Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
18061/59562 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas nimenomaan Kalle on tärkeä hahmo. Ei ollut ennen mutta jostain Samin kuoleman jälkeisesti ajasta jotenkin asiat muuttui. Tietenkin olen todella iloinen, että Kalle on yhä sarjassa. Kyllä mäkin tiedän ettei ne juonet mitenkään kummallisia ole ja toivoisin uudenlaista tarttumapintaa. Iloinen olen siitä ajatukset että mitä ilmeisemmin Kalle muuttaa asumaan Ismon asuntoon Petrin kanssa ja aloittaa oman elämän. Hanista ei ole mitään pahaa sanottavaa, vaikka onkin neutraali hahmo mulle. Luultavasti lopettaisin tai vähentäisin katsomista jos hahmo poistuisi.

Kallehan on yksi hyödyttömämpiä hahmoja koko sarjassa. Jatkuvasti valittava, pillittävä alkoholisti.

Hienoa että Kalle on saanut tämän leiman. Onneksi Kalle ei ole juonut kahteen vuoteen ja viime viikot lähinnä hymyillyt, mutta Kalle on silti kaikille aina se yrmynaama hahmo :D

Vierailija
18062/59562 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas nimenomaan Kalle on tärkeä hahmo. Ei ollut ennen mutta jostain Samin kuoleman jälkeisesti ajasta jotenkin asiat muuttui. Tietenkin olen todella iloinen, että Kalle on yhä sarjassa. Kyllä mäkin tiedän ettei ne juonet mitenkään kummallisia ole ja toivoisin uudenlaista tarttumapintaa. Iloinen olen siitä ajatukset että mitä ilmeisemmin Kalle muuttaa asumaan Ismon asuntoon Petrin kanssa ja aloittaa oman elämän. Hanista ei ole mitään pahaa sanottavaa, vaikka onkin neutraali hahmo mulle. Luultavasti lopettaisin tai vähentäisin katsomista jos hahmo poistuisi.

Kallehan on yksi hyödyttömämpiä hahmoja koko sarjassa. Jatkuvasti valittava, pillittävä alkoholisti.

Sanoisin että alkuvuosien Kalle ja nykyinen ahtaan käytävän alkoholisti on eri hahmot. Jälkimmäinen on sinistä käytävää ja valitusta täynnä. Ei sellaista jaksa. Ennen oli homobaari ja armeija, Lapin reissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18063/59562 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, mä kyllä tiedän ettei kaikkien tarvitse pitää Kallesta. Kaikilla on omat inhokit mutta ei Kallekaan laajassa kuvassa ole mitenkään inhottu. Eniten toivotaan (Jodel/FB/Insta) pois Noelia, koska ikuiset juonittelut eivät kiinnosta sekä Sallaa. Taitavat olla ainoat korkeasti "inhotut" hahmot. Toki on yksittäisiä mainintoja kaikista muistakin.

Vierailija
18064/59562 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Saga on yhdentekevä!? Noel se on turha sekopää joka ansaitsisi potkut 😡

Vierailija
18065/59562 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että alkuvuosien Kalle ja nykyinen ahtaan käytävän alkoholisti on eri hahmot. Jälkimmäinen on sinistä käytävää ja valitusta täy

Mutku ei kaikkea voi saada. Ei Lappia ja homobaaria voi verrata tähän. Onhan sitä miljoona muutakin mutta ei käsikirjottajat halua tehdä. Itse olen iloinen että on mukana. Ei kaikkien tarvitsekaan pitää siitä. Fanittakoon he muita hahmoja tai lopettakoon sarjan jos mikään ei kelpaa.

Vierailija
18066/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere eli Aku Sipola on mukana Amazing Race Suomen 2. kaudella, alkaa lokakuussa.

Vierailija
18067/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä Magnus on floppi. Vertti ja Ollikin menettelee. Ja samoin Henrikin sisko.

Vierailija
18068/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa takas laittaa kuvioita uusiksi!

Vierailija
18069/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin Joanna joka haluisi selvittää asian Miran kanssa, mutta en usko, että Mira haluaa koska sehän oli syy minkä takia mira lähti Balille ja enkä myös usko mira antaisi 22 vuoden traumaattiset kokemukset anteeksi niin helposti.

Vierailija
18070/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipsa takas laittaa kuvioita uusiksi!

