Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon Larin paluuta ja palaavan yhteen Kallen kanssa, mutta en ole tätä tällä palstalla suunnilleen joka päivä jankkaamassa.
Mäkin haluaisin ja näyttelijäkin sanonut, että voisi mutta kaipa tääkin on kiinni käsikirjoittajista. Sopisi vain todella hyvin, kun Mariannakin on kuvioissa. Siellä oikeudessa Ismo alkoi luennoimaan Kallekin puolesta kuinka jäi hissiin Larin kanssa ja taisi olla kuumat oltavat. En tosin muista itse tapahtumaa häpeäkseni.
Tunnustan mutta mulla kyti koko synnytyksen ajan takaraivossa ajatus, että tietysti Axelssonien hyvällä onnella lapsi alkaa synnyttyään parkumaan ja kyse olikin laitteen viasta eikä kohtukuolemasta.
Käsikirjoittajat eivät mitään vanhempia hahmoja muistele vaikka niiden näyttelijät anelisivat töitä.
Dahlialle pitäisi saada Pupu. Ei tarvitse olla Tuomas Happo tai Joonatan Suvinen. Voi olla neljäskin. Benjamin oli siinä mutta ei sopinut siihen hommaan vaikka tykkään muuten.
Vierailija kirjoitti:
Dahlialle pitäisi saada Pupu. Ei tarvitse olla Tuomas Happo tai Joonatan Suvinen. Voi olla neljäskin. Benjamin oli siinä mutta ei sopinut siihen hommaan vaikka tykkään muuten.
Käsittääkseni Tomin näyttelijä ei ainakaan ole halukas palaamaan, joten alkuperäinen Pupu voisi tehdä paluun vai sitten joku uusi palvelija. Luulisi ainakin että Pupu olisi jo tuomionsa istunut ja vapautunut, kun Magnuskin on kasvanut tässä välissä taaperosta lukiolaiseksi.
Dahlia on pudonnut todelliseksi sivuhahmoksi. Siinä varmaan selitys. No, jos Aaro kaappaa Nadjan niin ehkä sitä kautta saa enemmän roolia...
Nuorista haluisin Aaronin ja Julian takas, mutta eivät varmaan itse suostu enää. Kiinnostaa se Danikin enemmän kun nämä Kajander sukupolven teinit.
Toivoo eniten niitä joita ei syystä tai toisesta näy. Jos saisin valita kenet tahansa mahdottoman palaajan niin se ois Elina. Enkä tarkoita Inna Tähkästä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorista haluisin Aaronin ja Julian takas, mutta eivät varmaan itse suostu enää. Kiinnostaa se Danikin enemmän kun nämä Kajander sukupolven teinit.
Julia näyttää pyörivän paljon poikaystävänä perässä Jenkeissä, ettei varmasti senkään puolesta mitään saumaa tulla vakituiseksi näyttelijäksi salkkareihin. Aaronin kohdalla on jäänyt auki miksi lähti vai kirjoitettiinko Benjamin ulos sarjasta käsikirjoittajien toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia näyttää pyörivän paljon poikaystävänä perässä Jenkeissä, ettei varmasti senkään puolesta mitään saumaa tulla vakituiseksi näyttelijäksi salkkareihin. Aaronin kohdalla on jäänyt auki miksi lähti vai kirjoitettiinko Benjamin ulos sarjasta käsikirjoittajien toimesta.
Aaronkaan ei ole jäänyt tyhjän päälle kun sai muita rooleja ja tehnyt lisäksi musaa. Jos ei vakituiseksi niin vierailukin on paikallaan.
Heli Sievinen on mun lemppari ainakin elossa oleva Sievinen ja kaikki nyky Sieviset vois poistua. Heli vois jäädä.
Kerttu puhui podcastissä siitä kuinka ihastui Samiin siinä juonikuviossa, jossa Sannista ja Akista tuli pari ja oli ihan miettinyt että onko hän vai onko se vain hahmonsa joka on ihastunut. Yrittivät pitää työpaikalla aluksi matalaa profiilia, mutta jälkeen päin kuultuna olivat muut jo tajunneet, että heillä on jotain meneillään.
Jirin tarinassa kiehtos se että näkisin sen Armin uudestaan ja kasvatti-isän. Muuten ei kiinnosta hahmo enää mut Damin Venlakin vois tulla takas.
Autismi puheista tuli vain mieleen, että Emma lavalla parhaillaan puhuu Pehmoaino ja hänkin on kirjolla, mutta asia ei sillä tavalla näy ulospäin kun joillakin on tarve aina analysoida miten mikään näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Autismi puheista tuli vain mieleen, että Emma lavalla parhaillaan puhuu Pehmoaino ja hänkin on kirjolla, mutta asia ei sillä tavalla näy ulospäin kun joillakin on tarve aina analysoida miten mikään näkyy.
En ole yllättynyt. Sellaisista joista ei mitenkään olisi uskonut niin tulevat niin sanotusti kirjolaisen kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Miran sivutissit kun näkis 🥱
No mä haluan Sarjulan Samin Hunks-kuvat. Ossia kelpaa ihastella.
Tanjalla oli kuumat paikat kun Riku yllätti heidät.
Olen täysin varma että se jota Alex ensimmäisenä sarjassa parittelee, on Nella.
Onko muita ehdokkaita?
Vierailija kirjoitti:
Ja se artisti Evelina kertoi omasta aikuisiällä saamasta diagnoosista.
Kiinnitin myös huomion ettei vauva tainnut olla vielä täysi-ikäinen, mutta olisi varmasti voinut selvitä jos keskosena olisi syntynyt. Sen verran kuitenkin oltiin loppusuorassa. Saa nähdä selviääkö kuolinsyy kun se oletettavasti tutkitaan ja jostain tuloksista puhuttiinkin mutta mulla meni ohi, että mistä.