Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko poikkeus, kun olen 40v nainen ja elämän aikana ollut vain 3 seksikumppania?

Vierailija
17.11.2023 |

Ilmeisesti 3 seksikumppania elämän aikana on 40v naiselle vähäinen määrä? Olen ollut 3 kertaa avoliitossa, jokaisessa vuosia, enkä ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa kuin avopuolisoideni. Olen ollut myös sinkkuna yhden pidemmän vuosien jakson, enkä harrastanut sinä aikana kertaakaan seksiä. Itse olen aina ollut tyytyväinen tilanteeseeni, mutta olenko poikkeus? 

Sinkkuaikana kävin gynegologilla ja hän halusi väkisin teettää sukupuolitautitestit, vaikka kuinka sanoin etten ole suhteessa. Hänen mielestään se ei ole synonyymi etteikö olisi seksielämää, vaikka itse niin sanoin. Edellisten testien jälkeen en siis ollut pariin vuoteen harrastanut seksiä. Gynegologi ei uskonut. Olin silloin kolmekymppinen. 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän te huo*at olette keskustelemassa huo*aamisistanne! 

Vierailija
22/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja seksikumppaneita ollut 2. Seksi siis yhdynnän, suuseksin ja muun muodossa, suudelmia lukuunottamatta. 

Nykyinen mies tietää miten mun vartalo toimii ja osaa sitä kohdella hyvin. Ois raskasta ryhtyä enää uuden kumppanin kanssa opettelemaan miten toinen toimii. 

Eli laatu korvaa määrän. Ei mietitytä mistä olen mahdollisesti jäänyt paisti vähäisen kumppanimäärän takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tykkää tai tarvitse seksiä. Se on ok.

Vierailija
24/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on seksikumppani? Oon ottanut 5 mieheltä suihin

yhdyntäseksiä vain yhden kanssa (myös anaali)

Niin, lasketaanko suihinotto?

Sama

Ei lasketa. Miehesi naispuoliset työkaverit voivat ottaa häneltä huoletta suihin. Se ei ole seksiä.

Vierailija
25/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän te huo*at olette keskustelemassa huo*aamisistanne! 

Oletko kenties M28 vai joku muu palstan vakioinceleistä?

Vierailija
26/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tasan yksi seksikumppani eikä näillä näkymin tule olemaankaan enempää. Ikää 45. Pitkä, onnellinen avioliitto.

Olin 25 kun miehen kanssa tavattiin. Myöntää täytyy että nuorempana kyllä hävetti, turhaan. Mutta minkäs teet kun on ronkeli luonne?

Mieheni lisäksi olen tavannut kaksi miestä, joiden kanssa olisin voinut kuvitella harrastavani seksiä, mutta olin silloin jo parisuhteessa.

Kyse ei ole siitä, ettenkö pitäisi seksistä. Sinkkuna olo oli kamalaa, kun koko ajan teki mieli. Mutta kun minulle ei mikä hyvänsä munanjatke kelpaa.

Vierailija
27/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkaan, eikä missään muussakaan asiassa kannata eikä pidä korvata laatua määrällä.

Edelleen sitä mieltä, että kukin tyylillään, mutta jäin miettimään tässä kommentissa, että miten sitä laatua voi arvioida jos on ollu vaan muutama kumppani?

Tarkoitatko, että seksi on laadukasta vain, jos muilta saatu seksi on huonompaa eikä pelkän oman nautinnon perusteella pysty toteamaan onko se laadukasta vai ei? 

Vierailija
28/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkaan, eikä missään muussakaan asiassa kannata eikä pidä korvata laatua määrällä.

Edelleen sitä mieltä, että kukin tyylillään, mutta jäin miettimään tässä kommentissa, että miten sitä laatua voi arvioida jos on ollu vaan muutama kumppani?

Et voi olla oikeasti noin tyhmä. Ei seksin laadussa ole kyse siitä, onko Mara parempi kuin Pera.

