Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
50181/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lailaa varmaan näkyy keskimääräistä harvemmin, kun livejen mukaan Sofialla on pitkiä koulupäiviä ja pääsääntöisesti kuvaavat vasta koulujen jälkeen. 

Loputkin teinit vois lähteä vähitellen pois jos se Sofiakin lopettaa.

Vierailija
50182/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo taitaa kuvitella heidän mystisesti rikastuvan Amandalla? Voipi olla, että saivat osuutensa ja Sallakin luovuttaa, mutta sitten totuus iskee päin Sampon (ja Henrikin) kasvoja. Sampo maalailee mielikuvaa kuinka Henrik voi viedä Nellan ihan mihin tahansa matkalle. Näyttääkö teistä että Salla tai Lasse ovat menestyneitä? Ei todellakaan. Kumpikin selvästi maksaa itsellensä keskivertoa työntekijän palkkaa. Mitään muuta huipputuloa Amandasta ei kenellekään tule. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50183/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lailaa varmaan näkyy keskimääräistä harvemmin, kun livejen mukaan Sofialla on pitkiä koulupäiviä ja pääsääntöisesti kuvaavat vasta koulujen jälkeen. 

En kai minä mistään lopettamisesta puhunut? Sofia on lukiossa. Ilmeisesti toista vuotta ja vasta ensi vuonna kirjoitukset. Elmerillä ja Samilla taisi olla tänä keväänä. Inka on kirjoittanut ylioppilaaksi aikaisemmin. Mainitsivat Salkkareiden olevan ainoa rytmi ja työ elämässä, joten tuskin heti ovat lopettamassa.

Vierailija
50184/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kai minä mistään lopettamisesta puhunut? Sofia on lukiossa. Ilmeisesti toista vuotta ja vasta ensi vuonna kirjoitukset. Elmerillä ja Samilla taisi olla tänä keväänä. Inka on kirjoittanut ylioppilaaksi aikaisemmin. Mainitsivat Salkkareiden olevan ainoa rytmi ja työ elämässä, joten tuskin heti ovat lopettamassa.

Kerttua näyttelevä on Kallion lukiossa.

Vierailija
50185/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerttua näyttelevä on Kallion lukiossa.

Ylioppilaskin kanssa se ainakin viime keväänä poseerasi. Sitä kautta iänkin sain mutta ehkä sitten ei päässyt läpi ja käy neljään vuoteen.

Vierailija
50186/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla päässä vikaa, kun kyseistä sarjaa katsoo.

Tämmöset kommentit sattuu ja ihan turhaa kiusaamista. Osa kärsii mielen ongelmista. Kuten minäkin. 

No yyyy...yyyyy

Ei sun ole mitään pakko kirjoitella että on päässä vikaa. Mut enemmän se kirjoittajasta kertoo.

Vierailija
50187/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampo taitaa kuvitella heidän mystisesti rikastuvan Amandalla? Voipi olla, että saivat osuutensa ja Sallakin luovuttaa, mutta sitten totuus iskee päin Sampon (ja Henrikin) kasvoja. Sampo maalailee mielikuvaa kuinka Henrik voi viedä Nellan ihan mihin tahansa matkalle. Näyttääkö teistä että Salla tai Lasse ovat menestyneitä? Ei todellakaan. Kumpikin selvästi maksaa itsellensä keskivertoa työntekijän palkkaa. Mitään muuta huipputuloa Amandasta ei kenellekään tule. 

Henrik ja erityisesti Sampo eivät ole mitään talousneroja. Filosofeja korkeintaan.. 

Vierailija
50188/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga tulee takaisin. Susanna on nähty pääkonttorin edessä.

Vierailija
50189/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuolla hotellissa on kamera valvonta. Vähän epäilyttävää tuollainen toiminta.

Hotellin virkailija ensin väittää, että tapaamisesta on sovittava etukäteen. Sitten menee ja katsoo, mitä asialle voi tehdä ja tadaa, pojat päästetään huoneeseen ilman mitään todisteita, keitä ovat. Luotettava "hotelli". 

