Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Tuuli kun etsiskeli töitä suunilleen päätösjakson kuvauksen jälkeen tms.
Jos Ullan tai Sepon näyttelijä menehtyy vielä kun sarja pyörii niin luuletteko, että hahmot kuolee? Tullaanko kirjoittamaan sarjaan. Tavallaan vaikea ennustaa jos Salkkarit jatkuisikin seuraavat 20 vuotta ja tavallaan kukaan hahmo ei voi olla ikuinen. Seuraavan 20 vuoden jälkeen Karinkin näyttelijä olisi melkein kasikymppinen :D
Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun! Se pannaan kokonaan uusiksi lattiasta kattoon!
Noelin osakkeet ei vaikuta tämän hallituksen päätöksiin. Nyt mun täytyy pyytää teitä poistumaan. Meidän täytyy valita uusi toimitusjohtaja ja se olen minä!
Sergei, Saga ja Taiga yhteisesti tunnariin. Peppi jää yksin ruikuttamaan.
Mun puolesta Axelsson Company sais upota vaikka suohon!
Ainakin minun on valvottava studion tyhjennys loppuun! Sinne rakennetaan kartanon lavasteet alusta loppuun!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun on valvottava studion tyhjennys loppuun! Sinne rakennetaan kartanon lavasteet alusta loppuun!
Miksi nämä toisen ketjun normiviestit pitää tuoda tänne... Turhaa spämmiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/esko-eerikainen-sai-rajua-palautetta-salkka…
Olen kyllä saanut käsityksen sarjasta että Eerikäisen esittämä Petri Simola on homoseksuaali, ei biseksuaali. Lehti tai sarjan tuotanto vääntelee asioita.
Mutta saman esittäisin tälle Eskolle kuin tämän jutun otsikko.
Miksi? Saman voisi esittää vaikka Noelin näyttelijällä, että miksi kukaan haluaisi esittää hullua sekopäätä. Toki jokainen voi valita roolinsa mutta joo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noelille joka tapauksessa selviää, että Susu ei ole tullut Pihlajakadulle pelkästään lapsiaan tapaamaan, vaan kostamaan Noelille.
Tämä tarkoittaa sitä, että tätä kosto-operaatiota esitetään koko kevätkausi. Tästä ei a) tule mitään, koska tämä edellyttäisi homman kumman poistumista sarjasta. B) käsittämättömästä syystä asia sovitaan osakkeilla. Tulee sususta myös Axelsson Companyn yksi osakas.
Keilaillan aikana Miki vie peiteoperaationsa niin sanotusti nextille levelille antautumalla kiihkeään suuteloon Ainon kanssa.
Kuten aiemmin kirjoitin, yksi asia johtaa toiseen joka jo arvattiin kauan sitten. Koko Mikin Aino-Valtsu operaatio on kyhätty Mikin ja Ainon naittamiseksi.
Se olisi jo surkeuden huippu jos Sususta tulisi toimistopanoyhtiön osakas 🤣
Varmaan muunlaisesta kostosta kyse. Itse jopa veikkaan että Susu kuolee myöhemmin. Noelia ei kukaan voita.
Noel tulee satavarmasti tuhoutumaan jossakin vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noelille joka tapauksessa selviää, että Susu ei ole tullut Pihlajakadulle pelkästään lapsiaan tapaamaan, vaan kostamaan Noelille.
Tämä tarkoittaa sitä, että tätä kosto-operaatiota esitetään koko kevätkausi. Tästä ei a) tule mitään, koska tämä edellyttäisi homman kumman poistumista sarjasta. B) käsittämättömästä syystä asia sovitaan osakkeilla. Tulee sususta myös Axelsson Companyn yksi osakas.
Keilaillan aikana Miki vie peiteoperaationsa niin sanotusti nextille levelille antautumalla kiihkeään suuteloon Ainon kanssa.
Kuten aiemmin kirjoitin, yksi asia johtaa toiseen joka jo arvattiin kauan sitten. Koko Mikin Aino-Valtsu operaatio on kyhätty Mikin ja Ainon naittamiseksi.
Se olisi jo surkeuden huippu jos Sususta tulisi toimistopanoyhtiön o
Sitä tältä surkealta sarjalta saa odottaa ikuisuuden. Halpaa suhdekiemuraa, huoh.
Seiskan juonipaljastukset on aina erikoisesti kirjoitettu. Mainittiin että jopa Kalle etsii Hania. Miksi Kalle ei osallistuisi? Eikö enemmän Nella ja Lasse ole outoja. Linda sai tietää jo Mikin peiteroolista vai puhutaanko nyt siitä Ainoon kohdistuvasta? Korostetaan Danielan ja Sampon lähentyvän kaveripohjalta. Niinpä tietysti eihän Sampolla voi olla naisjuttuja. Tähän toki varmasti liittyy Sampon ja Noelin mahdollinen yhteiskohtaus. Noel on varmaan mustasukkainen Danieeeelastaan.
Axelsson Companyssa ei ole kuin sihteeri ja Noel. Surkeasti menee!
Ei Pupua, ei limusiinia, ei piru vie mitään muuta kuin ankea sviitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä mutta toinen ketju mennyt hiljaiseksi ja kaikki siirtynyt tänne. Paitsi roolipeli. Alkaa olemaan sama meno kun aiemmin eli hemmetin raskasta lukea jatkuvasti samaa ja samaa. Oisko kolmannen ketjun aika? Se missä puhutaan vain jaksoista. Täällä voi pitää yleiskeskustelun ja vanhimmassa pelkän roolipelin. On vapaus valita sitten.
Dahlia essu päällä kaupalla, huoh. Kartanon remontti unohdettu halvalla.
Tää on niin eeppinen kohtaus että, hyvää häämatkaa vaan! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin nuolisotaa tässä kommentissa käydään. Tällä hetkellä tilanne 44 vs 43
Dahlia on pilalla nyt viimeistään kun pukee mauttoman essun päällensä.
Varmaan muunlaisesta kostosta kyse. Itse jopa veikkaan että Susu kuolee myöhemmin. Noelia ei kukaan voita.