Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
En sano seuraavaa asiaa ilkeämielisesti, koska en ole sellainen ihminen mutta tunnen tarvetta sanoa asian.
Ensinnäkin: olen hyvin pahoillani jos näkemykseni ei ole totta, mutta minusta tuntuu kuin ajatuksiani vähäteltäisi koko ajan. Ja vastavuoroisesti yritettäisi muuttaa mielipide samaan kuin muilla. Jos minä pidän Kallesta, jos minä pidän Laiteloista, jos minä pidän sarjan yleisestä laadusta niin sitten minä pidän. Ei mielestäni kenenkään muun tarvitse yrittää kumota ajatuksiani vastaamalla listana syitä ajatuksella "mutku tästä ja tästä syystä sarja on huono."
Olen melko yksinäinen ihminen ja saan iloa pienistä asioista. Olen istunut läheiseni rinnalla sairaalassa ja ollut huolesta sekaisin. Se että kun menen kotiin ja laitan Salkkarit pyörimään on mulle iloa. En niissä tuntemuksissa jaksa miettiä mitään sarjan laatua. Ja se on vain ja ainoastaan minun mielipide. Kaikki emme käyttäydy samalla tavalla joten meillä kaikilla on huolia ja jokainen silti ajattelee eri tavalla. Haluaisin vain saada olla mitä olen ilman, että mielipiteeseeni yritetään saada muutos. Tuntuu kuin täällä palstalla olisi kirous tykätä Salkkareista.
Minä ajattelen omalla tavallani. Sinä ajattelet omalla tavallasi. Kumpikin on yhtä oikea. Rauhaa ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen että Kalle antaa heti pyllyä Petrille koska Sampo ei ole koskenut Kalleen enää aikoihin ja muistaakseni Kalle nimenomaan haluaa munaa?
Sampo ja Kalle ovat eronneet. Ei tietenkään Sampo ole enää tekemisissä Kallen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En sano seuraavaa asiaa ilkeämielisesti, koska en ole sellainen ihminen mutta tunnen tarvetta sanoa asian.
Ensinnäkin: olen hyvin pahoillani jos näkemykseni ei ole totta, mutta minusta tuntuu kuin ajatuksiani vähäteltäisi koko ajan. Ja vastavuoroisesti yritettäisi muuttaa mielipide samaan kuin muilla. Jos minä pidän Kallesta, jos minä pidän Laiteloista, jos minä pidän sarjan yleisestä laadusta niin sitten minä pidän. Ei mielestäni kenenkään muun tarvitse yrittää kumota ajatuksiani vastaamalla listana syitä ajatuksella "mutku tästä ja tästä syystä sarja on huono."
Olen melko yksinäinen ihminen ja saan iloa pienistä asioista. Olen istunut läheiseni rinnalla sairaalassa ja ollut huolesta sekaisin. Se että kun menen kotiin ja laitan Salkkarit pyörimään on mulle iloa. En niissä tuntemuksissa jaksa miettiä mitään sarjan laatua. Ja se on vain ja ainoastaan minun mielipide. Kaikki emme käyttäydy samalla tavalla joten meillä kaikil
Olen pahoillani. 😔
https://im.mtvuutiset.fi/image/8863324/landscape16_9/1600/900/1aada42bd…;
Näköjään Aki ja Miki pääsee juttelemaan kahdestaan. Mihin JP häipyy? Kuvan osoitteen perusteella kauden avausjaksosta.
Lainaukset eivät toimi, mutta kiitos. Minä myös toivoin positiivisempaa ilmapiiriä juhlapäiväksi, mutta tiedostan ettei maailma pyöri minun ympärilläni enkä voi sellaista muilta vaatia. Ikäväkseni vain nämä synttäritkin ovat viime vuosina olleet muutamaan otteeseen sellaisia, etten ole päässyt mitenkään mukaan palstalle reaaliajassa. Tänä vuonna toivon mukaan näyttäisi olevan toinen tilanne. Mikäli kaikki menee hyvin. Vielä tässä on yli vuorokausi aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset eivät toimi, mutta kiitos. Minä myös toivoin positiivisempaa ilmapiiriä juhlapäiväksi, mutta tiedostan ettei maailma pyöri minun ympärilläni enkä voi sellaista muilta vaatia. Ikäväkseni vain nämä synttäritkin ovat viime vuosina olleet muutamaan otteeseen sellaisia, etten ole päässyt mitenkään mukaan palstalle reaaliajassa. Tänä vuonna toivon mukaan näyttäisi olevan toinen tilanne. Mikäli kaikki menee hyvin. Vielä tässä on yli vuorokausi aikaa...
No, minä voin luvata ainakin etten kirjoita mitään negatiivista. Toivottavasti se vähän piristäisi sinua. 💕
Mieleni olen pahoittanut ulkolavasteen käytöstä ja Jeren heiluttamasta Moosen seinästä.
