Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka on käynyt yksinään lomalla Filippiineillä, Thaimaassa, Vietnamissa tms?

Vierailija
17.11.2023 |

Yksi mies kenen kanssa olen jutellut kertoi menevänsä talvena kolmeksi viikoksi Filippiineille. Mielestäni vähän kyseen alaista.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn yksin lomamatkalla vuosittain jouluna, uutena vuotena ja tammi-helmikuussa Japanissa. Miksi naiset ei voi sietää, jos miehet harrastaa irtoseksiä ulkomaalaisten naisten kanssa? Miten se on pois suomalaisilta naisilta? Ei mitenkään. Nytkin olen lähdössä noin kuukauden päästä.

Mies on onnellisin sinkkuna. Saa matkustella Aasiassa ja saada suominaisten vihat niskaansa. :) M28

Kuulostatkin aina niin onnelliselta 🙄.

Miksi naisilla on vimma yrittää saada onnellisesti vapaaehtoisesti sinkku mies näyttämään valehtelijalta? M28

Teet sen ihan itse.

Vierailija
42/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet naiset ja halpa seksi kiinnostaa. Saa olla välillä aina kuningas.

Ne on vähän sellaisia every hole, go go go-reissuja. M43

Jaa, sinunkin holeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiersin Sri Lankassa, Nepalissa, Thaimaassa, Kambodsassa, Intiassa, Laosissa, Vietnamissa, Filippiineillä ja Japanissa yksin tuossa 90-luvun lopulla. Sittemminkin on tullut yksin käytyä ja yhdessä myös.

Vierailija
44/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn yksin lomamatkalla vuosittain jouluna, uutena vuotena ja tammi-helmikuussa Japanissa. Miksi naiset ei voi sietää, jos miehet harrastaa irtoseksiä ulkomaalaisten naisten kanssa? Miten se on pois suomalaisilta naisilta? Ei mitenkään. Nytkin olen lähdössä noin kuukauden päästä.

Mies on onnellisin sinkkuna. Saa matkustella Aasiassa ja saada suominaisten vihat niskaansa. :) M28

Miksi naisilla on vimma yrittää saada onnellisesti vapaaehtoisesti sinkku mies näyttämään valehtelijalta? M28

Teet sen ihan itse.

Miksi nalkutat vastaan. Sanoin olevani onnellinen. Ja nyt syyllistät minua valehtelijaksi. Mikä teitä suominaisia oikein vaivaa?! :D Olkaa iloisia meidän nuorten miesten puolesta, kun meidän ei tarvitse ryhtyä naisten kotiorjiksi ja elättäjiksi kuten edellisen sukupolven miesten. :) M28

Vierailija
45/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että voi rassua - yksinään joutuu matkustamaan ja vielä monessa maassa - itkettäisi.

Vierailija
46/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni harrastaa sukeltamista ja käy ympäri maailmaa sukellusreissuilla, edellinen reissu taisi olla filippiineillä, ja muistaakseni hän on käynyt myös esimerkiksi Australiassa, Malesiassa ja Egyptissä. Olen nähnyt lukuisia hänen ottamiaan kuvia ja videoita ihan mielettömän upeista sukelluskohteista ja ajattelen, että tämä noin 48 vuotias mies on valinnut upean harrastuksen. 

Hän on ollut myös itse sukelluksenopettajana Thaimaassa muutamana vuonna. 

Vierailija
47/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi on kyseenalaista? Ihania paikkoja kaikki, olen itsekin lomaillut noissa itsekseni.

Vierailija
48/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totta. Mitenköhän naiset suhtautuisi, jos mies haluaa asettua aloilleen siinä nelikymppisenä tai viiskymppisenä ja ei kerro naiselle, että on nuoruudessaan harrastanut matkustelua? :D M28"

No, lähinnä ihmettelisivät, että mihin ihmeeseen mies on humputellut ne vuotensa, kun muut asettuivat aloilleen, nimittäin se juna on jo aikalailla mennyt. Muuten kenenkään henkilöhistoria ei juuri kiinnostele enää keski-iässä.

Vierailija
49/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sen ihan itse.

