Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vai että Kalle ihan haluaa saattaa Sampon ja Aten takaisin yhteen. Ne on nähnyt kaksi kertaa :D
Nikkinen on nyt pannut molempia Pihlajakadun poliisinaisia. Tämän lisäksi Nikkisen panolistalla on lääkäri, Susu, kun Nikkinen löi Mikiä turpaan ja varasti siltä vaimon.
Toivottavasti kesken sarjan ei sentään selviä, että koko siihen asti nähty sarja onkin jotain harhaa tai Ismon kuvitelmaa ja sitten sarja alkaakin tavallaan alusta kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan tai jotain vastaavaa yhtä älytöntä. Aina on tosin olemassa pelko siitä, että koko sarja paljastuu viimeisessä jaksossa Tyyne Puustisen kuvitelmaksi riippumatta siitä milloin sarjan viimeinen jakso esitetään. Varmasti löytyy tarpeen vaatiessa joku näyttelijä esittämään sopivan ikäistä Tyyny Puustista ja muita näyttelijöitä esittämään tarvittavia muita hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä on Jori?
Jiri. Dahlia kutsui sillä nimellä. Kerran taisi sanoa myös Jereksi.
Jere on komea mies. Jos hän olisi muutaman vuoden nuorempi niin saattaisin itsekin haksahtaa mutta hyviin tapoihin ei kuulu toisten yksityisasioiden levittely.
Toivoisin vaan itse, että tapahtuisi jotain, joka selittäisi sarjan epäloogisuudet loogisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kesken sarjan ei sentään selviä, että koko siihen asti nähty sarja onkin jotain harhaa tai Ismon kuvitelmaa ja sitten sarja alkaakin tavallaan alusta kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan tai jotain vastaavaa yhtä älytöntä. Aina on tosin olemassa pelko siitä, että koko sarja paljastuu viimeisessä jaksossa Tyyne Puustisen kuvitelmaksi riippumatta siitä milloin sarjan viimeinen jakso esitetään. Varmasti löytyy tarpeen vaatiessa joku näyttelijä esittämään sopivan ikäistä Tyyny Puustista ja muita näyttelijöitä esittämään tarvittavia muita hahmoja.
Toivoisin että Kristiina Pohjonen olisi unta tai Aaron paluu. Ne on niin pahoja floppeja. Aaron voisi vielä selittää Iirolla ja oikea Aaro makaa haudassa Eeron kanssa. Oikea Liisa ei voi olla elossa kun ei se kuvissakaan ole se sama kuin alkuvuosina. Tänne laitoin eilen muistaakseni sen osan jostain jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin vaan itse, että tapahtuisi jotain, joka selittäisi sarjan epäloogisuudet loogisiksi.
Täysin mahdotonta, vai onko sulla jotain realistisia vaihtoehtoja. Jos kaikki pitäisi saada. Eri asia jokin yksittäinen juonikuvio.
Kuinkahan moni luuli tämän päivän jaksossa, että oltiin ihan Huvilakadulla :D
Camillan adoptio voisi olla unta. Samoin Kalervo. Hani voisi olla Kristiinan ja Kallen tytär. Kaiken kruunaisi Mia Penttilän paluu rooliin. En tiedä missä vaikuttaa nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdotonta, vai onko sulla jotain realistisia vaihtoehtoja. Jos kaikki pitäisi saada. Eri asia jokin yksittäinen juonikuvio.
Olen eri, mutta kaiken pystyisi selittämään jos haluaisi. Unia tai sitten ne on jotain huijareita. Aaro voi olla Iiro ja luulee olevansa Aaro tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kaiken pystyisi selittämään jos haluaisi. Unia tai sitten ne on jotain huijareita. Aaro voi olla Iiro ja luulee olevansa Aaro tai jotain.
No joo jotkut, mutta kyllä sekin sitten kumoaisi muita juonia aina. Eli loputon suo josta ei pääse pois.
