä
- Isohko tulitikkurasia, jonka päälle askartelet kauniin kuvan esim. vanhan kirjan tekstistä, kuvista, tms. Kierrä kirppiksiä!
- Jos tapetinjämiä, niin kää
Minusta nämä kaikki on todella kivoja lahjoja. Arvostaisin. Itselläni on varaa ostaa itselleni juuri sitä mitä haluan. Mainitut itsetehdyt lahjat on paljon henkilökohtaisempia kun kaupasta haettu tavara.
Vierailija kirjoitti:
Penis
Ai nysä vai ?
Patalappuja, sukkia, kaulahuiveja tai kukkia ja suklaarasioita.