Vierailija
50190/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuolla hotellissa on kamera valvonta. Vähän epäilyttävää tuollainen toiminta.

Hotellin virkailija ensin väittää, että tapaamisesta on sovittava etukäteen. Sitten menee ja katsoo, mitä asialle voi tehdä ja tadaa, pojat päästetään huoneeseen ilman mitään todisteita, keitä ovat. Luotettava "hotelli". 

Eihän tuo mikään hotelli ole vaan olevinaan huipputasoinen sveitsilöinen sairaala. Sitä toki itse ihmettelin että varmasti kamera valvonnasta vartija huomaisi eriskummallisen toiminnan. Sen sijaan vierailulle varmaan pääsisi ilman mitään suurempia vaatimuksia. 

Vierailija
50191/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monika Lindeman se jaksaa laittaa jokaisesta maskista timelapsee. Jälleen on laitettu kuvausviikko käyntiin.

Vierailija
50192/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut, että yleensä jotka näyttelijät ovat äiteyslomalla yleensä palaa nopeammin sarjaan ku ne näyttelijät jotka itse lähtee pois

Vierailija
50193/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monika Lindeman se jaksaa laittaa jokaisesta maskista timelapsee. Jälleen on laitettu kuvausviikko käyntiin.

Ihan kivahan se on. Ainakin tämmösen joka tykkää nähdä studiolta. Taisi Sami U vilahtaa taustalla.

Vierailija
50194/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäammattimaista Nellalta ruveta tivaamaan asiakkaan lääkityksestä, eivät sentään vielä niin läheisiä olleet. Samoin Jiriltä typerää lähettää (tytär) assari asiakkaan luo hotellihuoneeseen.

Ei Jirikään vielä Alexia tunne, mikä on miehiään ja päinvastoin. Tuollainen miljonääri olisi entinen miljonääri, joka laittaa nimensä sopimuksiin/papereihin niitä lukematta. 

Vierailija
50195/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi viikolla ois jonkun muun somepäivä kuin nuoriso-osaston. Kaksi viikkoa putkeen tullut liveä samalla kokoonpanolla ja vieläpä Anniinan näyttelijä Elina molemmissa mukana. 

Vierailija
50196/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannut, että yleensä jotka näyttelijät ovat äiteyslomalla yleensä palaa nopeammin sarjaan ku ne näyttelijät jotka itse lähtee pois

Yleensä äityislomalaiset ovat noin vuoden verran poissa sarjasta. Jotkut muut saattavat lähteä jopa lopullisesti, jos haluavat tehdä jotain ihan muuta. Elina ei ainakaan toistaiseksi ole palaamassa, mikä johtunee ainakin osittain siitä, että Inna sai alkuvuodesta toisen lapsensa. Saattaa palata takaisin tämän vuoden puolella. 

Vierailija
50197/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos Linda ja Aki tajuavat erota. Ikävä asia on, että Salla ja Kari eivät tajua erota ja Sallan alituinen mustasukkaisuus nousee uudelleen esiin, kun Eerikäinen on vapailla markkinoilla. Kenen kanssa Lindalla ja Akilla tulee uudestaan sutinaa? Linda palaa eksänsä Sampon kanssa yhteen? Ja Aki kiinnostuu Joannasta vai tajutaanko peräti tällä kertaa vaalia sinkkuutta, ettei kaikkien tarvitse olla yhdessä jonkun kanssa.

Vierailija
50198/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi viikolla ois jonkun muun somepäivä kuin nuoriso-osaston. Kaksi viikkoa putkeen tullut liveä samalla kokoonpanolla ja vieläpä Anniinan näyttelijä Elina molemmissa mukana. 

Susannan Snellmanin somepäivä.

Vierailija
50199/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempainvapaa kestää sen 320 arkipäivää eli päälle vuoden. Yleensä sen jälkeen palataan työelämään takaisin.

Vierailija
50200/59562 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellan suurin "rangaistus" tulee tosta varmuudella olemaan Alexin kuolema. 

Ketju on lukittu.