Viikon kokeilun perusteella Tinderissä ei ole järkeä
Tykkäyksiä ja matcheja tulee kertakaikkiaan liian vähän ja harvat matchit ei vaikuta olevan tosissaan vaan joutuu säätämään treffien kanssa. Alunperin olin siinä käsityksessä että Tinder on niin suosittu koska deittailu olisi vaivatonta verrattuna siihen että joutuu kirjautumaan johonkin sivustolle lukemaan viestit.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa sen latasin ja treffeillä käynyt vaikka kuinka monesti.
Oletko sä mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin latasin heinäkuussa. Samoin poistin heinäkuussa. Kaksilla treffeillä kävin, niistä jälkimmäiset jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Olen mies.
Miehille Tinder on kuin suossa tarpomista. Naisia on merkittävästi miehiä vähemmän siellä.
Salaliito tehdä miehistä hömöja.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä mies vai nainen?
Mies
IMHO noi satunnaiset matchit ja tykkäykset on lähtöisin tinderin omasta AI softasta. niiden tarkoituksena on pitää mielenkiintoa yllä, muuten täysin kuolleessa markkinassa. Varsinkin, jos maksaa jotain kk veloitusta, niin totta kai, tinder yrittää pitkittää asiakassuhdetta.
Ikinä en ole tinderiä käyttänyt, joten mielipiteeni on ns. kolmannen osapuolen riippumaton näkemys.
Olen 53-vuotias innokas urheilumies ja asun Raahessa ja Kokkolassa. Eivät ne kumpikaan ole Suomen pienimpiä kaupunkeja. Ikähän se varmaan tekee - minua nuoremmille olen liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies, ja olen ollut Tinderissä reilun vuoden. Yksilläkään treffejä ei ole ollut. Muutaman kerran olen maksanut kuukausimaksun hintaan 13,49. Tykkäyksiä tulee äärettömän harvoin, ja nekin tulevat thaimaalaisen tai kiinalaisen näköisiltä. Jos niihin vastaa, niin heti kysytään, oletko Skypessä. Toinen sanoo, että on harvoin Tinderissä 😀 Jos sanoo ettei ole skypeä eikä halua skypeen, toinen katoaa heti. En aio enää maksaa Tinderille enkä jaksa uuvuttavaa samojen naamojen turhaa kelausta. Nyt Tinder on huomannut väsymiseni ja laittaa veetuiluviestejä tyyliin tee tänään jotain hyvää, käy Tinderissä! Tai: Et voi mitään löytää, jos et käy Tinderissä
Treffipalvelun etu on siis että ihmiset hakee mahdollisimman innokkaasti ja epätoivoisesti seuraa löytämättä sitä. Pariutuminen on haitaksi liiketoimintamallille. Siksi ei koskaan kuulu maksaa mitään
Näin se on. Rakkauden löytäminen on periaatteesa ihmisen perusjuttuja kuten syöminen ja nukkuminenkin. Ei siitä kuuluisi maksaa. Ei kivikauden luolaihmisilläkään ollut Tinderiä, ja silti ihan hyvin löysivät kumppanin ilman kuukausimaksuja, Meidät on aivopestykin siihen, että rakkauden löytäminen on vaikeaa, ja että kuuluu maksaa, että olisi mahdollisuuksia siihen. Ja olemme alistuneet tähän, vaikka ei olisi pakko.
Vierailija kirjoitti:
IMHO noi satunnaiset matchit ja tykkäykset on lähtöisin tinderin omasta AI softasta. niiden tarkoituksena on pitää mielenkiintoa yllä, muuten täysin kuolleessa markkinassa. Varsinkin, jos maksaa jotain kk veloitusta, niin totta kai, tinder yrittää pitkittää asiakassuhdetta.
Ikinä en ole tinderiä käyttänyt, joten mielipiteeni on ns. kolmannen osapuolen riippumaton näkemys.
Aivan tuolla tavalla maksulliset treffipalvelut toimii. Kun maksaa kk-maksun ja pääsee lähettämään viestejä muille niin saa aniharvoin vastauksia. Kun sitten lopettaa tilauksen niin omaan inboxiin tulee muutamassa päivässä läjäpäin aloitteita ventovierailta naisilta. Selvät feikkiprofiilit oppii nopasti tunnistamaan ja niitä on joskus aitoja enemmän. Tämä siis ennen Ashley Madison-vuotoa. Vielä sen jälkeen noi sivustot ovat avoimesti hakeneet työntekijöitä vastaamaan miesten viesteihin. Menee jo petoksen puolelle tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehille Tinder on kuin suossa tarpomista. Naisia on merkittävästi miehiä vähemmän siellä.
Te miehet itse sössitte siellä: kun te tykkäätte siellä kaikista naisista, toimii Tinderin algoritmi niin, että se siirtää teidät roskasakkiin. Sen jälkeen ette edes näe kaikkia tarjokkaita siellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 53-vuotias innokas urheilumies ja asun Raahessa ja Kokkolassa. Eivät ne kumpikaan ole Suomen pienimpiä kaupunkeja. Ikähän se varmaan tekee - minua nuoremmille olen liian vanha.
Ihanko totta? Että max 30-vuotiaat eivät kiinnostu sinusta.
Tässäpä taas esimerkki siitä miten miehet luulevat itsestään liikoja.
Viikon? Mulla aikanaan kolme vuotta löytää hyvä mies jos lasketaan siitä että tulin täysi-ikäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina käyttänyt sovellusta nimeltä IRL. En ole kenenkään kuullut valittavan siitä siinä määrin kuin Tinderistä.
Ainoo vaan, että toi IRL on täynnä bukeja. Treffien sijasta se tarjoaa aikaisia aamuherätyksiä, pitkiä työpäiviä ja pöydälle unohtuneen kauppalistan muistelua ruokakaupassa keskellä työstäpaluuruuhkaa.
Ei ne ole bugeja vaan ominaisuuksia. Sitäpaitsi ainakin kaksi noista listaamistasi bugeista ei ole bugeja, vaan käyttäjän mokia.
Vierailija kirjoitti:
So? Luulitko että Tinder on miehille joku pillun tilaamisen woltti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kokeilisit löytää 50- 60v naisen? Jos sulla on ikähaarukka joku 25- 45v, niin voit unohtaa koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti: Olen mies.
So? Luulitko että Tinder on miehille joku pillun tilaamisen woltti.
Sanoiko hän niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kokeilisit löytää 50- 60v naisen? Jos sulla on ikähaarukka joku 25- 45v, niin voit unohtaa koko jutun.
Entä 40-45?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä 40-45?
Miksi nainen ei voisi olla miestä vanhempi? Haluaahan mieskin, että nuorempi hyväksyy vanhemman, niin miksi ei sitten itse olisi valmis hyväksymään itselleen vanhempaa kumppania?
Ei tietenkään, miksi sä tuollaista kysyt?