Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhistus tajusin jotain hirveää. Olen reissussa, lähdin aamulla, väänsin viimeyönä patterin täysille enkä muistanut pienentää vedenkiertoa.

Vierailija
17.11.2023 |

Asun vanhassa kerrostalossa ja sänkyni on aivan vesipatterin vieressä (patteri seinässä kiinni)

Minua paleli viimeyönä ja tuntui kauhea veto ikkunalla.

Sänkyni on suoraan patterin ja ikkunan edessä pitkittäin, rakoa ehkä maksa 5cm.

Sängyn ja patterin välissä on vielä suljetut kangasverhot, suojaamassa ikkunasta tulevalta vedolta.

Patterin väänsin täysille ja tuli ihanan lämmin huomasin, että patteri kuumeni aivan tulikuumaksi enkä sitten aamulla enää muistanut pienentää sitä.

Pelkään, että patteri sytyttää verhot palamaan tms!!?

Onko mahdollista.

Vielä pahemmaksi tekee tilanteen se, että palovarottimesta loppui paristot viikko sitten ja minä saamaton en ole muistanut ostaa uusia.

Palvovarotinta ei siis ole asunnossa, joten tulipalokin olisi tuhoisa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sulla mahtoi mennä aikaa tämän kyhäelmän sepittämiseen?

Vierailija
22/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata letkuttaa koiraa kesähelteellä vedellä, koska kuumassa ilmassa se vesi alkaa kiehua koiran pinnassa. Tällaisen ohjeistuksen olen saanut kerran. Eli siis auringon paiste lämmittää veden +100 asteiseksi. Kyllä-juu, jep, jep. Vähän sama logiikka tuossa vesikiertopatterissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/25 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa sekava sepustus, että vesipatteri sytyttää tulipalon?

Tampio! Tajuatko mitä tarkoittaa tulikuuma? Sytyttääkö tuli tulipalon? Niinpä, no entä tulikuuma? No sytyttää tietenkin!

Vierailija
25/25 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jotenkin ristiriitaista, että olet ap yhtä aikaa noin neuroottinen ja noin huolimaton.:D