Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Alex lähti sairaalasta pois sydänleikkauksen jälkeen yksin. Leikkauksen jälkeen kotiin ei päästetä ilman saattajaa, mutta salkkareissa sekin on mahdollista.
Myöskään lentämistä ei suositella muutamaan viikkoon, mutta niin vain Alex kipitti lentokoneeseen. Naurettavaa käsikirjoitusta aiheisiin perehtymättömiltä. Sama koskee poliisilaitosta, sinne vaan rynnätään kuin saluunan ovista.😁
Samoin Lasse ei olisi kotiutunut vielä. Eikä leikkauksen jälkeen Lassea olisi toimitettu samaan huoneeseen johon kaikki ryntäävät vuorollaan sille lässyttämään. Infektiovaaran vuoksi Lasse olisi ollut ensin steriilissä huoneessa jonne tullaan steriileillä sairaala vaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Poussa MTV3 Huomenta Suomi ohjelmassa. Maaritilta kysyttiin Jutan roolista joka on sarjassa transnainen. Poussa totesi että hän esittää hahmoa Jutta Korhonen ja tämä transnainen kuvio on vain yksi vivahde, eli ei määräävä tekijä.
Tosiasiassa suurin osa katsojista asennoituu Jutta hahmoon ihan naisena eikä kukaan juurikaan ajattele että tämä olisi ollut joskus mies. Onhan näyttelijä itse täysin biologinen nainen. Ja näinhän se asia onkin.
Kymmenen vuotta tämäkin hahmo ollut. En jaksa yhtään eikä Jutta kuulu suosikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Poussa MTV3 Huomenta Suomi ohjelmassa. Maaritilta kysyttiin Jutan roolista joka on sarjassa transnainen. Poussa totesi että hän esittää hahmoa Jutta Korhonen ja tämä transnainen kuvio on vain yksi vivahde, eli ei määräävä tekijä.
Tosiasiassa suurin osa katsojista asennoituu Jutta hahmoon ihan naisena eikä kukaan juurikaan ajattele että tämä olisi ollut joskus mies. Onhan näyttelijä itse täysin biologinen nainen. Ja näinhän se asia onkin.
Kymmenen vuotta tämäkin hahmo ollut. En jaksa yhtään eikä Jutta kuulu suosikkeihin.
No niinhän sitä pitäisikin trannaisiin suhtautua. Transnaiset ovat naisia, siinä missä cis-naisetkin. Heidän sukupuolhistoriansa on toki eri, mutta eivät he ole yhtään vähempää naisia ku cis-naiset. Sama juttu transmiesten kanssa. He ovat yhtä lailla miehiä ku mitä cis-miehetkin.
Mulle Jutta muistuu lähinnä lapsellisena. Baari riehumiset, Karin mukilointi, löi Lassea turpiin, sekä paiskoi lihapullia. Mitäköhän vielä unohtui.
Sekä löi Sebastiania turpiin. Väkivaltainen ja myös lapsellinen.
Saga on hienostunut bisnesnainen. Ihan toista kuin Jutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia lieveilmiöitä liittyy julkisuuteen. Itsekin näin eräässä suuressa fb ryhmässä, jossa joku kertoi menneensä kaverin kanssa pikku maistissa Hellun näyttelijän oven taaksen kysymään juonipaljastuksia. Ja toinen kertoi kaverinsa huutaneen auton ikkunasta Sergein näyttelijän tuota roolinimeä. Muistaaseni Miran näyttelijä vuosia sitten teki storyyn ihan itkuvideon, jossa kuului ovikellon rimputtelua. Jotkut penskat tiesi missä se asui ja häiritsi kotirauhaa.
Kallen näyttelijä on myös kertonut Kallen homouden paljastettua ihmisten huudelleen "homo" auton ikkunoista.
Jep, ja kerran Redditissä oli puhuttu hänen pojastaan. Nuo aiemmankin kommentoijan kertomat jutut ovat ikäviä ja varmasti ahdistavia tilanteita näyttelijöille. Sekin vielä että Salkkareissa näytteleminen jättää tietynlaisen leiman, joka näkyy siinä että muita roolitöitä voi olla hankala saada.
Vierailija kirjoitti:
MULLE MULLE MULLE MULLE MULLE
Noin Kalle voihkii kun Sampo kysyy "Kenelle tätä munaa annetaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MULLE MULLE MULLE MULLE MULLE
Noin Kalle voihkii kun Sampo kysyy "Kenelle tätä munaa annetaan"
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia lieveilmiöitä liittyy julkisuuteen. Itsekin näin eräässä suuressa fb ryhmässä, jossa joku kertoi menneensä kaverin kanssa pikku maistissa Hellun näyttelijän oven taaksen kysymään juonipaljastuksia. Ja toinen kertoi kaverinsa huutaneen auton ikkunasta Sergein näyttelijän tuota roolinimeä. Muistaaseni Miran näyttelijä vuosia sitten teki storyyn ihan itkuvideon, jossa kuului ovikellon rimputtelua. Jotkut penskat tiesi missä se asui ja häiritsi kotirauhaa.
Kallen näyttelijä on myös kertonut Kallen homouden paljastettua ihmisten huudelleen "homo" auton ikkunoista.
Jep, ja kerran Redditissä oli puhuttu hänen pojastaan. Nuo aiemmankin kommentoijan kertomat jutut ovat ikäviä ja varmasti ahdistavia tilanteita näyttelijöille. Sekin vielä että Salkkareissa näytteleminen jättää tietynlaisen leiman, joka näkyy siinä että muita roolitöitä voi olla hankala saada.
Tiedä sitten kuinka pitkäksi aikaa Minna Koskela on jäädäkseen. Jos multa kysytään niin olis saanut jättää tulematta, Liisa ja Iisa!! Ronja Alatalo ei kovin kauan ollut. Eihän siitä ensiesiintymisestä ole kuin kaksi ja puoli vuotta. Lähti jo viime vuonna pois.
Vierailija kirjoitti:
Minna ei tajuuuuuuuu...
Pysyä poissa Salkkareista vai murhata hahmoja?
Haluan Sagan takaisin isompaan rooliin. Iisat ja Evat lähtis vaan pois.
Tiina Rajala on nähty poliisi. Linda on vielä sitäkin enemmän ja se niiden kuulustelukoppi. Parempi ilman poliisilaitosta jos se on tuota tasoa.
Tyhmä on koko ketju. Tyhmiä spekulointeja.
Sagalla pitäisi olla Pirittan tai sihteerin kokoinen rooli vähintään. Hekin näkyneet enemmän ja ollut hahmon nimellä, jos jopa sihteeriä kutsuttu Piiaksi. Sagan nimi ei tullut missään yhteydessä esiin, vain lopputeksteissä. Se on kaunis nimi eikä toista samannimistä hahmoa ole koskaan ollut.