Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko poikkeus, kun olen 40v nainen ja elämän aikana ollut vain 3 seksikumppania?

Vierailija
17.11.2023 |

Ilmeisesti 3 seksikumppania elämän aikana on 40v naiselle vähäinen määrä? Olen ollut 3 kertaa avoliitossa, jokaisessa vuosia, enkä ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa kuin avopuolisoideni. Olen ollut myös sinkkuna yhden pidemmän vuosien jakson, enkä harrastanut sinä aikana kertaakaan seksiä. Itse olen aina ollut tyytyväinen tilanteeseeni, mutta olenko poikkeus? 

Sinkkuaikana kävin gynegologilla ja hän halusi väkisin teettää sukupuolitautitestit, vaikka kuinka sanoin etten ole suhteessa. Hänen mielestään se ei ole synonyymi etteikö olisi seksielämää, vaikka itse niin sanoin. Edellisten testien jälkeen en siis ollut pariin vuoteen harrastanut seksiä. Gynegologi ei uskonut. Olin silloin kolmekymppinen. 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 v, kaksi seksikumppania. Nuoruuden poikakaveri ja mieheni. Eikö harmita kun pilasit itsesi sen nuoruuden poikakaverin kanssa.

Vierailija
62/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oot suht lähellä keskiarvoa kuitenkin. Täällä kuitenkin on vain pieni promille Suomen väestöstä kommaamassa. Osalla on vähän enemmän ja osa laittaa kaikkeen ämpärillisen lisää bs:ttiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Se ettei päästä ketään luomakunnan kruunua tekemään tarpeitaan jalkoväliinsä, on poikkeuksellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme