Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*JOULUISTEN PARASTA ENNEN*tiistai-itkut

02.01.2007 |

moikka! todellakin tiistai-itkut!!! kuinka monta meitä enää on???ei taija montaa olla!!!mutta minä edelleen ilmoittaudun tänne. tänään tasan 42 viikkoo täynnä ja ei SIIS MITÄÄN!!!! toivottavasti huomenna käynnistävät...viimeistään torstaina! on kyl tosiaan ollu odottavan aika pitkä.

eli onks muita enää jäljellä kuin minä :/

--Miilukka ja rv 42--

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nukuimme tyylikkäästi pommiin tytsyn kanssa. Tuskailin yöllä ummetusongelmaa, tai en tiedä mitä ne olivat, mutta ei tullut mitään vaikka tarvetta olisi ollut. Siksi taas aamulla olisi kovin nukuttanut. Onneksi aarre herätti supistamalla klo 8.32 ja tyttö ehti kouluun. Vähän oli nihkeää tämä kouluun meneminen, taitaa olla vielä vähän vatsataudin jäljiltä toipilas.

Isäni soitti juuri ja ilmoitti lähtevänsä lahteen venettä katsomaan, soitti, että on 2h pois, pärjäänkö? Hänellä on nyt vastuulla kyyditsemiseni sairaalaan, kun mies on töissä. Mutta kulkeehan taksi, jos lähtö tulee. Tai hätätapauksessa vaikka ambulanssi.

Saas nähdä, aika tiukasti supistelee, lyhyesti tosin, mutta ei huvita tässä istua yhtään kauempaa... Neuvolakin olis klo 10.

020107 olis ihan hyvä syntymäpäivä!!!

Kirsikka ja aarre 40+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistelee taas. Toivottavasti nyt olisi niitä oikeita... Ainakin kestoltaan ovat pidentyneet. Neuvolassa antoivat polille ajan perjantaille, kun verenpaine oli taas noussut. Tosin juuri supisteli, kun täti sen mittasi. Sydänäänien kuuntelusta ei meinannut tulla mitään, kun aarre töni doppleria koko ajan poispäin. Mutta saatiin ne kumminkin kuunneltua.

Nyt menen pitkäkseni kuullostelemaan, että mihin suuntaan nämä menevät. Jos menevät mihinkään...

Miilukka, tsemppiä! Meillä kaikilla pitäisi olla vauvat 10 päivän sisällä...

Kirsikka ja aarre 40+4

Vierailija
4/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme elämämme parhaan joululahjan maanantaina 25.12.2006 klo 20.53. Sitruunamme syntyi rv 41+1 ja paljastui herraspuoliseksi. Painoa hänellä oli 3670g ja pituutta 50,5cm.

Synnytys oli tosi nopea, kokonaiskestoltaan 7,5h ja hetken säikähdyksestä huolimatta kaikki meni tosi hyvin. (Sitruksen sydänäänet laskivat juuri ennen ponnistusvaiheen alkua. Mä olin saanut spinaalipuudutuksen, enkä oikein tuntenut supistuksia ja hänet autettiin maailmaan imukupilla nopeasti.) Ponnistusvaihe kesti 8 minuuttia... Päästiin kotiin vasta eilen, kun Sitruuna joutui valohoitoon keltaisuuden vuoksi. Nyt takana on eka yö omassa kodissa ja olemme todella onnesta mykkyrällä mieheni kanssa. Ei tällaista onnea ole voinut kuvitellakaan aiemmin...

Kovasti tsemppiä ja jaksuja vielä nyyttiään odotteleville! Odotuksenne palkitaan pian! Niin ja oikein hyvää alkanutta uutta vuotta koko porukalle!

Keinuhepo ja herra Sitruuna

Vierailija
5/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa tuli käytyä eikä mitään ihmeellistä siellä todettu. Sain uuden ajan jo perjantaille kun nyt pitäisi käydä 2 krt viikossa. Hassulta tuntuu rampata siellä, mutta ompahan aina jotain " odotettavaa" .

Toivottavasti vauva nyt syntyisi ennen tuota perjantaita... epäilen, mutta mistäpä minä mitään tiedän.

Mitenköhän pitkälle seurailevat äitiyspoliklinikalla ennenkuin aletaan käynnistää? Eka käynti on 41+5. Tarkoitus olisi siis synnyttää Jorvissa.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja onnittelut syntyneistä vauvoista!

SAL rv 40+6

Vierailija
6/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeempiä merkkejä, ei limatulppaa tms...

