Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella paskoja Black Friday -alennuksia tänä vuonna, oletteko löytäneet mitään?

Vierailija
17.11.2023 |

Suomessa näki jo alusta saakka ettei kampanjaan edes panosteta, mutta eipä ole tullut maailmallakaan eteen mitään erityistä. Chromecastin on saanut jo tovin alehintaan, kun sen ostaa suoraan Googlelta. PS Store ei anna mainittavia alennuksia. Amazon myy halvemmalla omaa TV-tikkuaan, mutta eipä sieltäkään mitään tarpeellista löytynyt.

Oon säästänyt tarpeellisia ostoksia, mutta näillä hinnoilla taidan lykätä ostoksia tammikuun aleen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se vielä edes ole??? 

Vierailija
22/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se BlackFriday on sitten 24.11 eli ensi viikon perjantaina, joten jos vähän malttaisit odottaa. Kohta tätäkin pitänee alkaa viettämään jo lokakuussa eli reilusti ennen...

Kohta? Eikös xxl ja gigantti nyt ainakin ole viettänyt "black week"-kamppista jo koko kuluvan viikon vaikka se black friday on vasta ensi viikon perjantaina? Eikö tuonkin pitäisi olla nimeltään black weeks?

Miksi se ei riitä että on se yksi kunnon alepäivä ja ehkä sitten max vielä la- su siihen päälle?

Ensi vuonna nämä varmaan aloittaa jo lokakuun puolella. Tai tekee jonkun black month-kamppiksen.

Miksi ihan kaikki pitää pilata ahneudella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pleikka 5 yli 100€  ja 43" makuuhuoneen aikuisviihde tv 400€  alennuksilla tilattu. Eli OLEN löytänyt.

Aikuisviihde-tv? Normaalien disneyn ja netflixin sijaan valikossa on valmiina pr0nhub ja mitä näitä olikaan? (en tietty itse käytä joten en tiedä...) 

Pölijä!  Se on kattopeli.

Mikä pelipölijä.

Vierailija
25/25 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut pesukoneen, kakkostelkkarin, pakastimen ja robotti-imurin...ihan hyvät alennukset tuli. Odottelen lisää tarjouksia mm. kylpyhuoneeseen liittyvästä.