Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko poikkeus, kun olen 40v nainen ja elämän aikana ollut vain 3 seksikumppania?

Vierailija
17.11.2023 |

Ilmeisesti 3 seksikumppania elämän aikana on 40v naiselle vähäinen määrä? Olen ollut 3 kertaa avoliitossa, jokaisessa vuosia, enkä ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa kuin avopuolisoideni. Olen ollut myös sinkkuna yhden pidemmän vuosien jakson, enkä harrastanut sinä aikana kertaakaan seksiä. Itse olen aina ollut tyytyväinen tilanteeseeni, mutta olenko poikkeus? 

Sinkkuaikana kävin gynegologilla ja hän halusi väkisin teettää sukupuolitautitestit, vaikka kuinka sanoin etten ole suhteessa. Hänen mielestään se ei ole synonyymi etteikö olisi seksielämää, vaikka itse niin sanoin. Edellisten testien jälkeen en siis ollut pariin vuoteen harrastanut seksiä. Gynegologi ei uskonut. Olin silloin kolmekymppinen. 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks koko keskustelussa paistaa taas se, että ne kenellä on ollu vähemmän kumppaneita yrittää nostattaa itseään asialla? Miks tän pitää mennä taas siihen, että yritetään nostaa puolin toisin omaa arvoa seksikumppanien määrällä, oli niitä paljon tai ei? 

Kyllähän me jo muutenkin tiedetään et ihmiset on erilaisia ja tykkää eriasioista. Miks silti pitää hämmästellä sitä että toiset käyttäytyy eritavalla kun sinä itse? 

Vierailija
42/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kyllä aika outoa ettet ole nahkalompakkoasi aktiivisemmin käyttänyt, onhan sen valuutassa aina hyvät kurssit.

Vain yhden kumppanin kanssa voi olla hyvinkin aktiivinen seksielämä. Sinulla ei ilmeisesti ole siitä kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks koko keskustelussa paistaa taas se, että ne kenellä on ollu vähemmän kumppaneita yrittää nostattaa itseään asialla? Miks tän pitää mennä taas siihen, että yritetään nostaa puolin toisin omaa arvoa seksikumppanien määrällä, oli niitä paljon tai ei? 

Kyllähän me jo muutenkin tiedetään et ihmiset on erilaisia ja tykkää eriasioista. Miks silti pitää hämmästellä sitä että toiset käyttäytyy eritavalla kun sinä itse? 

Ai 😁 Mun mielestä vähäisen seksikumppanien määrän omaavat yrittää enemmänkin antaa "vertaistukea" kaltaiselleen. Ja kertovat sen, että niinkin on hyvä olla. Mutta tosiaan, ei tämä mikään kilpailu ole.

Vierailija
44/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole poikkeuksellinen ap. 

Vierailija
45/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Joillakin on epäonnea miesten suhteen. On ollut monta parisuhdetta.

Vierailija
46/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vähintään 3 seksikumppania on kokeiltu jo siinä vaiheessa kun ripille pääsee. Olet omituinen friikki, tilastopoikkeus.

Hyi vit. Sä olet friikki slutti. Mä olin neitsyt teininä ja hyvä niin.

Vierailija
47/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tasan yksi seksikumppani eikä näillä näkymin tule olemaankaan enempää. Ikää 45. Pitkä, onnellinen avioliitto.

Olin 25 kun miehen kanssa tavattiin. Myöntää täytyy että nuorempana kyllä hävetti, turhaan. Mutta minkäs teet kun on ronkeli luonne?

Mieheni lisäksi olen tavannut kaksi miestä, joiden kanssa olisin voinut kuvitella harrastavani seksiä, mutta olin silloin jo parisuhteessa.

Kyse ei ole siitä, ettenkö pitäisi seksistä. Sinkkuna olo oli kamalaa, kun koko ajan teki mieli. Mutta kun minulle ei mikä hyvänsä munanjatke kelpaa.

Kyllä olet onnekas että olet löytänyt sen oikean noinkin nuorena jo. Tosin luulen että monet menevät paremman puutteessa naimisiin sen kohtuullisen sopivan kanssa vaikka useimmille se ero tulee sitten jossain vaiheessa.

Mietin jos kaikilla olisi samat periaatteet kenen kanssa menee naimisiin ja ylipäätään sänkyyn asti niin sen itselle parhaimman löytäisi helpommin vapaana olevista.  Kun se itselle oikea on väärän ihmisen kanssa ja tämä kun kertautuu moninkertaisesti kun suurin osa toimii samoin niin ei sovi ihmetellä avioerojen määrää.

Onnea sinulle noista periaatteistasi joiden ansiosta päädyit juuri oikean kanssa yhteen.

