Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella paskoja Black Friday -alennuksia tänä vuonna, oletteko löytäneet mitään?

Vierailija
17.11.2023 |

Suomessa näki jo alusta saakka ettei kampanjaan edes panosteta, mutta eipä ole tullut maailmallakaan eteen mitään erityistä. Chromecastin on saanut jo tovin alehintaan, kun sen ostaa suoraan Googlelta. PS Store ei anna mainittavia alennuksia. Amazon myy halvemmalla omaa TV-tikkuaan, mutta eipä sieltäkään mitään tarpeellista löytynyt.

Oon säästänyt tarpeellisia ostoksia, mutta näillä hinnoilla taidan lykätä ostoksia tammikuun aleen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais se huuma kadota, kun alennushuijaukset paljastuivat.

Vierailija
2/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah aaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennuksen sijaan huomasin että verkkokauppa oli nostanut yhden ssd levyn hintaa black viikkotarjousten alettua. Siis se levy ei ollut alennuksessa ainakaan nyt vaikka jotain muita levyjä näytti olevan. Joten kiitos nyt sitten tästäkin :D

Vierailija
4/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikka 5 yli 100€  ja 43" makuuhuoneen aikuisviihde tv 400€  alennuksilla tilattu. Eli OLEN löytänyt.

Vierailija
5/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköä ostin, oli aika vaihtaa.

Vierailija
6/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pleikka 5 yli 100€  ja 43" makuuhuoneen aikuisviihde tv 400€  alennuksilla tilattu. Eli OLEN löytänyt.

Kallis makuuhuoneen peili.

Vierailija
7/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se BlackFriday on sitten 24.11 eli ensi viikon perjantaina, joten jos vähän malttaisit odottaa. Kohta tätäkin pitänee alkaa viettämään jo lokakuussa eli reilusti ennen...

Vierailija
8/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pleikka on ollut jo pitkään tuossa alennuksessa. Sieltä on joulukuussa tulossa slim-malli, joten vanhat mallit myydään alta pois.

Vierailija
9/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihde-tv? Normaalien disneyn ja netflixin sijaan valikossa on valmiina pr0nhub ja mitä näitä olikaan? (en tietty itse käytä joten en tiedä...) 

Vierailija
10/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen jo itselläni masennusta kun ei tänä vuonna kiinnosta yhtään

Vierailija
11/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt vielä oo ees BlackFriday-viikko! Malta nyt hetki....

Vierailija
12/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareita ja takin XXL lapselle, oli hyvä tarjous. Muuten en aio mitään ostaakaan.

Vierailija
13/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään olen viikon etuajassa. 😂 No, katotaan ensi perjantaina uudestaan.

Vierailija
14/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään olen viikon etuajassa. 😂 No, katotaan ensi perjantaina uudestaan.

Joka paikassa on jo viikon jauhettu Black Fridaysta, niin meneehän tässä sekaisin et milloin se on. Liekö jatkuu läpi vuoden?

Vierailija
15/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sadan tuuman telkkari on myynnissä puoleen hintaan.

Ripustan sen yksiöni katosta roikkumaan kun ei löydy yhtään noin isoa vapaata seinäpintaa.

Minusta tuo on hyvä tarjous.

Vierailija
16/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sadan tuuman telkkari on myynnissä puoleen hintaan.

Ripustan sen yksiöni katosta roikkumaan kun ei löydy yhtään noin isoa vapaata seinäpintaa.

Minusta tuo on hyvä tarjous.

Riippuen mikä sen on oikea arvo on. 85" 8K telkkoja on ollut 2500€ hinnalla myynnissä monelta laatuvalmistajalta. On sanomattakin selvää, että niissä ei ole mitään kiinalaista paskapaneelia, vaan Sonyn tai muiden laatumerkkien paneelit. Kuitenkin se kuvan laatu on yhtä tärkeä kuin koko ellei jopa tärkeämpi.

Vierailija
17/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö jatkuu läpi vuoden?

Jatkuneeko?

Vierailija
18/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihde-tv? Normaalien disneyn ja netflixin sijaan valikossa on valmiina pr0nhub ja mitä näitä olikaan? (en tietty itse käytä joten en tiedä...) 

Pölijä!  Se on kattopeli.

Vierailija
19/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihde tv on makkarissa oleva tv-josta katsotaan yhdessä seksiohjelmia. Meillä on myös ja usein matkitaan seksikohtaukset. Tämä on jännää jos ei ole nähnyt elokuvaa ennen. Elokuvan katsominen kokonaan kestää yleensä viikon, kun niissä on useasti kymmeniä kohtauksia. Kerran omi kiva yllätys kun tyttö sidottiinkin yllättäen sänkyyn X-asentoon ja sain tehdä saman vaimolleni. Tätä leikkiä onkin sitten leikitty useasti uudestaan.

Vierailija
20/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vasta ensi perjantaina tämä black friday?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä