Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Onneks nämä homot hoitaa sarjassa aina juttunsa niin nopeasti, että Sampo ehti peräti vajaa minuutin tuntea Aten kun tuli jo suorasukainen seksiehdotus. Homotutka toimi mutta entä jos se olisikin ollut rikki. Ois saattanut tulla huonossa tapauksessa kiire lähtö jos osapuoli olisikin ollut hetero ja suuttunut totaalisesti. Salla oli muuten tässä amorina, kun huomasi Aten katselevan Sampoa tilatessa viiniä ja patisti Sampon viemään sen viinin vaikka olikin vapaalla. Sampo itse oli aikaisemmin niin itsesäälissä ettei huomannut koko miestä :D
Mä ajattelen, että Miran tarina jäi kesken silloin Marraskuussa. Miran tarina saada kunnolla loputukseen toukokuun jaksoissa ja etenkin ennen Joannan lähtöä pois sarjasta niin ajattelen, että Mira ja Joannan tarina pitää saada kunnolla päätettyä mitä käsikirjoittajat aloitti ja jos Violakin on lähdössä niin ja silloihan Miran ja Violan tarinat pitää kirjoittaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen, että Miran tarina jäi kesken silloin Marraskuussa. Miran tarina saada kunnolla loputukseen toukokuun jaksoissa ja etenkin ennen Joannan lähtöä pois sarjasta niin ajattelen, että Mira ja Joannan tarina pitää saada kunnolla päätettyä mitä käsikirjoittajat aloitti ja jos Violakin on lähdössä niin ja silloihan Miran ja Violan tarinat pitää kirjoittaa yhdessä.
Ylipäätänsä jännä miten Joannan äitiys jäi kokonaan pimentoon. Saako Lassekaan ikinä tietää?
Salkkareiden Burana näkyi olleen kipuvex 😂
Lähteekö klonksuleuka kevään jälkeen?
Sarja normalisoi vanhemman naisen ja nuoren miehen suhteen, mutta päin vastoin se on suuri vääryys.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö klonksuleuka kevään jälkeen?
Mistä tämä lempinimi tulee? Ei kuvasta Nellaa ja tuskin kun on kuvauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Noelille terveisiä:
SAA TANAN UKKO! 😡
Merja, Pipsa, Saga ja Piritta lähettävät terveiset kasvotusten 😡
Vierailija kirjoitti:
Klonksuleuka ja nököhammas
Tämmöset saisi jättää kokonaan pois. Hahmoja saa vihata mutta ulkonäköön liittyvät lempinimet on turhia.
Mitkä ovat parhaat mies sivuhahmot? Kun näitä naisia hehkutetaan. Vaadin vähintään samanpituista listaa.
En jaksa Joannaa ailahtelevan käytöksen takia. Itse halusi aikaisemmin lopettaa Henrikin kanssa ja onkin vaihteeksi vihainen Henrikille. Taitaa molemmat olla ihastuneita toisiinsa kun tunteet tolla tavalla kuohuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat parhaat mies sivuhahmot? Kun näitä naisia hehkutetaan. Vaadin vähintään samanpituista listaa.
Aki, Henrik ja ehkä Gunnar, Aaro korkeintaan nykyisistä.
Joanna on turha hahmo. Olen vihannut sitä ensimmäisestä kohtauksesta lähtien.
Miten alkutunnarissa voi olla niin yksityiskohtainen se lasi-ikkuna mutta ulkolavasteessa on neliskanttista listan pätkää kaikki? 🤣
Ei erityisen looginen sarja. Joanna esim.rupes laiskaksi ja vielä pojan kanssa viihtymään seksin merkeissä. Oli ennen niin tarmokas ihan muissa asioissa. Nyt vaan laiskottelee.
Ainahan nämä kuviot vaihtelevat. Joskus jonkun suhde ja pano jutut pyörii ja kohta ollaankin vain työasioissa.
Koska Dahlia saisi uuden Pupun? Haluaisin jo tietää kuka sinne mökkiin on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klonksuleuka ja nököhammas
Tämmöset saisi jättää kokonaan pois. Hahmoja saa vihata mutta ulkonäköön liittyvät lempinimet on turhia.
Täysin samaa mieltä!
Onks Sami Sykerö homo? 😳