Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka on käynyt yksinään lomalla Filippiineillä, Thaimaassa, Vietnamissa tms?

Vierailija
17.11.2023 |

Yksi mies kenen kanssa olen jutellut kertoi menevänsä talvena kolmeksi viikoksi Filippiineille. Mielestäni vähän kyseen alaista.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käy yksin Helsingissä, kävi kerran myös Tukholmassa. Herättää ajatuksia? 

erittäin epäilyttävää, kaikkihan Tukholman tietää

Vierailija
62/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon käynyt yksin viimeksi 2 viikkoa Italiassa. Kiva ja antoisa matka ja ei tarvitse ottaa toista huomioon. Omillani menin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn yksin lomamatkalla vuosittain jouluna, uutena vuotena ja tammi-helmikuussa Japanissa. Miksi naiset ei voi sietää, jos miehet harrastaa irtoseksiä ulkomaalaisten naisten kanssa? Miten se on pois suomalaisilta naisilta? Ei mitenkään. Nytkin olen lähdössä noin kuukauden päästä.

Mies on onnellisin sinkkuna. Saa matkustella Aasiassa ja saada suominaisten vihat niskaansa. :) M28

Naiset yrittää kontrolloida miesten seksuaalisuutta. Naiset haluaa, että mies olisi harrastanut seksiä vain vakavissa parisuhteissa, tai miehellä olisi vähemmän irtopanoja kuin naisella tai mies ei olisi harrastanut seksiä aasialaisten kanssa. Naiset ei voi sietää "likaista" miestä. Naisista ulkomaalaiset naiset pilaa miehen.

En minä suhtautuisi yhtään myönteisemmin naiseen, joka panisi usein alaikäisiä köyhiä p

tuohon viestiisi löytyi näköjään muutama alaspeukuttaja, ilmeisesti heidän mielestään kuvailemasi toiminta on ihan ok

Vierailija
64/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että todnäk peedo kyseessä. 

Vierailija
65/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn Gambiassa ja jokainen näkee maireasta hymystäni mitä siellä on tehty. Niin, olen nainen.

Gambiassa tutkitusti Afrikan isoimmat miehet

Vierailija
66/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän todella kaukaa. Tautiriski on huomattavan suuri. 

Mun entinen pomoni kävi muuten Gambiassa hankkiutumassa raskaaksi. Aika epätoivoista, sanoisin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan