Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Ismo on musta joskus ihan hauska. En jaksa sitä marttyyrina olemista mutta josksu saa ääneen nauraa.
Niin koska se Petri nyt on tulossa takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Niin koska se Petri nyt on tulossa takaisin?
Ei ole mikään varmaa tietoa, mutta oletus Kalle ja isku Kolumbiasta 29.5. (ennakoissa 24.5.)
Akilla ja Maaritilla kiihkeetä menoa. Ismokaan ei suuttunut Kallen ja Juuson ärsytyksestä. Olkoot nämä hyviä esimerkkejä että ennenkin oli vastaavaa eikä pelkästään tänä päivänä.
Aki on monet pillut läpi käynnyt...
Vierailija kirjoitti:
Akilla ja Maaritilla kiihkeetä menoa. Ismokaan ei suuttunut Kallen ja Juuson ärsytyksestä. Olkoot nämä hyviä esimerkkejä että ennenkin oli vastaavaa eikä pelkästään tänä päivänä.
Maaritin asunnon lavaste oli kiva. En tiedä miten on tullut jollain tavalla mieleen Amandan takahuone. Harmi kun nykyiset lavasteet ovat olleet niin pitkään. Saisi tulla joku uusi kantapaikka ja ulkokuvaukset. Amandan kohtaukset on tylsiä kun ei ole niitä rappusia kadulle ja terassia.
Parittaisin tämän olenn.. Hepun Sievisen Lasselle tai Laitelan Ismolle 😍💕
Kauhean moni ei välttämättä ole nähnyt kaikkia jaksoja eikä varsinkaan jokaista yksityiskohtaa. Esimerkiksi ei niitä Kallen homouteen liittyviä käänteitä kauheasti tubessa ole ollut. Vain niitä Ismon ja Kallen vääntöjä, mutta ei suhdekuvioita Nikoon tai Valtteriin. Juusosta löytyy vain alku mutta ei loppua. Helposti syntyy vääränlainen käsitys. Tietenkin tämän päivän jaksoissa seksikohtaukset ovat oma lukunsa, mutta homous on ollut alusta asti läsnä sarjassa.
Nikkinen ei ole vielä kengittänyt Juttaa? Se olisikin näky kun Aki buustaa Juttaa takaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että mua pidetään trollina kun tykkään Sagasta. Tykkään Susanna Snellmanin näyttelemisestä. Olen varmaan ihan sekaisin kun olen katsonut lukemattomia kertoja kaikki mahdolliset pikkuroolit. Sydänjää-sarjassa oli juoppona yhdessä Antin eli Timo-Pekka Luoman kanssa. Se on tiettävästi ensimmäinen rooli.
Tuo ei ole kyllä tervettä touhua
Panihan Aki aikoinaan myös helunaa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Nikkinen ei ole vielä kengittänyt Juttaa? Se olisikin näky kun Aki buustaa Juttaa takaa!
Niin että seinät kaatuu? Saunassa kaatui Jutan ja Ismon saunapanon kuvauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että mua pidetään trollina kun tykkään Sagasta. Tykkään Susanna Snellmanin näyttelemisestä. Olen varmaan ihan sekaisin kun olen katsonut lukemattomia kertoja kaikki mahdolliset pikkuroolit. Sydänjää-sarjassa oli juoppona yhdessä Antin eli Timo-Pekka Luoman kanssa. Se on tiettävästi ensimmäinen rooli.
Mikä on tervettä? Fanittaa vain isoja nimiä tai Ismo Laitelaa?
Totta kai sarjassa pisimpään olleet ovat ehtineet sutimaan jokaiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Panihan Aki aikoinaan myös helunaa! 😂
Karinia aikojen alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina Pohjosen nyt ainakin selittäisi helposti sillä, että kyseessä oli vain Liisa Laitelan häiriintynyt sisko Kristiina, jolla oli pakkomielle Ismosta. Eli vuosia ilman, että oli missään tekemisissä Ismon ja Kallen kanssa, eikä aikonut näitä enää koskaan edes tavata, mutta sitten tapasikin sattumalta Kallen ja keksi suunnitelmansa. Ehkä Ismo olisi jopa voinut paljastua Sannin biologiseksi isäksi.
Sanni olisi voinut olla Piritta Saloniuksen tytär jota ei pystynyt pitämään tullessaan nuorena raskaaksi. Enemmän yhdennäköisyyttä äidissä ja tyttäressä. Samaan tapaan kuin Laura sai Saulin.
Lopeta jo se jankuttaminen tuosta samasta hahmosta. Samanlaista sekaisin olevaa jankuttamista kuin jostain hyödyttömmästä Sagasta. Ne olivat merkityksetttömiä sivuhahmoja joilla ei ole mitään merkitystä eikä koskaan tule olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tervettä? Fanittaa vain isoja nimiä tai Ismo Laitelaa?
Pakkomielteisyys on se, mikä häiritsee. Se, että sitä Sagaa, Pipsaa, vanerilavasteita, yms hoetaan täällä päivittäin ja sitä on jatkunut todella pitkään. Sen vuoksi, sinua luullaan trolliksi, koska spämmäät ja käännät kaiken Sagaan, lavasteisiin, sarjan surkeuteen, yms. On myös todwlla raskasta lukea sarjan jatkuvaa haukkumista. Kyllä se on tullut jo kaikille selväksi, että mielestäsi sarjan nykytaso ja hahmot on surkeat. Ei sitä tarvitse joka ikinen päivä toistaa kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Matiasta harmittaa, kun Vertti voitelee poikien yhteistä ihastusta Erikaa kalliilla kenkälahjalla. Myöhemmin Matias todistaa tilannetta, jossa popot yritetään ryöstää tytöltä, mutta Matias ei ehdi eikä uskalla tehdä mitään ennen kuin Vertti menee hätiin ja saa puukosta. Myöhemmin Matias saa kuitenkin uuden näytön paikan.
Mutta missä on saman kaveriporukan katurikollinen-Olli? Luulisi, että rikollisliigankin kiduttama gansta olisi valmis puolustamaan frendejään ja hoitelemaan puukottajan. Vai onko kyseessä joku Ollin kollega, jolla sama harrastus (ryöstely)? Vai ehkä Olli itse maski päässä (uudet kalliit kengät = mahdollisuus tienata easy money)? Miksi Ollin hämärä tausta on yhtäkkiä vaan unohdettu ja on nykyisin ihan tavallinen lukiolainen(?).
Vierailija kirjoitti:
Onko Vertti jonkun porhoperheen poika? Vai onko kengät pöllitty? Aaron valinnasta? 😂 Matias on vähän mielikuvitukseton ja munaton naisten suhteen tai ylipäänsä ei ole kovinkaan toiminnan jäbä.
Olihan hän sen verran toiminnan jäbä, että kävi ampumassa Noelia.
Olikohan Ismo menossa teatterimatkalle Lahteen. Ulla taisi sellaisilla käydä ja ex-lahtelaisena niitä busseja kohtalaisesti ravasi muilta paikkakunnilta kaupunginteatterille. Joskus voitaisi tehdä muussakin kaupungissa kohtauksia. Dahlia ja Vuokko kohtauksiin olisi oikeasti voinut sopia edes yksi kohtaus Mäntsälän "keskustassa". Itse talosta on paha mennä sanomaan mutta varmasti on jossain pk-seudulla ollut. Mahdollisesti jopa lähellä Espoossa tai Vantaalla.