Laadukkaassa seksissä on henkinen yhteys ennen seksiä. Jos sitä ei muodostu kuin harvoihin ja valittuihin, jää notch count väistämättä aika matalaksi.

Vierailija
29/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyää yliarvostetaan koko seksiä. Pitää olla muka kymmeniä / satoja kumppaneita ja kylmää jyystämistä tuntemattomien kanssa. Eivät kaikki naiset ole sellaisia. Se ei ole niin maailman tärkein asia meille kaikille. 

Mun mielestä kukaan ei painosta tähän, että "pitäis" olla monta kumppania. Ihmisten seksuaalisuus on tosi erilaista ja toiset nauttii eri asioista. Vaikka olis kymmeniä kumppaneita ei se tarkota, että olis "kylmää jyystämistä" tuntemattomien kanssa. Vaikka ois kymmeniä kumppaneita ei se välttämättä tarkota yhden illan juttuja ja vaikka tarkoittais ei sekään välttämättä oo "kylmää jyystämistä" 

Esim ite joskus pari viikkoa olin soitellu päivittäin pitkiä puheluita yhden kanssa kunnes yks yksinäinen yö tuli selville, että hän rakastaa suuseksin antamista. Me vietettiin yks yhteinen yö mikä oikeesti sisäls 4h pelkästään sitä, et mä makasin ottavana osapuolena kun hän hoiti mua suullaan ja leluilla. Aivan upee yö, ehdittiin myös juttelemaan paljon. Nukuttiin lusikassa ja aamulla kun se lähti töihin se laitto mun pehmoelefantin mun kainaloon ja suuteli otsalle ennen ku lähti. Molemmille oli ihan selkeätä, että todennäkösesti tää oli ainoo kerta kun nähdään, mutta soiteltiin ja viestiteltiin vielä entiseen tapaan. Nykyään laitellaan vielä joskus viestiä. Yhdetkin illat voi olla ihmisen kanssa, josta jo tietää paljon ja josta jää välitetty ja hyvä fiilis. 

Vierailija
30/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75 ja ollut kaksi kumppaia. Onneksi se eka oli surkea, joten tiedän, mikä on huono ja mikä hyvä😘

Vierailija
31/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tasan yksi seksikumppani eikä näillä näkymin tule olemaankaan enempää. Ikää 45. Pitkä, onnellinen avioliitto.

Olin 25 kun miehen kanssa tavattiin. Myöntää täytyy että nuorempana kyllä hävetti, turhaan. Mutta minkäs teet kun on ronkeli luonne?

Mieheni lisäksi olen tavannut kaksi miestä, joiden kanssa olisin voinut kuvitella harrastavani seksiä, mutta olin silloin jo parisuhteessa.

Kyse ei ole siitä, ettenkö pitäisi seksistä. Sinkkuna olo oli kamalaa, kun koko ajan teki mieli. Mutta kun minulle ei mikä hyvänsä munanjatke kelpaa.

Minäkin ihmettelen sitä, että miten ihmeessä kellään voi olla montaa seksikumppania. Itse en elämäni aikana ole  tavannut kuin kourallisen miehiä, joihin voisin koskea. Miten ihmeessä jollain voi olla kymmeniä tai satoja? 

Enkä ole mikään aseksuaali. Ensimmäisessä avioliitossa olin 20 vuotta ja seksiä oli viimeiseen iltaan asti viikottain. Nykyisessä avioliitossa 10 vuotta, eikä koskaan ole paria viikkoa pitempään taukoa. 

Vierailija
32/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko poikkeus, kun olen 39v nainen ja minulla on kaksi teini-ikäistä lasta, en ole koskaan ollut naimisissa. 

Niin, olenko.

Vierailija
33/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nykyaikana poikkeus, mutta kukin tyylillään sen mukaan miten haluaa :)

En kyllä ymmärrä miks oot ollu sukupuolitautitestejä vastaan. Ois parisuhteessakin voinu käydä huono tuuri ja olla oireettomana joku.