Miksi nalkutat vastaan. Sanoin olevani onnellinen. Ja nyt syyllistät minua valehtelijaksi. Mikä teit

Nää sun päivittäiset kilometrin pituiset vakuuttelut ei vakuuta ketään.

Vierailija
50/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sen ihan itse.

Miksi nalkutat vastaan. Sanoin olevani onnellinen. Ja nyt syyllistät minua valehtelijaksi. Mikä teit

Oletko muka oikeasti 28, et 18?

Vierailija
51/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä  että on varmasti helkkarin hauskaa. 

Vierailija
52/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sen ihan itse.

Ei nämä katkerat miesvihaajat ole onnellisia miesten puolesta. Ainoastaan nuorten sinkkunaisten puolesta ovat onnellisia. Näkeehän sen jo siitä, kuinka nuo miesvihaajat ovat alapeukuttaneet jokaista kommenttiasi. Ja ainut syy vihaan on se, että olemme miehiä. Ainut tapa saada nämä miesvihaajat olemaan onnellisia meidän puolesta on alkaa simpiksi ja vihata miehiä ja asettua naisten puolelle kaikessa. Silloin saa ylänuolia ja tukea miesvihaajilta. M25

Vierailija
53/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa ja oletteko joitain perähikiällä asuvia juntteja, jotka eivät ole koskaan itse matkustaneet minnekään? Ettekö tosiaan keksi muita syitä matkustamiseen kuin s...i? Minä keksin ainakin 10 syytä matkustamiseen eikä yksikään ole tuo. Yksin matkustamisessa ei myöskään ole mitään outoa tai säälittävää, vaan on ihanan rentouttavaa mennä just omien aikataulujen mukaan ja tehdä vain sitä, mikä itseä kiinnostaa, oli se sitten rannalla löhöily, kulttuurikohteiden kiertäminen, patikointi, paikallisen ruoan kokkauskurssit tai sukellus/snorklaus, joita noissa kohteissa harrastetaan. Ko. mies saisi siis pisteitä matkustusinnosta ja itsenäisyydestä. N45

Vierailija
54/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä 30-50-v. mies... ajattelen että hyi helv*tti...

Vierailija
55/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yrittää kontrolloida miesten seksuaalisuutta. Naiset haluaa, että mies olisi harrastanut seksiä vain vakavissa parisuhteissa, tai miehellä olisi vähemmän irtopanoja kuin naisella tai mies ei olisi harrastanut seksiä aasialaisten kanssa. Naiset ei voi sietää "likaista" miestä. Naisista ulkomaalaiset naiset pilaa miehen.

En minä suhtautuisi yhtään myönteisemmin naiseen, joka panisi usein alaikäisiä köyhiä p

Tuoko sana Gambia mieleen mitään?

Vierailija
56/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta bilettämisestä Länsi-Afrikassa, ensinnäkin nainen ei ole aktiivinen osapuoli, myös alaikäiset ottavat aika rajusti. Itse kun olen n.30v. vaalea nainen, niin kyllä sellaiset 16-17v. miehet on erittäin kiinnostuneita. Sitä paitsi sielläpäin pojat kehittyvät paljon nopeammin. Pojilla on huomattavasti isommat kuin miehelläni. Paikalliset myös pitävät valkoisia naisia seksikkäimpinä ja nauttivat piukoista paikoista.

Vierailija
57/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pitää ajatella miesporukasta, jotka lähtee viikoksi golffaa Viroon, Liettuaan, Puolaan, Tsekkeihin, Slovakiaan jne?

Ainakin puttausharjoituksia tehdään 

Vierailija
58/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sen ihan itse.

Miksi nalkutat vastaan. Sanoin olevani onnellinen.

Kerrotko vielä, mistä meidän tulisi olla siis iloisia? Mitä sun paneskelut, oikeat tai kuvitteelliset, meidän napaa kaivaa? En ymmärrä.

Vierailija
59/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään outoa, jos tykkää Aasiassa matkustaa. 

Ja sen face on täynnä kuvia miehestä paikallisten naisten kanssa.

Vierailija
60/66 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on onnellisimmillaan jos miehet ei pane ketään? Merkillistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän