Mitä ajattelet miehestä, joka on käynyt yksinään lomalla Filippiineillä, Thaimaassa, Vietnamissa tms?
Yksi mies kenen kanssa olen jutellut kertoi menevänsä talvena kolmeksi viikoksi Filippiineille. Mielestäni vähän kyseen alaista.
Kommentit (66)
Itse oon käynyt yksin viimeksi 2 viikkoa Italiassa. Kiva ja antoisa matka ja ei tarvitse ottaa toista huomioon. Omillani menin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn yksin lomamatkalla vuosittain jouluna, uutena vuotena ja tammi-helmikuussa Japanissa. Miksi naiset ei voi sietää, jos miehet harrastaa irtoseksiä ulkomaalaisten naisten kanssa? Miten se on pois suomalaisilta naisilta? Ei mitenkään. Nytkin olen lähdössä noin kuukauden päästä.
Mies on onnellisin sinkkuna. Saa matkustella Aasiassa ja saada suominaisten vihat niskaansa. :) M28
Naiset yrittää kontrolloida miesten seksuaalisuutta. Naiset haluaa, että mies olisi harrastanut seksiä vain vakavissa parisuhteissa, tai miehellä olisi vähemmän irtopanoja kuin naisella tai mies ei olisi harrastanut seksiä aasialaisten kanssa. Naiset ei voi sietää "likaista" miestä. Naisista ulkomaalaiset naiset pilaa miehen.
En minä suhtautuisi yhtään myönteisemmin naiseen, joka panisi usein alaikäisiä köyhiä p
tuohon viestiisi löytyi näköjään muutama alaspeukuttaja, ilmeisesti heidän mielestään kuvailemasi toiminta on ihan ok
Ajattelen, että todnäk peedo kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn Gambiassa ja jokainen näkee maireasta hymystäni mitä siellä on tehty. Niin, olen nainen.
Gambiassa tutkitusti Afrikan isoimmat miehet
Kierrän todella kaukaa. Tautiriski on huomattavan suuri.
Mun entinen pomoni kävi muuten Gambiassa hankkiutumassa raskaaksi. Aika epätoivoista, sanoisin. :D
erittäin epäilyttävää, kaikkihan Tukholman tietää