Vierailija
48/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, puutteelliset taidot. Mielummin 30, silloin kyydit on sellaiset että silmät muljaa päässä.

Vierailija
49/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias mies ja vain yksi seksikumppani. Luulen, että lääkärissä suhtautuminen siihen, että mies ei ole parisuhteessa, eikä hänellä ole siis myöskään seksielämää, on jotenkin erilainen. Oletettavasti kuitenkin suurin osa hoitohenkilökunnasta suhtautuu asiaan neutraalisti.

Vierailija
50/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 44v ja on ollut tasan yksi seksikumppani, mieheni. Tavattiin jo kun olin 19v joten siksi näin vähäinen määrä. Olen kyllä täysin tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
51/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vähintään 3 seksikumppania on kokeiltu jo siinä vaiheessa kun ripille pääsee. Olet omituinen friikki, tilastopoikkeus.

Että sitä on jo noin nuorena huorattu.

Vierailija
52/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Mulla on useampikin ystävä jotka on yhä yhdessä ekan seksikumppaninsa kanssa. Ikää meillä on 48 v.

Vierailija
53/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tasan yksi seksikumppani eikä näillä näkymin tule olemaankaan enempää. Ikää 45. Pitkä, onnellinen avioliitto.

Olin 25 kun miehen kanssa tavattiin. Myöntää täytyy että nuorempana kyllä hävetti, turhaan. Mutta minkäs teet kun on ronkeli luonne?

Mieheni lisäksi olen tavannut kaksi miestä, joiden kanssa olisin voinut kuvitella harrastavani seksiä, mutta olin silloin jo parisuhteessa.

Kyse ei ole siitä, ettenkö pitäisi seksistä. Sinkkuna olo oli kamalaa, kun koko ajan teki mieli. Mutta kun minulle ei mikä hyvänsä munanjatke kelpaa.

Minäkin ihmettelen sitä, että miten ihmeessä kellään voi olla montaa seksikumppania. Itse en elämäni aikana ole  tavannut kuin kourallisen miehiä, joihin voisin koskea. Miten ihmeessä jollain voi olla kymmeniä tai satoja? 

Enkä ole mikään aseksuaali. Ensimmäise

No kun monilla on tapana viikonloput notkua baareissa ja aina lähtee mukaan joku retku vain panomielessä. Kyllähän sitä sänkyseuraa joka mimmi saa mutta harva saa sen pysymään kauemmin.

Vierailija
54/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esim ite joskus pari viikkoa olin soitellu päivittäin pitkiä puheluita yhden kanssa kunnes yks yksinäinen yö tuli selville, että hän rakastaa suuseksin antamista. Me vietettiin yks yhteinen yö mikä oikeesti sisäls 4h pelkästään sitä, et mä makasin ottavana osapuolena kun hän hoiti mua suullaan ja leluilla. Aivan upee yö, ehdittiin.."

Tuo kuulostaa kyllä kunnioittavalta ja ihanalta yöltä. Minä varmaan rakastuisin liian helposti, enkä pystyisi päästää tunnetasolla irti. Mutta kiitos kun muutit käsitykseni kylmästä jyystöstä, myönnän että olin väärässä ja kokemuksia on varmasti hienojakin.

Taidanpa olla demiseksuaali, eli päästän ihmisen seksuaalisesti lähelle vasta todella pitkän tuntemisen ja tunnesiteen jälkeen. Tämä ei vähennä yhtään toisenlaisten kokemuksien merkitystä, ja arvostan kun kerroit suoraan oman mielipiteesi. 

Vierailija
55/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v, kaksi seksikumppania. Nuoruuden poikakaveri ja mieheni. 

Vierailija
56/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et minusta, olen 49 ja elämässä 3 seksikumppania, kaikki sellaisia joiden kanssa olen ollut pidemmässä vakisuhteessa. Nyt ei ole 16 vuoteen ollut seksiä enää ollenkaan, ja tuskin loppuikänä on, ei enää kiinnosta semmoinen.

Vierailija
57/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on aika hyvä bodycount naisille. Monet miehet ovat tuossa iässä vielä neitsyitä. Se kertoo myös siitä, että nainen ei karkaa helposti, joten voi sanoa, että tällaisiin naisiin voi luottaa hieman enemmän.

Vierailija
58/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo. Mulla kaksi, eka aviomies ja sitten tämä toinen. Ikää 62v.

Vierailija
59/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.

T. Mies 60+

Vierailija
60/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen poikkeus tuo on, ollut pitkiä suhteita lähes koko elämän ajan, niin ei kai silloin kerry kumppaneita. Seksiä olet silti varmaan harrastanut koko elämäsi ajan ja paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi