Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt vihdoin selittää minkä takia Saga Korkiakoski halutaan sarjaan niin kovasti mukaan? Hahmo on näkynyt sarjassa viimeksi lähes kolme vuotta sitten eikä selvästikään enää vaikuta Noelin firmassa. Koko ajan puhutaan siitä että Saga antaa Noelille potkut, mutta fakta on yksinkertaisesti se, ettei Noelille voida antaa potkuja omasta firmastaan. Samalla tavalla myöskään esim. Aaroa ei voida ajaa pihalle omistamastaan kaupasta, ellei Aaro itse myisi kauppaansa pois. Salkkareissa on vuosien varrella ollut lukemattomia sivuhahmoja, miten Saga on jäänyt niin kovasti katsojien mieleen? Kysyn siis ihan vain uteliaisuudesta, tarkoitus ei ole loukata ketään.
Eikö sitä ole selitetty täällä jatkuvasti? Saa jankata jankata jankata.
Itselleni Saga ei vaan ole muuta kuin yksi sivuhahmo sarjan yli 25-vuotisessa historiassa. Saattaisi tietysti olla ihan hyvä hahmo jos tulisi mukaan sarjaan. Ilman tätä ketjua en varmaankaan edes tietäisi koko hahmoa.
Sagan fanille näyttelijä Susanna on tärkeä ja katsonut kaikki muut roolit. Selvästi osittain hänen Saga fanituksessa onkin kysymys siitä. Muille kyseinen hahmo ei välttämättä ole jäänyt mieleen kuten ei monetkaan satunnaisesti näkyneet hahmot ja tollaisilla hahmoilla ei myöskään ole mitään aitoja syitä, miksi ehdottomasti pitäisi tuoda takaisin. Hän vain itse haluaisi niin kovasti Sagan sarjaan. Ja Kikkis-fani varmasti Kikkiksen mutta luultavasti sekään ei tapahdu, koska on vain tuotannon henkilö joka avustaa mutta saahan sitä aina toivoa ja tykätä kenestä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sagan fanille näyttelijä Susanna on tärkeä ja katsonut kaikki muut roolit. Selvästi osittain hänen Saga fanituksessa onkin kysymys siitä. Muille kyseinen hahmo ei välttämättä ole jäänyt mieleen kuten ei monetkaan satunnaisesti näkyneet hahmot ja tollaisilla hahmoilla ei myöskään ole mitään aitoja syitä, miksi ehdottomasti pitäisi tuoda takaisin. Hän vain itse haluaisi niin kovasti Sagan sarjaan. Ja Kikkis-fani varmasti Kikkiksen mutta luultavasti sekään ei tapahdu, koska on vain tuotannon henkilö joka avustaa mutta saahan sitä aina toivoa ja tykätä kenestä tahansa.
Aitoja syitäkö ei ole tuoda takaisin? Mikäs aito syy Evalla on olla mukana? Hyvistä sivuhahmoista voi tulla jotain paljon parempaa.
Ehkä mä olen sitten itse tyhmä mutta en vain ymmärrä, miksi tuotannolla olisi mitään ajatuksia alkaa yhtäkkiä tuomaan muutamissa jaksoissa ollut hahmo sarjaan, joka käytännössä oli kohtauksissa vain juonenkulun takia. Olkoon kuinka hyvä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aitoja syitäkö ei ole tuoda takaisin? Mikäs aito syy Evalla on olla mukana? Hyvistä sivuhahmoista voi tulla jotain paljon parempaa.
Ehkä mä olen sitten itse tyhmä mutta en vain ymmärrä, miksi tuotannolla olisi mitään ajatuksia alkaa yhtäkkiä tuomaan muutamissa jaksoissa ollut hahmo sarjaan, joka käytännössä oli kohtauksissa vain juonenkulun takia. Olkoon kuinka hyvä tahansa.
Myönnät että hahmo oli hyvä? Voi olla kuinka huono tahansa ja kailottaa menemään mitä Salla tehnyt vuosia. Ei ota vain korviin vaan myös hermoon sellainen. Jutta ja Ismo myös raskaita nalkuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tärkeä sihteeri on? Se on ollut ihan pelkkä taustahahmo. Millään asemalla ei ole väliä. Johtaja voidaan unohtaa mutta alainen jättää. Päivi Angervuo oli yhden kohtauksen hahmo ja niin siitäkin vaan tuli Lindan äiti myöhemmin juhlistamaan tyttärensä häitä.
Oliko se Daniel Pauli Danielan sylissä vaan pelkkä nukke?
Piritta Salonius muistettiin niin miksei sitten Saga. Ollut kuvauksissa kolmena eri vuotena mukana. 2018 oli kuvattu Gunnarin paluu ja Sabrinan saapuminen seuraavana vuonna. 2022 Akin potkut. Pirittakin on ollut 2016 ensimmäisen kerran Dahliaa hieman aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Piritta Salonius muistettiin niin miksei sitten Saga. Ollut kuvauksissa kolmena eri vuotena mukana. 2018 oli kuvattu Gunnarin paluu ja Sabrinan saapuminen seuraavana vuonna. 2022 Akin potkut. Pirittakin on ollut 2016 ensimmäisen kerran Dahliaa hieman aiemmin.
Piritta on kuitenkin vähän eri kuin Saga, jonka nimeä ei ole edes sarjassa sanottu. En jaksa jankata kun pointti ei selvästi ole ymmärrettävä.