Tuntuu että mua pidetään trollina kun tykkään Sagasta. Tykkään Susanna Snellmanin näyttelemisestä. Olen varmaan ihan sekaisin kun olen katsonut lukemattomia kertoja kaikki mahdolliset pikkuroolit. Sydänjää-sarjassa oli juoppona yhdessä Antin eli Timo-Pekka Luoman kanssa. Se on tiettävästi ensimmäinen rooli.
Kristiina Pohjosen nyt ainakin selittäisi helposti sillä, että kyseessä oli vain Liisa Laitelan häiriintynyt sisko Kristiina, jolla oli pakkomielle Ismosta. Eli vuosia ilman, että oli missään tekemisissä Ismon ja Kallen kanssa, eikä aikonut näitä enää koskaan edes tavata, mutta sitten tapasikin sattumalta Kallen ja keksi suunnitelmansa. Ehkä Ismo olisi jopa voinut paljastua Sannin biologiseksi isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että mua pidetään trollina kun tykkään Sagasta. Tykkään Susanna Snellmanin näyttelemisestä. Olen varmaan ihan sekaisin kun olen katsonut lukemattomia kertoja kaikki mahdolliset pikkuroolit. Sydänjää-sarjassa oli juoppona yhdessä Antin eli Timo-Pekka Luoman kanssa. Se on tiettävästi ensimmäinen rooli.
En mä ainakaan pidä trollina. Ainoastaan ärsyttää sellaiset hetket, jossa Sagan kautta kiusataan muita haukkumalla heidän suosikkeja tai sanotaan tyhmäksi, jos tykkää muusta. En tiedä keitä kirjoittelee, mutta ne on inhottavia. Jokainen tykätköön mistä tahansa, mutta muiden lyttääminen saa vain inhoamaan hahmoja.
Paremmalla käsikirjoituksella ja huolellisuudella epäkohdat olisi helppo välttää.
Vierailija kirjoitti:
Nikkinen on nyt pannut molempia Pihlajakadun poliisinaisia. Tämän lisäksi Nikkisen panolistalla on lääkäri, Susu, kun Nikkinen löi Mikiä turpaan ja varasti siltä vaimon.
Tätä olen ihmetellyt, Mikin ja Akin kaveruutta. Sen sijaan Akilla ja Karilla koko ajan päänauontaa vaikka ovat joskus olleet paremmissa väleissäkin. Kukaan ei edes enää kutsu Nikkistä nilkiksi.
Kumma juttu kun Linda ei työkaverina ole ikinä udellut Joannalta millainen Nikkinen on paneen? Mutta nythän Joanna ja Linda voivat vaihtaa kokemuksia millaisia panomiehiä on Aki ja Henrik. Eiks naiset harrasta tälläistä keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Kristiina Pohjosen nyt ainakin selittäisi helposti sillä, että kyseessä oli vain Liisa Laitelan häiriintynyt sisko Kristiina, jolla oli pakkomielle Ismosta. Eli vuosia ilman, että oli missään tekemisissä Ismon ja Kallen kanssa, eikä aikonut näitä enää koskaan edes tavata, mutta sitten tapasikin sattumalta Kallen ja keksi suunnitelmansa. Ehkä Ismo olisi jopa voinut paljastua Sannin biologiseksi isäksi.
Sanni olisi voinut olla Piritta Saloniuksen tytär jota ei pystynyt pitämään tullessaan nuorena raskaaksi. Enemmän yhdennäköisyyttä äidissä ja tyttäressä. Samaan tapaan kuin Laura sai Saulin.
Mutta mikä oli se "Magnus Day" miten se ilmeni?
Itse olin siis huomannut, että joskus nämä Saga keskustelut menevät siihen että toinen osapuoli on tyhmä Susu, Salla tai Kajander-fani joka ei tajua mistään mitään. Tai Kalle fani ja tyhmä idiootti. En vain käsitä tämmöistä puhumista. Aidosti joskus jäänyt todella paha mieli. Epävarmana sitä ottaa herkästi itteensä kaiken pienenkin ilkeämielisyyden.
Ei sentään. Kasvupyrähdykset tapahtuu sarjan ulkopuolella. Sen sijaan Toivo voi vuoden tai kahden päästä olla esiteini.