Jospa raahautuis kävelylle jos vaikka alkais tapahtua...huomenna olis neuvola ja saa nähdä milloin tulee käynti äippäpolille, hyvinkäällä meinaan synnyttää. Pelkään ihan hulluna, että vauva kasvaa valtaviin mittoihin näinä viimeisinä viikkoina.

t:kisuli 40+6

Vierailija
7/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä mene hyvinkäälle myös synnyttämään ja toivottavasti jo huomenna, viimeistään tortaina. eri asia sitten että kauan tohon käynnistämiseen menee mutta eiköhän minulla ole jo viikonloppuna viimeistään nyytti kainalossa. viikkoja nyt siis tasan 42 eikä merkin merkkiikään....

mulla oli painoarvio siis sunnuntaina 4,2kiloo ett huh huh! ja aina arvioitu alakanttiin noi :/

Vierailija
8/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeän ja malttamattoman tulevan kummitädin on pakko päästä raportoimaan että Kirsikka lähti hetki sitten synnäriä kohti! Suppareita tulee 5 min välein ja ovat kipeitä. Varmaan huomenna pääsen raportoimaan vauvan syntymästä :-) Niisk!

Vierailija
9/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Kirsikalla viikkoja tänään kasassa 40+4.

Vierailija
10/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]bd bd bd bd[/b]

...Toivottavasti tämä toteutuu, kun kerran saimme viestiä lähdöstä synnärille!:

Kirsikkka34:

020107 olis ihan hyvä syntymäpäivä!!!

Jaksuja muillekin " parasta ennen" -päiväyksen ohittaneille, pianhan ne vauvat pakostikin maailmaan tulevat!

Tinuri, oma Alpi-pallero torstaina jo kolmeviikkoinen! Ihmeen nopeasti aika menee vauvan kanssa...

Vierailija
11/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meille syntyi maailman ihanin poikavauva 29.12.2006 klo 17.16, kahden ja puolen tunnin " pikasynnytyksen" tuloksena. Herran mitat ovat: paino komeat 4440g, pituus 54,5cm sekä myssy kokoa 37cm. Viikkoja oli koossa 40+6.

Vielä hieman imetystä opetellessa ei tämä yksisormijärjestelmä vauva sylissä ole kovin helppo, jotenka palaan asiaan paremmalla ajalla. Onnea myös muille vauvaantuneille sekä tsemppiä vielä vuoroaan odottaville.

Teppis ja " Antero-Lumihiutale" 4 vrk

Vierailija
12/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirsikalle peukkuja synnytykseen ja onnea kaikille nyytin saaneille. minä täällä vieläkin.... huomenna äippäpoli ja toivon tosiaan ett alkaisivat käynnistellä .sitten olisi rv 42+1 kasassa jo.... tiukassa oli tää vaavi sit...ei tuu ulos ennen kuin potkitaan :D

--miilukka--

Vierailija
13/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan väki vähenee tältäkin puolelta....kirsikkakin taitaa olla jo nyyttinsä saanut. Onnea vaan muillekin vauvansa saaneille. Itsellä ei merkkejäkään synnytyksen alkamisesta, ei edes napakoita supistuksia ole ollut pariin päivään...huoh. Parina yönä viime viikon loppupuolella napakoita suppareita tuli sen verran, että jo kellosta aloin seurailemaan ja odottelin, että ne siitä voimistuisivat ja tulisivat säännöllisimmiksi, mut loppuivat kuitenkin seinään ja nyt ei edes niitä napakoitakaan.

Tänään oli vika neuvola ja huomenna aika äitipolille. Minä myös kisulin ja miilukan lisäksi olen menossa Hyvinkäälle synnyttämään. Mies lähti hetki sitten yöksi töihin ja on seuraavat 3 yötä yön töissä. Tietenkin toivoen, että soitan jo ens yönä, että täytyis lähteä jo synnyttämään.

MariJo ja Omppu rv 41+4

Vierailija
14/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä nähdään hyvinkään sairaalassa ;D mulla se äippäpoli huomenna kun viikkoja 42+1 ja toivottavasti käynnistvät jo huomenna mut viimeistään kuitenkin torstaina :) mut tohon käynnistymiseenhän saattaa mennä se kolmekin päivää joten enköhän ole kuiteski viikonloppuun mennessä saanut nyyttini :) mikä lie sit jättiläinen kun painoarvio oli sunnuntaina jo 4,2kiloo...

--Miilukka ja hetken viel rv 42--