Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
57441/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrkikö jakso LÖIKÖ ISMO SISÄÄN vihjaamaan että Ismo asettaa peniksensä Hertan vaginaan? 

No ei kellään tossa mielentilassa sei.....

Vierailija
57442/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismoa alkoi Hertsn puheet panettamaan. Muistelee nuoruuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57443/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_15765914.avif

Ma 11.8 jatkuu.. 

Tuossa kuvassa selvästikin Magnus katsoo Dahliaa joka makaa lattialla juotuaan Aaron myrkyttämää viiniä.

Vierailija
57444/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa taas jälleen yksi mahdoton Aaro kohtaus. Aaro lähtee töihin. Dahlia odottaa tätä hetkeä koska näki Aaron laittavan jotkut avaimet lipastoon. Dahlia päättelee että ne ovat Aaron talon avaimet. Oikeasti Aaro kuljettaisi niitä koko ajan mukana. 

Dahlia menee taksilla sille talolle. Taksi jää odottamaan. Dahlia näkee Rebekalle nimetyn huoneen. Sitten näytetään kuinka Aaro katsoo ikkunan takaa. 

Miten tämä on mahdollista?

Aaron autoa ei näkynyt talolla ja taksi jäi odottamaan Dahliaa. Mitenkä Aaro pystyi ilmaantumaan sinne ikkunan taakse samanaikasesti. 

Pystyykö Aaro levitoimaan itsensä jotenkin paikalle? 😳

Oletko oikeasti noin tyhmä? Totta kai Aaro valehteli menevänsä töihin. Hänhän epäilee Dahliaa jo valmiiksi kaikesta Gunnar-jutun takia, joten hän on arvannut että Dahlia menee talolle. Siitähän Dahlia nimenomaan Aarolta kysyi. Avaimet nyt varmaan unohtuivat lipastoon 

Vierailija
57445/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Dahlia kysyi talosta, Aaro arvasi että Dahlia on menossa sinne. Salkkareissa ei oikeasti ole niin mahdottomia kohtauksia kuin usein väitetään. Täytyy vain kuunnella tarkasti mitä hahmot puhuvat, niin siitä osaa päätellä jo paljon.

Vierailija
57446/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Dahlia kysyi talosta, Aaro arvasi että Dahlia on menossa sinne. Salkkareissa ei oikeasti ole niin mahdottomia kohtauksia kuin usein väitetään. Täytyy vain kuunnella tarkasti mitä hahmot puhuvat, niin siitä osaa päätellä jo paljon.

Jos Aaro arvasi, että Dahlia on menossa talolle, olisi luullut Aaron huolehtivan, ettei Dahlialle jää talon avaimia.

Vierailija
57447/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas huolimatonta Aarolta, että antoi Dahlialle tilaisuuden kertoa ties kenelle ennen kuin myrkyttää. Terapeutinhan Aaro laittoi kylmäksi ennen kuin ehti kertoa poliisille.

Vierailija
57448/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Lailan ja Kertun tapaukselle kävi? Kuuluiko siitä mitään sen jälkeen kun Kerttu ilmoitti vaativansa Lailalta satasen viikossa?

Vierailija
57449/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu Kekäläisen ja muut teinit unohtaa vois!

Vierailija
57450/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita homoja ole Kallen lisäksi? Missä lesbot on?

Vierailija
57451/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu vaikuttaa mukavalta sekä ystävälliseltä. Laila toimi väärin.

Vierailija
57452/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Lailan ja Kertun tapaukselle kävi? Kuuluiko siitä mitään sen jälkeen kun Kerttu ilmoitti vaativansa Lailalta satasen viikossa?

Siinä kävi niin, että Kerttu olikin kuvannut koko yliajotapahtuman, kuinka Laila tuli skuutilla, törmäsi Kerttuun ja lähti sitten paikalta pois. Lisäksi Kerttu oli muokannut videota siten, että oli lisännyt siihen Lailan puhetta, jonka perusteella Laila olisi suunnitellut tappavansa Kertun. Kerttu ei vaadikaan enää satasta viikossa, vaan kunnon korvaukset.

Vierailija
57453/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellaa ei tule ikävä, mutta poistuminen sarjasta hoidettiin todella pöljästi. Hän on jutellut Alexin kanssa kunnolla ehkä viisi kertaa ja mennyt kerran sänkyyn, ja siitä se rakkaus mukamas sitten roihahti. Toisaalta parempi tämä juonikuvio kun pettävän ex-miehen perään haikailu.

Vierailija
57454/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Aaro siinä tapauksessa olisi myös voinut jättää avaimet tarkoituksella lipastoon? Ehkä hänellä on joku juoni siinä taustalla?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aaro arvasi, että Dahlia on menossa talolle, olisi luullut Aaron huolehtivan, ettei Dahlialle jää talon avaimia.

