Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Saga tuo autonsa huollettavaksi Taalasbiiliin ja sitten Salla on historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ne teinitytöt fanittaa vaan Kristiania?
Eikö homopojat fanita lainkaan?
En tiedä. Oon kyl nainen mutta Henrik iskee muhun enemmän, vaik oonkin Krisun kanssa melkein saman ikänen.
Samaa mieltä. Krisusta mennyt fiilis kokonaam niiden rintatupsujen ja Evan puksuttamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin, että Eva kohtaisi uudelleen kasvotusten Kristianin/tanssivideon faneja ja hermostuu. Käy käsiksi tai sanallisesti ja joku teini kuvaa sen ja pistää tiktokkiin. Luonnollisesti tanssivideopojun hulluna tyttöystävä nimellä :D
Tämä kuulostaa jo uskottavammalta tiktoktrendaukselta. Aihesisällön lisäksi siellä on kaikenlaista elämänkoulusisältöä. Aamullakin tuli vastaan jonkun suomalaisen tytön video, jossa oli ihan kännissä tai aineissa päivystyksessä. Itki kaverinsa perään, joka oli kai viety putkaan ja sekoili. Surullista mutta netin kautta kaikki puolet on saatavilla.
Miki onnistuu poliisin kanssa saamaan Erikan kengät takaisin, mutta miten Miki voi olla sata varma ja vain Matiaksen sanan varassa kenkien suhteen ja miksi Miki antaa ne kengät Matiakselle eikä niitä toimiteta poliisiasemalle Erikan noudettavaksi!
Tamara voittaisi stripteasekisan vastuksena Eva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Oon kyl nainen mutta Henrik iskee muhun enemmän, vaik oonkin Krisun kanssa melkein saman ikänen.
Onko se video jotain tyyliin jossa Eva on kuin täysin kajahtanut YKÄ?
Toisaalta onhan se noloo kun lähes 40v naisen 25-27v poikaystävää 15-16 koulutytöt pimpit märkinä likettää? 🙄
Mietin, että Viola ja Mira ovat ainut jotka kasvattivat lapsen edellisistä teineistä, mutta Nellaa ei lasketa hän ei pitänyt lapsen ja vähän sama kuin Tale ja Sanni Iljan kanssa, mutta muilla porukoissa ei ollut
https://www.seiska.fi/kotimaa/salkkarit-tahti-tarayttaa-julki-salaisen-…
Joonatan tai no Markku näköjään alkanut kasvattamaan tukkaa. Mahtaako edelleen olla kuvauksissa? Studiolla nähtävästi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se video jotain tyyliin jossa Eva on kuin täysin kajahtanut YKÄ?
Toisaalta onhan se noloo kun lähes 40v naisen 25-27v poikaystävää 15-16 koulutytöt pimpit märkinä likettää? 🙄
Noloa tanssia. Pietarin ja Jannen tanssit ne pimpit saisi märäksi.
Eikö maikkari enää julkaise mitään klippejä? Hiljaista ollut viikon verran kuvioista.
Samaa epäilen, että Eva kohdistaa rajua sanallista mustasukkaisuutta nuorempia naisia kohtaan ja video pärähtää sitten kiertoon nettiin ja Evasta tuleekin ihan oma somesensaatio. Hänet tunnistetaan raivoavana ämmänä :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö maikkari enää julkaise mitään klippejä? Hiljaista ollut viikon verran kuvioista.
Niin surkeat kuviot ettei sitä vanerin edessä tapahtuvaa turhaa höpinää kannata klipeiksi leikata.
Pietarin iso ja ponnahtava jättiläisvekotin 😜
Hahmoja saa toivoa, mutta en täysin ymmärrä miksi lähes suuttunutta naamaa tarjotaan jos tietyt hahmot eivät ole sarjassa ja vieläpä päähenkilöinä. Niistäkin varmaan 90% on sellaisia, jotka kieltäytyisi kunniasta. Silloin minä katsojana ymmärrän ja kunnioitan. Ei se tilanne sillä muutu että vauhkoo pitkin ketjuja aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Hahmoja saa toivoa, mutta en täysin ymmärrä miksi lähes suuttunutta naamaa tarjotaan jos tietyt hahmot eivät ole sarjassa ja vieläpä päähenkilöinä. Niistäkin varmaan 90% on sellaisia, jotka kieltäytyisi kunniasta. Silloin minä katsojana ymmärrän ja kunnioitan. Ei se tilanne sillä muutu että vauhkoo pitkin ketjuja aiheista.
Varmaan siksi kun tämän hetken hahmot on niin huonoja. Pitäisi tulla vähintään sellaisia hahmoja mitä Rantabaarissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi kun tämän hetken hahmot on niin huonoja. Pitäisi tulla vähintään sellaisia hahmoja mitä Rantabaarissa on.
Mut niitä hahmoja voi tuoda jos eivät halua tulla. Toiseksi paras osoite on tuotanto kuin fanit.
Tulispa Jiri. Toisaalta en muista oliko mitenkään hyvä loppuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa epäilen, että Eva kohdistaa rajua sanallista mustasukkaisuutta nuorempia naisia kohtaan ja video pärähtää sitten kiertoon nettiin ja Evasta tuleekin ihan oma somesensaatio. Hänet tunnistetaan raivoavana ämmänä :D
Eiks ne fanit ole enemmänkin 14-16 vuotiaita koulutyttöjä kuin jotain 20+ nuoria naisia? Noloa.
Miten voi olla mahdollista että Nadjaa ehkä vuoden kaksi vanhempi Magnus on jo teini-ikäinen kun Nadja on joku 4-5 vuotias? Magnus on Nellaa ehkä 3 vuotta nuorempi? 🥴
Mä ymmärsin, että Eva kohtaisi uudelleen kasvotusten Kristianin/tanssivideon faneja ja hermostuu. Käy käsiksi tai sanallisesti ja joku teini kuvaa sen ja pistää tiktokkiin. Luonnollisesti tanssivideopojun hulluna tyttöystävä nimellä :D