Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko eilisissä pikkujouluissa mitään hauskaa? Oliko paikalla tulevia tai poistuneita näyttelijöitä?
Yllättävää ehkä, mutta en ole nähnyt kuin muutaman kuvan. Niissäkään ei varsinaisesti ollut kollegoita. Onkohan sovittu vähemmästä somettamisesta vai oliko porukkaa vähän. Ehkä juhlistavat kauden päätöstä vielä ensi viikolla?
Yleensä on julkaistu ainakin ryhmäkuva, josta näkee keitä oli paikalla. Eikö sellaista vilahtanut kenenkän somessa eiliseltä?
Jollakin kierolla tavalla haluaisin nähdä Dahlian ihastumassa puotipuksuun. Dahlialla ja Ismolla on ollut ystävyyttäkin aikaisemmin. Dahlia tosin pyöritteli silmiään Ismolle. Voisin kuvitella Dahlian änkemässä Ismon liian hienoihin vaatteisiin ja muutenkin olevaan ns. parempi ihminen ja lopulta Ismo ei siihen pysty ja koko suhde kariutuisi hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko eilisissä pikkujouluissa mitään hauskaa? Oliko paikalla tulevia tai poistuneita näyttelijöitä?
Yllättävää ehkä, mutta en ole nähnyt kuin muutaman kuvan. Niissäkään ei varsinaisesti ollut kollegoita. Onkohan sovittu vähemmästä somettamisesta vai oliko porukkaa vähän. Ehkä juhlistavat kauden päätöstä vielä ensi viikolla?
Yleensä on julkaistu ainakin ryhmäkuva, josta näkee keitä oli paikalla. Eikö sellaista vilahtanut kenenkän somessa eiliseltä?
Eipä oikeastan. Ilmeisesti saivat jotkut pienet lahjat joulupukilta. :D Ja muuten vapaata hengailua. Olivat poikkeuksellisesti studiolla. Joskus ovat olleet ravintolassa, mutta välillä myös studiolla. Kesäisin taitaa olla suuremmat meiningit.
No mähän sanoin että tällaisessa keskustelupaikassa on mahdotonta laittaa mitään sääntöjä. Itse olen ollut kiltti mutta kyllä niitä tahallaan ärsyttäjiä löytyy.
Miksi sitten spekuloijat tulitte silloin kerran roolipeliketjuun kun oma ketjunne sulkeutui. Me annoimme teille hyvissä mielin tilan kommentoida. Että vaikuttaa vähän kaksinaismoralismilta.
Mua ärsyttää muuten toi puhe ettei roolipelaajat hyväksyisi spekulointia ja että spekuloijien piti väistyä edellisessä ketjussa. Kysymys ei ollut siitä. Kunhan vastattiin samalla mitalla kun meitä haukuttiin. Minkäs teet kun ei suostuttu sopuun.
McDonald & Dodds sarjassa on ihan Sallan näköinen näyttelijä jolla Salla ilmeitä! 😂
Vierailija kirjoitti:
H*mo, hetero ja lesbo. Jännätään meneekö läpi. EDIT: Eipä mennyt, eli oikeasti eka on näistä kielletty.
Ja kuitenkin jossain toisessa ryhmässä h*mo sana menee kuitenkin läpi. Pitää kirjoittaa siis hömö.
Olen varma, että Nellan puheet opiskelusta on vahva viite, hahmo poistuu sarjasta "opiskelemaan" https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kurkistus-julki-hahmo-san…
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että Nellan puheet opiskelusta on vahva viite, hahmo poistuu sarjasta "opiskelemaan" https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kurkistus-julki-hahmo-san…
Seiska Katso lehti: Nellan mitta alkaa täyttyä siinä määrin, että hän alkaa suunnitella maisemanvaihtoa. Näinköhän taas yksi hahmo on jättämässä sarjan?
Sarjaan pitäisi saada enemmän hyviä hahmoja jota esim Marianna on tai ainakin oli ja hyviä näyttelijöitä. Tylsää nuoriso-osastoa vähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää muuten toi puhe ettei roolipelaajat hyväksyisi spekulointia ja että spekuloijien piti väistyä edellisessä ketjussa. Kysymys ei ollut siitä. Kunhan vastattiin samalla mitalla kun meitä haukuttiin. Minkäs teet kun ei suostuttu sopuun.
No itse ainakin jätin sen vanhan ketjun siksi, että roolipelaamista oli omaan makuuni aivan liikaa. Kaikki speku-, uutis- ja muut viestit oli työlästä etsiä satojen peräkkäisten roolipeliviestien joukosta. Lisäksi siellä oli rajumpaa haukkumista ja alapääjuttuja. Tykkään tästä asiallisemmasta ketjusta enemmän. Vanhassa ketjussa en ole käynyt enää uuden ketjun löytämisen jälkeen. Hyvä, että molemmille ryhmille on omat ketjunsa, niin kaikki pysyy tyytyväisinä 😊
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin jätin sen vanhan ketjun siksi, että roolipelaamista oli omaan makuuni aivan liikaa. Kaikki speku-, uutis- ja muut viestit oli työlästä etsiä satojen peräkkäisten roolipeliviestien joukosta. Lisäksi siellä oli rajumpaa haukkumista ja alapääjuttuja. Tykkään tästä asiallisemmasta ketjusta enemmän. Vanhassa ketjussa en ole käynyt enää uuden ketjun löytämisen jälkeen. Hyvä, että molemmille ryhmille on omat ketjunsa, niin kaikki pysyy tyytyväisinä 😊
Jaksoissa annettiin olettaa etenkin Nellan kaipaavan itsenäistymistä ja opiskelua, mutta käytännössä Nellan sekä Violan näyttelijät ovat kuvauksissa. Kumpikaan ei sormia napsauttamalla ole lähdössä mihinkään. Nellalla on selvästi muutoksia elämässään, kun töitäkään ei enää ole, mutta eihän sitä tiedä jos Eetu hankkii työn Nellalle. Opiskelukin olisi hieno vaihtoehto. Nella voisi vaikka yksin päästä Helsinkiin opiskelemaan sitä psykologiaa.
Jos Nellakin lähtee, Sievisiä on enää 2 kpl jäljellä, Lasse ja Joonatan. Karua. Ja Lasse joutuu asumaan isossa kämpässä ypöyksin. Jiri, Jere, Katri tai Heli voisi palata.
Toivottavasti Mooselle keksittäisiin joku hyvä uusi nimi. Eikä mennä laiskimman kautta eli joku Marianna's.
Siksi sitä kohtausta ei varmaan näytettykään. Ei olisi ollut uskottavaa, että Ismo suostuu moiseen muka rakkauden varjolla.