Vierailija
57455/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä tästä. En oo kyllä saanut tästä kuviosta mitään irti, ja nyt tää tarjoillaan meille suurtakin suurempana romanssina ja rakkaustarinana. Mikä oli se työkuvio, jonka merkeissä Alex tuli Suomeen ja hoitiko hän ikinä näitä bisneksiä hyvän ystävänsä (niin kuin sarjassa meiän annetaan ymmärtää) Noel Axelssonin kanssa...? Tyhmä kuvio, mutta ei tuu kyllä kumpaakaan hahmoa ikävä, joten sinne vaan Lontooseen goodbye!

Vierailija kirjoitti:

Nellaa ei tule ikävä, mutta poistuminen sarjasta hoidettiin todella pöljästi. Hän on jutellut Alexin kanssa kunnolla ehkä viisi kertaa ja mennyt kerran sänkyyn, ja siitä se rakkaus mukamas sitten roihahti. Toisaalta parempi tämä juonikuvio kun pettävän ex-miehen perään haikailu.

Vierailija
57456/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄÄÄÄ MÄÄÄÄ

Noin Ismo rupeaa karjumaan nillittäjä-Kallelle kun se puhuu vaan itsestään

"Kuule Kalle, mä oon saanut tarpeeksi tuosta sun valittamisesta. Minä ja Iisa halutaan nyt keskittyä meidän suhteeseen. Ehkä sun pitäisi etsiä itsellesi tekemistä.... tai vaikka mies! 😡"

Vierailija
57457/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexilla täytyi olla melkoisen hyvä muna

Komee ja hyvä panee ;)

Vierailija
57458/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa taas jälleen yksi mahdoton Aaro kohtaus. Aaro lähtee töihin. Dahlia odottaa tätä hetkeä koska näki Aaron laittavan jotkut avaimet lipastoon. Dahlia päättelee että ne ovat Aaron talon avaimet. Oikeasti Aaro kuljettaisi niitä koko ajan mukana. 

Dahlia menee taksilla sille talolle. Taksi jää odottamaan. Dahlia näkee Rebekalle nimetyn huoneen. Sitten näytetään kuinka Aaro katsoo ikkunan takaa. 

Miten tämä on mahdollista?

Aaron autoa ei näkynyt talolla ja taksi jäi odottamaan Dahliaa. Mitenkä Aaro pystyi ilmaantumaan sinne ikkunan taakse samanaikasesti. 

Pystyykö Aaro levitoimaan itsensä jotenkin paikalle? 😳

Oletko oikeasti noin tyhmä? Totta kai Aaro valehteli menevänsä töihin. Hänhän epäilee Dahliaa jo valmiiksi kaikesta Gunnar-jutun takia, joten hän on arvannut että Dahlia menee talolle. Siitäh

Eiköhän Aaro ihan tarkoituksella jättänyt ne avaimet, koska halusi nähdä kuinka utelias Dahlia on. 

Vierailija
57459/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se niin huippuaikaa kun vanha Salla oli Salkkareissa.. Tuomosta alkaen aina Ismo Laitelaan. Jotenkin outo oli se Ismon ja Sallan ero. Pari oli rakastuneita, mutta Salla oli kauhean mustasukkainen kun Ismo tanssi Cindyn kanssa tanssitunnilla.. ja Salla oli niin humalassa että meni vieraan miehen kanssa sänkyyn Amandassa ja luuli että se on Ismo. Jäi kiinni Ismolle ja Ismo halusi erota. Erokirjeessä Salla vielä sanoi Ismo oli hänen rakkaus.. Sallan paluun jälkeen hahmo oli pilattu, kuin sielu olisi vaihtunut Sallan ruumiissa.

Vierailija
57460/59562 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se niin huippuaikaa kun vanha Salla oli Salkkareissa.. Tuomosta alkaen aina Ismo Laitelaan. Jotenkin outo oli se Ismon ja Sallan ero. Pari oli rakastuneita, mutta Salla oli kauhean mustasukkainen kun Ismo tanssi Cindyn kanssa tanssitunnilla.. ja Salla oli niin humalassa että meni vieraan miehen kanssa sänkyyn Amandassa ja luuli että se on Ismo. Jäi kiinni Ismolle ja Ismo halusi erota. Erokirjeessä Salla vielä sanoi Ismo oli hänen rakkaus.. Sallan paluun jälkeen hahmo oli pilattu, kuin sielu olisi vaihtunut Sallan ruumiissa.

Ja Sallan työ Jardin Day Spassa oli sitten tosi lyhyt. Salla ei ollut hyvä kosmetologi, asiakkaat ei tykänneet hänestä saati hänen taidoistaan. Salla valitti kaikille kauneushoitolan asiakkaille omia ongelmiaan ja unohti naamiot kasvoille sekä värit liian pitkäksi aikaa kulmiin. Jarkko ylensi aluksi Sallan luotsaamaan Jardin Day Spata antamalla johtajan pestin. Mutta Miro irtisanoi Sallan, kun hän mustamaalasi Cindya eli Ritvaa. Sääli tosiaan, että hahmo ajettiin pois sarjasta tällä tapaa. Tokihan Ismo oli katkera Sallalle myös siitä, että Stellans joutui lopetusuhan alle tarkkailulistalle ja ulos vuoden kauppa -kilpailusta sen jälkeen, kun Salla heitti johtaja Virtasta mandariineilla.

Ketju on lukittu.