Dahlia sanoi Gunnarille että potki koko rupu sakki pihalle hallituksesta. Silloin fanitin täysin Dahliaa, mutta uusien jaksojen takia näen asiat eri tavalla. Nyt se on Saga kun hurahdin hahmoon ja sen näyttelijään.
Vierailija kirjoitti:
Oli tai välttämättä nukkeakaan. Ei selvästi ollut vielä täysin täysiaikaisesta vauvasta kyse.
En ole missään vaiheessa sanonut, että Saga olisi huono. Pikemminkin puolustellut sitä sun kanssa. Enkä mä tarkoita etteikö Saga voisi joskus tulla, mutta en osaa selittää sitä vaikka kuinka haluaisin. Kyllä mäkin haluaisin sen Juhon sarjaan, jonka kanssa Kalle kävi treffeillä. Tarina jäi selvästi ihan kesken mutta tuskin koskaan sitä Juhoa enää tuodaan takaisin. Siitäkään huolimatta jos itse alkaisin kirjoittamaan aktiivisisesti, että Juho takasin ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piritta on kuitenkin vähän eri kuin Saga, jonka nimeä ei ole edes sarjassa sanottu. En jaksa jankata kun pointti ei selvästi ole ymmärrettävä.
Hahmoja on erilaisia. Nimen lausuminen ei ole aina keskeinen asia. Ne kohtaukset on jäänyt positiivisesti mieleen.
Ruukin lakifirman sihteeri oli Sonja Remes. Se joka puhui Lauran ja Markuksen suhteesta. En muista että sitäkään kutsuttiin koskaan jaksoissa. Mahtava nimi siinäkin. Myöhemmin sama näyttelijä oli Kaukovaarojen sosiaalityöntekijä Saija Mielonen.
Vierailija kirjoitti:
En ole missään vaiheessa sanonut, että Saga olisi huono. Pikemminkin puolustellut sitä sun kanssa. Enkä mä tarkoita etteikö Saga voisi joskus tulla, mutta en osaa selittää sitä vaikka kuinka haluaisin. Kyllä mäkin haluaisin sen Juhon sarjaan, jonka kanssa Kalle kävi treffeillä. Tarina jäi selvästi ihan kesken mutta tuskin koskaan sitä Juhoa enää tuodaan takaisin. Siitäkään huolimatta jos itse alkaisin kirjoittamaan aktiivisisesti, että Juho takasin ja äkkiä.
Keskeisemmätkin sivuhahmot kuten Pupu on jäänyt menneisyyteen. Ei ole mitään uuttakaan palvelijaa ollut. Tuotantoa ei vaan kiinnosta mikään todellinen panostaminen. Jarkon vastauskin naurettava siitä miksei yhtiöllä ole enempää työntekijöitä. Katsojia aliarvioidaan. Se yhtiö mennyt jatkuvasti vain pahempaan suuntaan. Ihmettelen että miksi edes vaivautuvat enää kuvaamaan siellä poliksella. Ilman Mustavaaroja se ei ole ollut enää yhtään mitään ja Saga kuuluu siihen pakettiin.
Sanon sen nyt suoraan ja yksinkertaisesti: en usko että kenelläkään on yhtään mitään Sagaa vastaan. Kyse pikemmin siitä ettei suuri yleisö näe sitä samaa hehkutusta niiden pörssikurssit lähti nousuun lauseiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tai välttämättä nukkeakaan. Ei selvästi ollut vielä täysin täysiaikaisesta vauvasta kyse.
Siellä peiton suojissa voi olla vaikka nallekarhu.
Vierailija kirjoitti:
Sanon sen nyt suoraan ja yksinkertaisesti: en usko että kenelläkään on yhtään mitään Sagaa vastaan. Kyse pikemmin siitä ettei suuri yleisö näe sitä samaa hehkutusta niiden pörssikurssit lähti nousuun lauseiden suhteen.
Eipä varmaan. Pieni fanijoukko vain ymmärtää sen, mutta tuo on ollut niitä parhaita hetkiä muuten niin laaduttomassa sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko sarja ollut alunperin kopio Kotikadusta. Ja ihan hyvin olikin tehty tiettyyn aikaan asti, mutta nykyään tehdään selvästi minimibudjetilla surkeista lavasteista päätellen.
Kieltämättä esim. Lassessa, Pertissä ja Uuden päivän Askossa on paljon samaa, samoin Paulassa, Eevassa ja Minnassa, Ismossa/Karissa ja Hanneksessa, Sepossa, Onnissa/Maurissa ja Otsossa, Ullassa ja Anjassa ja Akissa ja Tero Kuuslassa.
Ulla ja Aino muistuttivat toisiaan. Iiro ja Pyry olivat siistimpänä versiona täysi kopio Larista ja Eliaksesta. Sakari muistutti Joonatania, mutta niin oli tosin myös Rantabaarin Anssina toinen versio Joonatanista. Otson ja Tomin suhde muistutti siistimpänä versiona Ismoa ja Kallea. Saku Rainio on ehkä ollut eniten persuihin hahmo, joka näissä sarjoissa on nähty, enemmän jopa jo näitä VKK-porukoita. Elina Haavisto muistutti ehdottomuudessaan ja käytökseltään Elina Taalasmaata.
Itse toivon Larin paluuta ja palaavan yhteen Kallen kanssa, mutta en ole tätä tällä palstalla suunnilleen joka päivä jankkaamassa.
Aarosta tulee Axelsson Companyn turvallisuuspäällikkö.