Pipsa vääntää Sallan semmoiseen asentoon että lopettaa suosiolla sen rasittavan kailottamisen 😡

Vierailija
18071/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Noelista uuden jutun. Mä katoin  youtubeesta elinan ja noelin häät videot ja siinä oli puhetta noelin vanhemmista, kun noel sanoi jos mun vanhemmat olisivat näkemässä ja sitten noel vastasi enkä käytä orpo korttia niin uskon, että hänen vanhempansa ovat kuolleet ja sen takia noel aina puhuu ettei ole ketään perhettä elossa hänen veljensä on kuollut ja vanhemmat ei ole elossa ja eli viola on jäljellä oleva sukulainen noelille

Vierailija
18072/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että toi Evan rageeminen oli noin löysää. Eihän toi nyt ollut niin mitään. Mä odotin että se sekoo täysin, käy kiinni tai kiljuu hysteerisesti. Sen mä ymmärtäisin jos Evasta tehtäisiin tehostettu ykä video mm. risumiehen kanssa. 

Vierailija
18073/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kalle ole enää koskaan ilta- tai yövuorossa jolloin Joonatan ja Hani voisivat olla kaksin. Tai onhan sitten... Amanda. Mutta oman kämpän hankinta ei ikinä tule kysymykseen! 😁

Vierailija
18074/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... Kuulinko oikein, Amandassa ei ollut tänään pianon pimputusmusiikkia? 

Vierailija
18075/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit-juonipaljastukset julki! Hahmo tulee yllätysvisiitille Pihlajakadulle. Eli tämä Jori vai Jiri tulee yhden jakson verran, tuomaa Magnuksen Lasselle. 

Vierailija
18076/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro huolestuu huomatessaan Lindan yksinäisyyden eli ei auttanut akin yhden illan juttu ja joannan kanssa elokuviin meno ja linda taitaa vieläkin ottaa aika raskaaksi violan ja ilon lähdön, kun siitä vieläkin pitää tehdä juttu

Vierailija
18077/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ja Kristian vaativat Evalta selitystä. Tämä ei aukee mulle, muuttaako Eva myös Amandaan?

https://im.mtvuutiset.fi/image/8943344/landscape16_9/1024/576/90cdf6a61… missä kämpässä Laila on?

Kari ja Salla lupaavat olla jatkossa salailematta mitään toisiltaan. Monesko kerta? 

https://im.mtvuutiset.fi/image/8943348/landscape16_9/1024/576/65e78a155… onko Taalasmaan remontti jo valmis. Käykö Gunnar kinuamassa, josko voisi muuttaa sinne? Eli Gunnar ei muuta Lasselle vaan Magnus.

https://im.mtvuutiset.fi/image/8943340/landscape16_9/1024/576/d4a003185… alkaako teinit kokoontumaan Akin kämpässä ja tämä on jees Akille??

Lailasta mustasukkainen Olli päättää toimia. Onko Vertti kiinostunut myös Lailasta vai... Liittyykö Magnus tähän jotenkin, jota en kylläkään usko. Teinit nauraa Evalle?

https://im.mtvuutiset.fi/image/8943336/landscape16_9/1024/576/b0de1e626… ilmeisesti tässä seurataan Eva videota? 

Aki kiinnostuu saadessaan viestin, jossa hänelle tarjotaan rahakasta diiliä. Eli Aki on pari päivää pois maisemista, Henrik panemassa Joannaa, eli käty? Joten heti teinit? 

Aaro huolestuu huomatessaan Lindan yksinäisyyden. Lassea ärsyttää Jutan ehdotus, mutta hän taipuu tottelemaan Juttaa. Eli eli, Jutta muuttaa Lindan kämppikseksi?? 

Vierailija
18078/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä mikään Jori tai Jiri tule vaan, Kalle riemastuu, kun Petri tulee yllätysvisiitille. 

Vierailija
18079/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tunne, että Magnus kyllä päätyy Lassen hoteisiin mutta Gunnar päätyy Karin ja Sallan luokse, olisiko joku lastenhoito verukkeena?

Jutta päätyy ilmeisesti Lindan kämppikseksi?

Muuttaisko Joonatan oikeasti Laitelalle? 

Vierailija
18080/59562 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä mikään Jori tai Jiri tule vaan, Kalle riemastuu, kun Petri tulee yllätysvisiitille. 

Eikä taida enää takas lähteä 😅

Ketju on lukittu.