Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 varma että Mariannasta tulee Lindan kämppis ja kummatkaan ei tiedä toistensa suhteesta Akiin. Eli tällä ratkaisulla haetaan draamaa Marianna Aki Linda kuvioon jossa voi käydä niinkin, että Mariannan ja Lindan yhteinen käsitys Akista on, mulkku mikä mulkku.
Laitelan Kalle se ei vaan kaipaa oman asunnon rauhaa ja itsenäistä elämää. Tarkoitan ullakkoasuntoa.
Kalle saisi pistää myyntiin asuntonsa ja muuttaa ulkomaille. Eiköhän tämä Laitelan perheen riitely riitä. Saga ja Piritta ostavat siitä omat asuntonsa. Lauralle vanha asunto takaisin tai Oona ja Miro muuttaa siihen.
Oon niin eri mieltä, koska Kalle on best. Nythän se on hymyillyt ja ollut iloinen. Ismokaan ei roiku hihassa kiinni. Ei ne sitä pihalle laita jos ei i
Olen kyllästynyt Kalleen ja Laitelan perheeseen. Ei ole uusissa käänteissä itselleni mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallan uusi Cindy on näköään Eva. Kaksi superärsyä hahmoa! 🤢
Entistä ärsyttävämpi kaksikko 😡
Odotan innolla Evan YKÄ videota! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallan uusi Cindy on näköään Eva. Kaksi superärsyä hahmoa! 🤢
Entistä ärsyttävämpi kaksikko 😡
Odotan innolla Evan YKÄ videota! 😂
YÄK 🤢 Evan naama pyörinyt ruudussa kymmenen vuotta. Eiköhän tämä ala riittää? 😡
Mulle taas nimenomaan Kalle on tärkeä hahmo. Ei ollut ennen mutta jostain Samin kuoleman jälkeisesti ajasta jotenkin asiat muuttui. Tietenkin olen todella iloinen, että Kalle on yhä sarjassa. Kyllä mäkin tiedän ettei ne juonet mitenkään kummallisia ole ja toivoisin uudenlaista tarttumapintaa. Iloinen olen siitä ajatukset että mitä ilmeisemmin Kalle muuttaa asumaan Ismon asuntoon Petrin kanssa ja aloittaa oman elämän. Hanista ei ole mitään pahaa sanottavaa, vaikka onkin neutraali hahmo mulle. Luultavasti lopettaisin tai vähentäisin katsomista jos hahmo poistuisi.
Eikö kukaan enää tarvitse Piritta Saloniuksen terapiapalveluita?
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas nimenomaan Kalle on tärkeä hahmo. Ei ollut ennen mutta jostain Samin kuoleman jälkeisesti ajasta jotenkin asiat muuttui. Tietenkin olen todella iloinen, että Kalle on yhä sarjassa. Kyllä mäkin tiedän ettei ne juonet mitenkään kummallisia ole ja toivoisin uudenlaista tarttumapintaa. Iloinen olen siitä ajatukset että mitä ilmeisemmin Kalle muuttaa asumaan Ismon asuntoon Petrin kanssa ja aloittaa oman elämän. Hanista ei ole mitään pahaa sanottavaa, vaikka onkin neutraali hahmo mulle. Luultavasti lopettaisin tai vähentäisin katsomista jos hahmo poistuisi.
Mua ärsyttää että Kalle aina riitelee Ismon kanssa ja lääkärileikit sairaalan ainoalla käytävällä tympiikin suuresti. Niin tylsää ja samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää että Kalle aina riitelee Ismon kanssa ja lääkärileikit sairaalan ainoalla käytävällä tympiikin suuresti. Niin tylsää ja samaa.
Ok. Sama mulla Sagasta ja muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga ei ole paljon äänessä ollut. Siksi olisi kiinnostava hahmo kun täälläkin joku kirjoitti ettei ole montaakaan lausetta sanonut. Hyvän näyttelijän takia siinä olisi särmää.
Heidi ois mukava lisä sarjaan, mutta jos huhut niistä välirikoista ja syistä pitää paikkaansa, niin en hetkeäkään usko että Venla tulisi sarjaan esittämään Jirin kumppania. Olisi toki herkullista, kun Marianna ja Heidi olisi naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ois mukava lisä sarjaan, mutta jos huhut niistä välirikoista ja syistä pitää paikkaansa, niin en hetkeäkään usko että Venla tulisi sarjaan esittämään Jirin kumppania. Olisi toki herkullista, kun Marianna ja Heidi olisi naapureita.
Ison listan sitä saisi aikaiseksi hahmoista joiden paluut olisi kiva lisä. Kuinka moni sitten enää suostuisi niin eri asia. Koronan ajan uudet hahmot olleet entistä huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ison listan sitä saisi aikaiseksi hahmoista joiden paluut olisi kiva lisä. Kuinka moni sitten enää suostuisi niin eri asia. Koronan ajan uudet hahmot olleet entistä huonompia.
Heidiä kai pyöriteltiin sen Aalto sukunimen takia. Jos siitä olisi pudonnut -nen pääte pois.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ettei nellan opiskelusta taida tullakaan juonenkuviota. Yliopisto-opiskelua ei ikinä esitetä sarjassa, vaikka siitä saisi varmasti monta mielenkiintoista ja vähän erilaista juonenkuviota.
Sarjassa ei enää ole kuin kahdenlaisia juonikuvioita: parisuhdekuvioita eli pettämistä ja yhden yön säätöjä sekä rikoksia eli Noelin rikoksia ja JP/AKI jne, rikoksia.
Vanhoissa jaksoissa oli oma tunnelmansa. Outoa ajatella miten erilaista kaikki on nykyään. Ei mikään enää iske kun sellaista väkisin tehtyä saippuaa.
No hei Kalle ei ainaka pettänyt Petriä, vaikka moni oletti niin käyvän 😂
Vierailija kirjoitti:
Kallehan on yksi hyödyttömämpiä hahmoja koko sarjassa. Jatkuvasti valittava, pillittävä alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa jaksoissa oli oma tunnelmansa. Outoa ajatella miten erilaista kaikki on nykyään. Ei mikään enää iske kun sellaista väkisin tehtyä saippuaa.
Ei niin, mutta pidän ne erillään. Tämä on tätä nykypäivää. Jos ei pidä voi lopettaa kokonaan.
Yliopistosta saisi varmasti ihan hyvän jos se tehtäisi vanhojen hyvien aikojen tyyliin tai miten Rantabaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt se Sagasta jauhaminen. Sinulla on joku täysin epäterve pakkomielle kyseiseen henkilöön. Mene keskustelemaan ammattilaisen kanssa tuosta ongelmastasi. Kirjoitat tänne yksinäsi satoja viestejä samasta henkilöstä, henkilöstä joka on täysin yhdentekevä sivuhahmo koko sarjassa, jota ei koskaan tulla enää näkemään.
Kari on Sallan kälätyksen alla ja Hani on turha.