Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mun top 5 lempihahmot:
1. Miia Laitela
2. Silja Salin
3. Elviira Hämäläinen
4. Laura Kiviranta
5. Aamu Korhonen
Kyllä sitä mällit heittäs tämän Pirkon reisien väliin. Ei pelkoo et tulee raskaaksi 😎
Postinjakaja ja lastenhoitaja olisivat hyviä sivuhahmoja. Mutta sellaista tuotanto ei osaa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Postinjakaja ja lastenhoitaja olisivat hyviä sivuhahmoja. Mutta sellaista tuotanto ei osaa ajatella.
Ennen osasi.
Vierailija kirjoitti:
Onneks nämä homot hoitaa sarjassa aina juttunsa niin nopeasti, että Sampo ehti peräti vajaa minuutin tuntea Aten kun tuli jo suorasukainen seksiehdotus. Homotutka toimi mutta entä jos se olisikin ollut rikki. Ois saattanut tulla huonossa tapauksessa kiire lähtö jos osapuoli olisikin ollut hetero ja suuttunut totaalisesti. Salla oli muuten tässä amorina, kun huomasi Aten katselevan Sampoa tilatessa viiniä ja patisti Sampon viemään sen viinin vaikka olikin vapaalla. Sampo itse oli aikaisemmin niin itsesäälissä ettei huomannut koko miestä :D
Joo. Näillä on aina tutka kunnossa. Aina kun salkkarit hahmo näkee itseään kiinosta a miehen, yllätys, se on myös homo! 😂
Onks JP Kokko niinku Jani Petteri Kokko? Eli homberos?
Vierailija kirjoitti:
Seppo Goes Shakespeare on legenda.
Oikeasti Salkkarit teki ennen Uutta Päivää tämmöisen. Toki UP:n ajatus oli erilainen, kun sarjassa oli mukana jatkuvasti musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu ettei kenelläkään näistä enää ois varaa mihinkään lastenhoitajaan. Postinjakaja asia eri mutta en sitten tiedä. Sekin varmaan tulee kun joku koittaa saada seuraavan kerran toisen posteja itselleen XD
Panetko yleensä kortsulla vai ilman?
Ilmeisesti 3.5. tulee viimeinen 2023 puolella kuvattu jakso. Itse asiassa tuo Nellan yökyläkohtauskin muuten oli marraskuun puolelta väliltä. Somessa oli tilanteesta kuva, kun oli yöpaidat päällä. Sampsa myös leikki Jutan peruukin kanssa somessa. Ois pitänyt tajuta että se liittyy johonkin valeasuun. Jutan valeasuun siis :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat parhaat mies sivuhahmot? Kun näitä naisia hehkutetaan. Vaadin vähintään samanpituista listaa.
Aki, Henrik ja ehkä Gunnar, Aaro korkeintaan nykyisistä.
Hups sivuhahmot 🤭 Reijo Uimonen varmasti yksi. Sitten se Gunnarin kanssa laivalla jutellut mies, kun Camilla luuli niiden sopivan jostain isoista kaupoista. Sami Pajola myös. Se on aika tunnettukin sivuhahmo. Alkuajoilta Raivo Vihkama.
Dildottavatko homomiehet itseään jos ei panokaveria?
Vierailija kirjoitti:
Dildottavatko homomiehet itseään jos ei panokaveria?
Kyllä jotkut joo.
Mitä palveluita tämä Atte ajatteli Amandassa olevan tarjolla ja tämä Sallan vihjailu siitä, että Sampolle olisikin jätetty puhelinnumeron sijaan kirjekuoressa tippiä Sampon palveluista. Toisaalta Sampo nyt on valmis paljoon rahasta ja Salla tietää tämän. Vai oliko sittenkin tämä Atte Sallan ja Danielan Sampolle hankkima maksullinen seuralainen?
Aki käyttäytyi hyvin rahvaanomaisesti sen jälkeen kun sai pakit Joannalta ja kuuli, että Joanna oli vahingossa kutsunut väärän miehen luokseen hotelliin. Tuollainen käytös oli jotain Karin käytöstä.
Tämä Atte olisi voinut olla tummahiuksinen, lihaksikas ja komea, siis sellainen Larilta näyttävä. Tässä keskustelussa on ajateltu Kallenkin ehkä kiinnostuvan Atesta ja olevan ainakin mustasukkainen kun Sampo on löytänyt uutta seuraa. Varmasti Kalle onkin mustasukkainen, mutta eihän tuo Atte ei ole Kallen tyyppiä, joten tuskin Kalle Atesta kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks nämä homot hoitaa sarjassa aina juttunsa niin nopeasti, että Sampo ehti peräti vajaa minuutin tuntea Aten kun tuli jo suorasukainen seksiehdotus. Homotutka toimi mutta entä jos se olisikin ollut rikki. Ois saattanut tulla huonossa tapauksessa kiire lähtö jos osapuoli olisikin ollut hetero ja suuttunut totaalisesti. Salla oli muuten tässä amorina, kun huomasi Aten katselevan Sampoa tilatessa viiniä ja patisti Sampon viemään sen viinin vaikka olikin vapaalla. Sampo itse oli aikaisemmin niin itsesäälissä ettei huomannut koko miestä :D
Joo. Näillä on aina tutka kunnossa. Aina kun salkkarit hahmo näkee itseään kiinosta a miehen, yllätys, se on myös homo! 😂
Kyllähän Kallella on mennyt tuon kanssa pieleen ihan aikuisenakin. Aikoinaan Elias myös lähenteli ja suuteli Joonatania.
Mä oon miettinyt tässä Joannan irtisanoitumista poliista niin äkkiä, koska Joanna lähtee sarjasta vasta kesällä sarjasta eli ei olisi kiire lähteä työstä pois ja eihän Henrikin suhde ei olisi vaikuttanut siihen. Mä itse ajattelen, että hän itse jätti työn Miran takia ja jätti muutenkin työnsä sen jälkeen, kun Mira oli joutunut osastolle. Eikä halua Miran näkevän häntä poliisina, joka pidätti oman tyttärensä vankilaan vaan äitinä. Tai Joanna näki Miran mielenterveyden, että on aiheuttanut miralle liikaa pettymyksiä.
Seppo Goes Shakespeare on legenda.
https://archive.org/details/seppo-goes-shakespeare