Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos ei vaan yksinkertaisesti mahdu magneettikuvaukseen?

Vierailija
17.11.2023 |

Mitä kuvia silloin voidaan ottaaa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanhoitaja ja aina joskus näitä sattuu kun joku on niin läski ettei mahdu putkeen. Niin meillähän on protokolla näitä tilanteita varten, työpaikan Jarmo joka käy salilla tulee ja ottaa salin toiselta puolelta vauhtia juosten sitten täysiä potilasta päin niin että ihrakasa saadaan menemään sinne putkeen varmasti. Jarmo on vahva ja painaa 150kg, silkkaa lihasta.

Joo, läski antaa hyvin periksi ja muotoutuu.

Niinku Barbababa

Vierailija
42/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin? Sehän on tosi iso se aukko.

Niin jos on normaali ihminen jota jotkut eivät ole, siis jotkut kun ovat aika kookkaita ihmisiä näin kohteliaasti sanottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Oletko katsonut TT-laitetta? 

Mielestäni läskejä ei pitäisi enempää tutkia. Eiköhän se Darwin korjaa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
44/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo nyt mikään naurun asia. Meillä oikeasti kerran juuttui kerran yksi potilas putkeen, oli valehdellut painonsa esitietolomakkeessa ainakin 30kg alakanttiin. Piti pyytää ylilääkärin lupa käyttää voimakeinoja irrottaa sieltä putkesta, samalla kun läski hyperventiloi suljetussa tilassa. Lopulta päättyi siihen että vartija tuli jeesaamaan, oli muutenkin työvuorossa hoitajavajausta ja sitten pitää soittaa hyvä ettei pelastuslaitokselle yhden magneettikuvauksen takia

Tulee mieleen ajat tykistössä kun työnnettiin murkulaa putkeen.

Vierailija
45/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanhoitaja ja aina joskus näitä sattuu kun joku on niin läski ettei mahdu putkeen. Niin meillähän on protokolla näitä tilanteita varten, työpaikan Jarmo joka käy salilla tulee ja ottaa salin toiselta puolelta vauhtia juosten sitten täysiä potilasta päin niin että ihrakasa saadaan menemään sinne putkeen varmasti. Jarmo on vahva ja painaa 150kg, silkkaa lihasta.

Heitettiin ihrakasa-potilas helvetin kovaa magneettikuvalaitteeseen (Jarmo heitti ja se käy salilla) kuulu vaan slurps ja se hävis ei jääny mössöö eikä mtn

Kaikkia se leipä elättääkseen. Anna kun arvaan: olet 11 vee, sinulla ei ole kavereita ja äidin-kilen numerosi on 7?

Sulla se ei ole ainakaan viitosta kummempi.

Vierailija
46/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se rasvakasan määrä ihon alla muuten vaikuttaa siihen magneettikuvan luettavuuteen? Näkyykö se valtava energiapitoisen, tirisevän rasvan määrä herkullisesti siinä kuvassa?

Vierailija
47/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avomagneetti on ainakin Turussa. Ja hoitajat röntgenhoitajia.

Eikös ne kuvaa norsujakin ?

48/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun on tuollaisia jarmoja jotka auttavat tyttöjä töiden ongelmatilanteissa. Ihan sydäntä lämmittää. Terkkui.

Vierailija
49/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ukki oli todella isokokoinen. En tiedä oliko vitsi vai ihan tosissaan kun sanoi käyneensä jossain eläin klinikalla  magneettikuvauksessa.

Vierailija
50/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitettiin ihrakasa-potilas helvetin kovaa magneettikuvalaitteeseen (Jarmo heitti ja se käy salilla) kuulu vaan slurps ja se hävis ei jääny mössöö eikä mtn

Menepäs välillä pihalle, ehkä joku rupeaa sinunkin kaveriksesi, vaikka epäilen, että olet joko se koulukiusaaja tai se kiusattu. Lapsi joka tapauksessa.

Vierailija
51/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kai käsketään potilasta laihduttamaan.

Vierailija
52/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole.

Vierailija
53/53 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää keskustelua. Itselläni myös painoa reippaasti liikaa mutta en ole koskaan käynyt magneettikuvassa.