Miksi laihaa saa kehottaa syömään enemmän mutta ylipainoista ei saa kehottaa syömään vähemmän?
Miksi ylipainoisia ei saa kannustaa terveellisempään elämään vaan ylipainoiset suuttuu siitä?
Kommentit (64)
Please, älä myöskään kehota meitä laihoja syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaan pystyy syömään enemmän, mutta ylipainosta pääseminen voi olla tosi vaikeaa, vaikka olisi kova tahtotila.
Näin järjellä ajateltuna asiahan on juuri toisin päin. Kuka vaan pystyy olemaan syömättä, syöminen vaatii vaivaa. Laihduttaminen onkini itse asiassa tekemättä jättämistä. Tiedostan toki että läskit keksivät kyllä aina tekosyyt.
Oletko itse paastonnut tai muuten nähnyt nälkää pitkiä aikoja?
Olen, paastoaminen ei sitä paitsi ole mikään paras mahdollinen laihdutuskeino. Laihduttaminen ei ole mitään rakettitiedettä, sen kun syö vähemmän mitä kuluttaa. Kannattaa välttää hiilihydraatteja niin ei iske nälkä.
Mistä kumpuaa tämä yletön mielenkiinto kanssaihmisten syömistä ja painoa kohtaan? Ja tarve vielä kommentoida asiaa. Taitaa vika löytyä kyselijän omien korvien välistä.
Molemmat yhtä lailla. Sitäpaitsi on myös paljon ylipainoisia röökaajia ja viinasieppoja. Se ei kai aiheuta enää epätietoisuutta onko ongelmia vai ei?