Mitä ajattelet miehestä, joka on käynyt yksinään lomalla Filippiineillä, Thaimaassa, Vietnamissa tms?
Yksi mies kenen kanssa olen jutellut kertoi menevänsä talvena kolmeksi viikoksi Filippiineille. Mielestäni vähän kyseen alaista.
Kommentit (66)
Mikäs siinä aloittajaa mietityttää? Oletko jotenkin r a sis ti?
Eihän tuossa ole mitään outoa, jos tykkää Aasiassa matkustaa.
Pienet naiset ja halpa seksi kiinnostaa. Saa olla välillä aina kuningas.
Ihan samaa ajattelen mitä itsestänikin kun matkustan yksin noissa maissa. En mitään.
Että tykkää Kaakkois-Aasiasta. Minäkin käyn joka talvi Indonesiassa sukeltamassa, olen nainen. Sinne ei oikein kannata lähteä kahta viikkoa lyhyemmäksi ajaksi. Mukava maa, kun hintantasokin on edullinen.
Ja itselläsi ei ole varaa mennä edes Viroon?
Vierailija kirjoitti:
Pienet naiset ja halpa seksi kiinnostaa. Saa olla välillä aina kuningas.
Ne on vähän sellaisia every hole, go go go-reissuja. M43
Mikä sitten on sallittu, epäkyseenalainen lomakohde?
Nuorempana vältin niitä kaikin keinoin. Ajattelin että käyvät seksimatkoilla ja tuovat hiviä. Tuskin moni on siellä auttamassa naisia humanitäärisesti. Nyt en deittaile.
Mietin, että toivottavasti on käytänyt kumia.
Meneehän sellainen puolituttuna, mutta ruumiinnesteitä en sekoittaisi.
Mitäs väliä sillä on missä käy lomalla ja mihin rahansa tuhlaa. Sen 3 viikon aikana kerkeää varmaan panna samalla hinnalla 10 eri naista, kuin vs, että vie yhden suomalaisen naisen syömään. Ja suomessa et välttämättä edes saa mitään muuta, kuin syömäseuraa ja haukut.
Mies käy yksin Helsingissä, kävi kerran myös Tukholmassa. Herättää ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Porvoo?
Vierailija kirjoitti:
Antaa rahat ap:lle ja olla menemättä.
Kerroin kapakassa naiselle käyneeni kesällä ihmettemässä Hampurin Reeperbahnia. Ihan vaan katsomassa. Heti irvisti ja lähti. Oli opettava kokemus. En ostanut siellä mitään, nyt alkaa vähän kadutamaan?
Itse käyn Gambiassa ja jokainen näkee maireasta hymystäni mitä siellä on tehty. Niin, olen nainen.
kyseen alaista
LOL