Kuten kirjoitin, *edellisten* testien jälkeen en ollut harrastanut seksiä, joten yritin gynegologille kertoa, että testi olisi siksi turha. Testit kuitenkin tehtiin gynen mieliksi, eikä mitään löytynyt. 

Vierailija
34/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla oikeasti noin tyhmä. Ei seksin laadussa ole kyse siitä, onko Mara parempi kuin Pera.

Laadukkaassa seksissä on henkinen yhteys ennen seksiä. Jos sitä ei muodostu kuin harvoihin ja valittuihin, jää notch count väistämättä aika matalaksi.

Oon osittain erimieltä. Toki henkinen yhteys on tärkein tekijä seksissä, mut henkinen yhteys ei takaa "laadukasta seksiä". Ja voin olla väärässä, mut väitän silti, että joku jolla on ollu useampia kumppaneita ja joidenkin kanssa se henkinen yhteys tietää enemmän siitä mitä seksi toisen kanssa voi olla ja tätä kautta tietää ehkä enemmän siitäkin, kuinka hyvää hyvä seksi voi oikeesti olla. 

Se ei tarkota edelleenkään sitä, että joku jolla on ollu vähemmän kumppaneita ei tietäis, mikä hänestä on hyvää seksiä ja mikä ei. Plus ihmiset on yksilöllisiä ja jonkun mielestä sen Pentin kanssa seksi oli parasta ikinä ja toisen mielestä ei. 

Mut vähän sama kun perus tutkimukset. Tarkempi tutkimus mitä enemmän tutkittavaa on. Jos tutkit esim viiden linnun elintapoja niin onhan se tutkimus paljon suppeampi kun se että tutkit 20 lintua.

Vierailija
35/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tykkää tai tarvitse seksiä. Se on ok.

Tykkään seksistä, mutta vain oman vakituisen rakkaan kanssa. Muiden kanssa en seksiä tarvitsekaan.

Vierailija
36/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen sitä, että miten ihmeessä kellään voi olla montaa seksikumppania. Itse en elämäni aikana ole  tavannut kuin kourallisen miehiä, joihin voisin koskea. Miten ihmeessä jollain voi olla kymmeniä tai satoja? 

Enkä ole mikään aseksuaali. Ensimmäise

Se johtuu siitä, että jotkut koskee mielellään useempiinkin. Onhan ihmiset erilaisia rakastujia ja ihastujakin ja tykkää erilaisista asioista seksin suhteen. Toiset ihastuu monenlaisiin ihmisiin ja heidän piirteihinsä helposti, toiset ei. Eikä se kuitenkaan tee kummankaan tavasta sen oikeampaa. 

Vierailija
37/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 75 ja ollut kaksi kumppaia. Onneksi se eka oli surkea, joten tiedän, mikä on huono ja mikä hyvä😘

Tai sitten tiedät mikä on surkea ja mikä vähemmän surkea, mut pääasia on että oot ite tyytyväinen 

Vierailija
38/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tietenkin erilaiset tarpeet ja mieltymykset, mutta some tosiaan antaa vääristyneen kuvan. Ja palstalla meuhkaavat miehet. Naisilla ei siis tämän otannan perusteella ole ollut muutamaa kumppania enempää :)

Vierailija
39/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadun tunnistaa siitä, että on onnellinen, tyytyväinen olo ja hyvä yhteys kumppanin kanssa ennen seksiä, seksin aikana ja seksin jälkeen. Yksi hyvä kumppani riittää. Määrä ei koskaan korvaa laatua.

Vierailija
40/63 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vähintään 3 seksikumppania on kokeiltu jo siinä vaiheessa kun ripille pääsee. Olet omituinen friikki, tilastopoikkeus.

Mitä? Oikeasti todella harva yläasteikäinen on harrastanut seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan