Olenko poikkeus, kun olen 40v nainen ja elämän aikana ollut vain 3 seksikumppania?
Ilmeisesti 3 seksikumppania elämän aikana on 40v naiselle vähäinen määrä? Olen ollut 3 kertaa avoliitossa, jokaisessa vuosia, enkä ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa kuin avopuolisoideni. Olen ollut myös sinkkuna yhden pidemmän vuosien jakson, enkä harrastanut sinä aikana kertaakaan seksiä. Itse olen aina ollut tyytyväinen tilanteeseeni, mutta olenko poikkeus?
Sinkkuaikana kävin gynegologilla ja hän halusi väkisin teettää sukupuolitautitestit, vaikka kuinka sanoin etten ole suhteessa. Hänen mielestään se ei ole synonyymi etteikö olisi seksielämää, vaikka itse niin sanoin. Edellisten testien jälkeen en siis ollut pariin vuoteen harrastanut seksiä. Gynegologi ei uskonut. Olin silloin kolmekymppinen.
Kommentit (63)
Olen 52v ja elämäni aikana ollut kolme seksikumppania. Kaksi ennen nykyistä miestäni ja olemme olleet yhdessä n. 25 vuotta.
Onhan se nykyaikana poikkeus, mutta kukin tyylillään sen mukaan miten haluaa :)
En kyllä ymmärrä miks oot ollu sukupuolitautitestejä vastaan. Ois parisuhteessakin voinu käydä huono tuuri ja olla oireettomana joku.
Mikä on seksikumppani? Oon ottanut 5 mieheltä suihin
yhdyntäseksiä vain yhden kanssa (myös anaali)
Olisit pannu aikanas. Nyt enää dildottelua luvassa.
N50
Nykyää yliarvostetaan koko seksiä. Pitää olla muka kymmeniä / satoja kumppaneita ja kylmää jyystämistä tuntemattomien kanssa. Eivät kaikki naiset ole sellaisia. Se ei ole niin maailman tärkein asia meille kaikille.
Onko nyt alkanut kaduttaa, ettei enemmän? Vai miksi kysyt?
Onhan se kyllä aika outoa ettet ole nahkalompakkoasi aktiivisemmin käyttänyt, onhan sen valuutassa aina hyvät kurssit.
Gallupit johtavat harhaan pian meno muuttuu
https://www.paavovayrynen.fi/2023/11/15/gallupit-johtavat-harhaan-pian-meno-muuttuu/
Olen 66 v. ja ollut kaksi kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Nykyää yliarvostetaan koko seksiä. Pitää olla muka kymmeniä / satoja kumppaneita ja kylmää jyystämistä tuntemattomien kanssa. Eivät kaikki naiset ole sellaisia. Se ei ole niin maailman tärkein asia meille kaikille.
No se on kyllä tullut vallan hyvin selväksi ettei naisia kiinnosta seksi, kun taas kiimaiset sikamiehet on aina vonkaamassa. Silti kun naisen kanssa tulee väittely kummalla helpompi saada seksiä niin nämä faktat unohtuu ja on naisillakin niin kovin vaikeaa olevinaan.
Paavo, minkä sun saldo naisissa on?
Milloinkaan, eikä missään muussakaan asiassa kannata eikä pidä korvata laatua määrällä.
Minulla on 4. Kaksi aviomiestä. Olen 55 v.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 4. Kaksi aviomiestä. Olen 55 v.
Jatkan:
Kaksi muuta olivat alle 21 v.
Yleensä vähintään 3 seksikumppania on kokeiltu jo siinä vaiheessa kun ripille pääsee. Olet omituinen friikki, tilastopoikkeus.
Ihan yleisenä huomiona että gynekologeja kannattaa uskoa. Itsellänikin oli papilloomavirus, jonka poistumista seurattiin noin vuosi, vaikka kumppaneita juuri nuo 3. Ei sitä ikinä tiedä, mitä on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksikumppani? Oon ottanut 5 mieheltä suihin
yhdyntäseksiä vain yhden kanssa (myös anaali)
Niin, lasketaanko suihinotto?
Sama
Vierailija kirjoitti:
Milloinkaan, eikä missään muussakaan asiassa kannata eikä pidä korvata laatua määrällä.
Edelleen sitä mieltä, että kukin tyylillään, mutta jäin miettimään tässä kommentissa, että miten sitä laatua voi arvioida jos on ollu vaan muutama kumppani?
Sama täällä ja olen 46v. En koe itseäni mitenkään poikkeavaksi.