*** KESÄKUISTEN ALKUVIIKKO 1 ****
Kommentit (45)
Kiitos kovasti siitä veriryhmävasta-ainelinkistä, tuo selvensi kovasti asiaa. Mulla oli tänään neuvola ja otin asian vielä siellä puheeksi. (Viimeksi oli sijainen ja nyt " oikea" terkka paikalla). Mulla oleellista oli, että nuo ei ollut mitään vasta-aineita vaan tosiaan kyseessä on " äidin muu veriryhmä" . SPR ei ollut laittanut mitään pyyntöä seurantaverikokeista tms., joten olen aika rauhallisin mielin. Ekassa raskaudessa mulla oli anti?-vasta-aineita, joita seurattiin koko raskauden ajan verikokein ja ihmeeksi poistuivat verestä vähän ennen synnytystä. Mutta nyt hyviä öitä kaikille, jatketaan odotusta rauhallisin mielin veriryhmähässäköistä huolimatta :)
Elovera 16+3
Tosiaan klo vasta/jo 7.00, tässä ollut kaksi tuntia hereillä..masuasukki aloitti elämänsä niihin aikoihin ja sen jälkeen en olekaan nukkunut! No onneksi tässä lomalla ollaan vielä tämän viikon loppuun, ettei hätää, eikä muutenkaan, olen vain onnellinen, että siellä tapahtuu ja paljon!
Onkos muilla liikettä jo näinkin paljon ja selkeesti?
Mulla alkoi nyt sitten rv 20, eli L.A on 1.6. Mulla myös rakennu uä ensi vkolla 10 pv keskiviikkona!! Jännittää.. Sen jälkeen haluisin siihen 4D kuvaan =) me nyt sitten kysytään sukupuoli jos suostuu näyttämään ja lääkäri kertomaan! Vaihdellaan sitten kuulumisia lisää siitä, kun ollaan sekin käyty.
Tosiaan mulla oli sitten viimeksi myös glukoosia pissassa, joten eilen olin sokerirasitus kokeessa..tänään saan tulokset..luulempa, että ruokavaliolle joudun. Ihme juttuja raskaus voi laukaista, kun ei koskaan aiemmin sokereissa ole ollut mtn. Toiv. ei diabetekseen asti mene! Mulla painoa tullut koko raskauden aikana n.2kg.
Onko kellään muulla sokereissa häikkää?
Voikaa kaikki hyvin ja kasvatellaan masuja taasen =)
Tää pino oli nimetty alkuviikon pinoksi, mutta mennään samalla pinolla koko viikko, kun ollaan jo perjantaihin asti pärjätty!
Stinna onkin jo pitkällä, sä taidat olla ihan ekojen joukossa, kun 1.6. on LA! Oispa kiva tuntea vauvelin mellastusta masussa, mutta mä en vielä selkeitä liikkeitä tunne. Ehkä jotain pientä kutinaa illalla, kun käyn nukkumaan, mutta ei siis sellasta, jonka vois varmaksi liikeeksi sanoa. Mulla on istukka kohdun etupuolella ekan ultran mukaan, joten sekin voi ilmeisesti vaikuttaa siihen, että liikkeet tuntuvat myöhemmin. Toisaalta taas en ole ensisynnyttäjä, joten siinä mielessä vois tuntua aikaisemmin. No enivei, eiköhän ne lähiviikkoina tunnu. Mulla siis viikkoja 18 + 1.
REMUKALLAko oli niitä supparituntemuksia vai istukkahässäkkää, mikä on tilanteesi tällä hetkellä? LARULLA (olikohan nicci oikein?) oli edellisessä raskaudessa rankkoja kokemuksia, joten tsemppiä tähän odotukseen.
Joku oli ottanut käyttöön sen masun tukivyön jo nyt. Mäkin saan mun vyön kaverilta lainasta, joten alan käyttää sitä varmaan urheillessa. Kävin eilen muuten työfysioterapeutilla, joka antoi mulle hyviä jumppaohjeita syviä vatsalihaksia varten. Tässä vaiheessa ei kai enää saa hirveesti suoria vatsoja treenata, mutta vinoja ja syviä vatsalihaksia voi. Osoitteessa www.helistin.net oli mammajumppaohje, jota ajattelin kokeilla. Myös www.tuuli.net oli ohjeita raskaana olevan liikuntaan, jos kiinnostaapi.
Jumppaterveisin Uula + salamatkustaja rv 18 + 1
Nostan pinoa, en kai ole ainoa kesis linjoilla tänään?
Uula: Näin aivan samaa unta viime yönä. Luultavasti siksi että stressasin lisääntyneestä valkovuodosta. Onneksi se oli unta :) Kammo olo oli herätessä kyllä, enkä sitten nukkunut 03.15 jälkeen enää, kiva päivä oli töissä...