Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Hauskinta että Aaron Valinnassa asiakkaina vaan näyttelijät itse.. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta että Aaron Valinnassa asiakkaina vaan näyttelijät itse.. 🤦
Kuten sairaalassa on työntekijöinä Kalle, Eva, Kikkis ja kuulusteluhuoneessa Tiina, Joanna, Linda. Sivuhahmoihin ei ole panostettu kunnolla. Axelsson Companyssa vain sihteeri. Miksei Sagaa näy tai halllitus enää kokoonnu? Saman rapun väki tanssii Moosen keikallakin. Jopa Ismokin.
"Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun!" Dahlia 2022.
Minua ei haittaa, että Dahlia on kaupalla töissä. Minua häiritsee paljon enemmän se, että kauppa on niin ruma ja alkukantainen. Dahlia yrittikin ehdottaa, että järjestäisiinkö tuo hylly tuolla ihan uudelleen, mutta Aaro vaan passitti Dahlian tukkukuorman pariin.
Joku hahmo voisi tulla kauppaan ja päivitellä kuuluvalla äänellä miten ihmeessä Aaron kaltainen raavas mies voi laittaa seniori-ikäisen naisen nostelemaan raskaita kuormalaatikoita! Oikeasti tuollainen käytöshän on todella noloa Aarolta. Luulisi hänen itsekin havahtuvan, jos joku hahmo antaisi hänen kuulla kunniansa!
Sihteeri oli kyllä sangen avuton kun Daniela pyörtyi...
Vierailija kirjoitti:
Joku hahmo voisi tulla kauppaan ja päivitellä kuuluvalla äänellä miten ihmeessä Aaron kaltainen raavas mies voi laittaa seniori-ikäisen naisen nostelemaan raskaita kuormalaatikoita! Oikeasti tuollainen käytöshän on todella noloa Aarolta. Luulisi hänen itsekin havahtuvan, jos joku hahmo antaisi hänen kuulla kunniansa!
Petunia Pekkinen antaa Aarolle suoraa palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri oli kyllä sangen avuton kun Daniela pyörtyi...
Täysin Noelin ohjailtavissa. Vaikka sitoisi Danielan jos Noel käskisi.
Eikö Ollilla tai Vertti Morttilalla ole muka lainkaan sukulaisuussuhteita Pihlajakadulle?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, että Dahlia on kaupalla töissä. Minua häiritsee paljon enemmän se, että kauppa on niin ruma ja alkukantainen. Dahlia yrittikin ehdottaa, että järjestäisiinkö tuo hylly tuolla ihan uudelleen, mutta Aaro vaan passitti Dahlian tukkukuorman pariin.
Kuka hoitaa ja millä Aaron valinnan tavaran hankinnan tukusta. Aaron valinta ei kuulu mihinkään kauppaketjuun ja Aaron on haettava kaikki itse jostain keskustukusta mutta millä, onko Aarolla pakua?
Ihan hätkähdin, kun Eetu avasi pitkästä aikaa suunsa Amandan tiskillä. Eetulla on niin kumea, matala ääni.
Dahlia ansaitsee tasokkaamman miehen, eikä alentua tuollaiseen epäinhimilliseen nöyryytykseen. Palvelusväkeä uuteen kartanoon.
Aikaisemmin Dahlia ei tarttunut yhteenkään marketin kauppakassiin ja nyt kantaa jopa laatikoita Aaron miellyttämiseksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hoitaa ja millä Aaron valinnan tavaran hankinnan tukusta. Aaron valinta ei kuulu mihinkään kauppaketjuun ja Aaron on haettava kaikki itse jostain keskustukusta mutta millä, onko Aarolla pakua?
Aaro on varmaan tilannut tukkukuorman ovelle. Ehkä on jatkanut Ismon solmimaa Delismon tukkusopimusta. Eihän Delismokaan ollut kauppaketju, mutta kuorma silti ilmestyi takahuoneeseen. Tosin välillä Ismo ilmoitteli lähtevänsä käymään tukussa. Sama juttu Moosella, hekin käyvät itse tukussa.
Uusi bisnesmies (ei muistisairas) Dahlian mieheksi. Sitten he tuhoavat Noelin ja johtavat yhtiötä yhdessä.
Lasse sanoi Amandassa Jutalle, että hän itse ei rehuja popsi, mutta keittiö suosittelee ruokalistalta kauden salaattia. Mikä keittiö? Miksei keittiön henkilökuntaa koskaan näy ja miksei heitä kutsuttu edes tyky-päivään?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Ollilla tai Vertti Morttilalla ole muka lainkaan sukulaisuussuhteita Pihlajakadulle?
Olli on varmasti Sonya Fadigalle sukua jos jollekin. Vertti on Matleenan poika ja Cindy on täti. Näin voi ulkonäöstä päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Lasse sanoi Amandassa Jutalle, että hän itse ei rehuja popsi, mutta keittiö suosittelee ruokalistalta kauden salaattia. Mikä keittiö? Miksei keittiön henkilökuntaa koskaan näy ja miksei heitä kutsuttu edes tyky-päivään?
Ehkä kaikki ruoat tulee Amandaan päivittäin jostain teollisuuskeittiöstä, samaan tapaan kuin kouluihin ja työpaikkaruokaloihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Henrikin ja Erikan pitäisi/olisi pitänyt käydä ruotsinkielistä koulua, koska he ovat suomenruotsalaisia? Jostain syystä ovat kuitenkin olleet samassa koulussa muiden Pihlajakadun nuorten kanssa.
Ehkä Aki ei osaa niin hyvin ruotsia, että osaisi hoitaa yhteydenpidon kouluun? En tiedä, olenko oikeassa, mutta käsittääkseni ruotsinkielisissä kouluissa ollaan aika tarkkoja siitä, että huoltajan/huoltajien on pystyttävä kommunikoimaan henkilökunnan kanssa ruotsiksi.
Kartano voisi näkyä niin rouvan elämä ei olisi pelkkää vanerisviittiä ja vanerikauppaa.