Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
57881/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Poussa MTV3 Huomenta Suomi ohjelmassa. Maaritilta kysyttiin Jutan roolista joka on sarjassa transnainen. Poussa totesi että hän esittää hahmoa Jutta Korhonen ja tämä transnainen kuvio on vain yksi vivahde, eli ei määräävä tekijä. 

Tosiasiassa suurin osa katsojista asennoituu Jutta hahmoon ihan naisena eikä kukaan juurikaan ajattele että tämä olisi ollut joskus mies. Onhan näyttelijä itse täysin biologinen nainen. Ja näinhän se asia onkin. 

Vierailija
57882/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alex lähti sairaalasta pois sydänleikkauksen jälkeen yksin. Leikkauksen jälkeen kotiin ei päästetä ilman saattajaa, mutta salkkareissa sekin on mahdollista.

Myöskään lentämistä ei suositella muutamaan viikkoon, mutta niin vain Alex kipitti lentokoneeseen. Naurettavaa käsikirjoitusta aiheisiin perehtymättömiltä. Sama koskee poliisilaitosta, sinne vaan rynnätään kuin saluunan ovista.😁

Samoin Lasse ei olisi kotiutunut vielä. Eikä leikkauksen jälkeen Lassea olisi toimitettu samaan huoneeseen johon kaikki ryntäävät vuorollaan sille lässyttämään. Infektiovaaran vuoksi Lasse olisi ollut ensin steriilissä huoneessa jonne tullaan steriileillä sairaala vaatteilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57883/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maarit Poussa MTV3 Huomenta Suomi ohjelmassa. Maaritilta kysyttiin Jutan roolista joka on sarjassa transnainen. Poussa totesi että hän esittää hahmoa Jutta Korhonen ja tämä transnainen kuvio on vain yksi vivahde, eli ei määräävä tekijä. 

Tosiasiassa suurin osa katsojista asennoituu Jutta hahmoon ihan naisena eikä kukaan juurikaan ajattele että tämä olisi ollut joskus mies. Onhan näyttelijä itse täysin biologinen nainen. Ja näinhän se asia onkin. 

Kymmenen vuotta tämäkin hahmo ollut. En jaksa yhtään eikä Jutta kuulu suosikkeihin.

Vierailija
57884/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta tämäkin hahmo ollut. En jaksa yhtään eikä Jutta kuulu suosikkeihin.

No niinhän sitä pitäisikin trannaisiin suhtautua. Transnaiset ovat naisia, siinä missä cis-naisetkin. Heidän sukupuolhistoriansa on toki eri, mutta eivät he ole yhtään vähempää naisia ku cis-naiset. Sama juttu transmiesten kanssa. He ovat yhtä lailla miehiä ku mitä cis-miehetkin.

Vierailija
57885/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Jutta muistuu lähinnä lapsellisena. Baari riehumiset, Karin mukilointi, löi Lassea turpiin, sekä paiskoi lihapullia. Mitäköhän vielä unohtui.

Vierailija
57886/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä löi Sebastiania turpiin. Väkivaltainen ja myös lapsellinen.

Vierailija
57887/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga on hienostunut bisnesnainen. Ihan toista kuin Jutta.

Vierailija
57888/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia lieveilmiöitä liittyy julkisuuteen. Itsekin näin eräässä suuressa fb ryhmässä, jossa joku kertoi menneensä kaverin kanssa pikku maistissa Hellun näyttelijän oven taaksen kysymään juonipaljastuksia. Ja toinen kertoi kaverinsa huutaneen auton ikkunasta Sergein näyttelijän tuota roolinimeä. Muistaaseni Miran näyttelijä vuosia sitten teki storyyn ihan itkuvideon, jossa kuului ovikellon rimputtelua. Jotkut penskat tiesi missä se asui ja häiritsi kotirauhaa.

Kallen näyttelijä on myös kertonut Kallen homouden paljastettua ihmisten huudelleen "homo" auton ikkunoista.

Jep, ja kerran Redditissä oli puhuttu hänen pojastaan. Nuo aiemmankin kommentoijan kertomat jutut ovat ikäviä ja varmasti ahdistavia tilanteita näyttelijöille. Sekin vielä että Salkkareissa näytteleminen jättää tietynlaisen leiman, joka näkyy siinä että muita roolitöitä voi olla hankala saada. 

Vierailija
57889/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MULLE MULLE MULLE MULLE MULLE

Noin Kalle voihkii kun Sampo kysyy "Kenelle tätä munaa annetaan" 

Vierailija
57890/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MULLE MULLE MULLE MULLE MULLE

Noin Kalle voihkii kun Sampo kysyy "Kenelle tätä munaa annetaan" 

🤣🤣 

Vierailija
57891/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia lieveilmiöitä liittyy julkisuuteen. Itsekin näin eräässä suuressa fb ryhmässä, jossa joku kertoi menneensä kaverin kanssa pikku maistissa Hellun näyttelijän oven taaksen kysymään juonipaljastuksia. Ja toinen kertoi kaverinsa huutaneen auton ikkunasta Sergein näyttelijän tuota roolinimeä. Muistaaseni Miran näyttelijä vuosia sitten teki storyyn ihan itkuvideon, jossa kuului ovikellon rimputtelua. Jotkut penskat tiesi missä se asui ja häiritsi kotirauhaa.

Kallen näyttelijä on myös kertonut Kallen homouden paljastettua ihmisten huudelleen "homo" auton ikkunoista.

Jep, ja kerran Redditissä oli puhuttu hänen pojastaan. Nuo aiemmankin kommentoijan kertomat jutut ovat ikäviä ja varmasti ahdistavia tilanteita näyttelijöille. Sekin vielä että Salkkareissa näytteleminen jättää tietynlaisen leiman, joka näkyy siinä että muita roolitöitä voi olla hankala saada. 

Tiedä sitten kuinka pitkäksi aikaa Minna Koskela on jäädäkseen. Jos multa kysytään niin olis saanut jättää tulematta, Liisa ja Iisa!! Ronja Alatalo ei kovin kauan ollut. Eihän siitä ensiesiintymisestä ole kuin kaksi ja puoli vuotta. Lähti jo viime vuonna pois.

Vierailija
57892/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Sagan sihteeri?

Vierailija
57893/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ei tajuuuuuuuu...

Vierailija
57894/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna ei tajuuuuuuuu...

Pysyä poissa Salkkareista vai murhata hahmoja?

Vierailija
57895/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihullu Ismo

Vierailija
57896/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan Sagan takaisin isompaan rooliin. Iisat ja Evat lähtis vaan pois.

Vierailija
57897/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Rajala on nähty poliisi. Linda on vielä sitäkin enemmän ja se niiden kuulustelukoppi. Parempi ilman poliisilaitosta jos se on tuota tasoa.

Vierailija
57898/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajala on aika kuuma.

Vierailija
57899/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on koko ketju. Tyhmiä spekulointeja.

Vierailija
57900/59562 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagalla pitäisi olla Pirittan tai sihteerin kokoinen rooli vähintään. Hekin näkyneet enemmän ja ollut hahmon nimellä, jos jopa sihteeriä kutsuttu Piiaksi. Sagan nimi ei tullut missään yhteydessä esiin, vain lopputeksteissä. Se on kaunis nimi eikä toista samannimistä hahmoa ole koskaan ollut.

Ketju on lukittu.