Seurassa on Maija-Liisasta haastattelu. Verkossa maksullinen, mutta sen mitä siitä alusta näkee niin mainitaan "Ulla Taalasmaa ei kuole, eikä Maija-Liisa aio jäädä eläkkeelle..." eli Ulla ei tule sarjassa vielä kuolemaan.
Pipsasta ku aina puhutaan niin Femmalla tulee vanha Päätalo leffa missä se on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin se Nina Jääskeläinen näytteli, mutta en tykännyt tai päässyt itse leffan ideaan oikein käsiksi. Sellainen vanha puhetyyli häiritsi myös paljon. Toisaalta ihmettelen miten Susanna Mikkonen voitti Venlan parhaasta naispääroolista vaikka se oli todella pieni siinä elokuvan lopussa. Ehkä joku sanaton viestintä tai kohtaaminen Päätalon kanssa sitten vetosi. Nina Jääskeläinen oli pelkästään ehdolla, vaikka oli paljon enemmän kohtauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin se Nina Jääskeläinen näytteli, mutta en tykännyt tai päässyt itse leffan ideaan oikein käsiksi. Sellainen vanha puhetyyli häiritsi myös paljon. Toisaalta ihmettelen miten Susanna Mikkonen voitti Venlan parhaasta naispääroolista vaikka se oli todella pieni siinä elokuvan lopussa. Ehkä joku sanaton viestintä tai kohtaaminen Päätalon kanssa sitten vetosi. Nina Jääskeläinen oli pelkästään ehdolla, vaikka oli paljon enemmän kohtauksiakin.
Anteeksi Jussi-palkinnosta oli kyse kun on elokuva eikä tv 🤭
Vierailija kirjoitti:
Seurassa on Maija-Liisasta haastattelu. Verkossa maksullinen, mutta sen mitä siitä alusta näkee niin mainitaan "Ulla Taalasmaa ei kuole, eikä Maija-Liisa aio jäädä eläkkeelle..." eli Ulla ei tule sarjassa vielä kuolemaan.
Ihan hyvä koska se mahdollistaa Ullan vierailun jos niin halutaan. Minusta olisi myös ihanaa jos Ulla päättäisi sarjan, mutta on kauhean vaikea ennustaa kuinka kauan sarja jatkuu ja onko se mahdollista Maija-Liisan iänkään takia.
Mikä se on sellanen, fägäri? 😲
Nina Jääskeläisestä vielä, että se Samaa sukua, eri maata olisi mielenkiintoista nähdä. Isommassa roolissa myös siinä, mutta Maikkarin vanhana sarjana sitä ei ole yllätys missään nykyaikaisesti katsottavissa. Bokseilla ainakin julkaistu ja jostain Vlmediashopista sen pystyi ilmeisesti jopa vieläkin ostamaan. Ei olisi tosin ensimmäinen sarja mitä katsoisin Salkkareissa olleen näyttelijän vuoksi.
20-vuotisjuhlassa oli pressitilaisuus aamulla laivalta. Se on ollut aina tammikuun kohokohta ja sen takia tässä odotellut, että mahtaako torstaina olla mitään suoraa lähetystä ennen illan hulinoita. Ollaan vihjattu palaavasta hahmosta sekä ilmeisesti muutama uusi tulossa. Olisi mukavaa saada esittelyä. Varmasti hekin haluttaisi juhlimaan muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
https://im.mtvuutiset.fi/image/8863324/landscape16_9/1600/900/1aada42bd…;
Näköjään Aki ja Miki pääsee juttelemaan kahdestaan. Mihin JP häipyy? Kuvan osoitteen perusteella kauden avausjaksosta.
Onkohan toi Aki uusi toimisto? Beige saneerannut hieman toimintaansa ja nyt Akin toimisto tuolla parvella. Aika omituisia kiinteistöjä Beigen hallussa.
Tiedätkö mitä Beige oikeastaan tekee, mikä firma se on?
Vierailija kirjoitti:
20-vuotisjuhlassa oli pressitilaisuus aamulla laivalta. Se on ollut aina tammikuun kohokohta ja sen takia tässä odotellut, että mahtaako torstaina olla mitään suoraa lähetystä ennen illan hulinoita. Ollaan vihjattu palaavasta hahmosta sekä ilmeisesti muutama uusi tulossa. Olisi mukavaa saada esittelyä. Varmasti hekin haluttaisi juhlimaan muiden kanssa.
Olisihan se mukava yllätys saada joku vanha palaava hahmo. Uusina hahmoina en odota ketään muuta kuin teinipoikaa joka on jo nyt pettymys, koska en teiniporukasta välitä. Jos saisin valita niin Saga, Pipsa ja Pamela tekisi ainakin paluun. Uutena Dahlialle joku ystävätär joka voisi liittyä myös Noelin ajamiseen yhtiöstä.
Avustajaryhmän kautta etsittiin teinipoikaa joka ilmeisesti tulee ensimmäisen kolmen viikon sisään sarjaan. Myös miesnäyttelijä (kokenutta) jonka ruutuikä oli n. 35-40v mutta tämä rooli ei tainnut olla pysyvä vaan pelkästään alkuvuoteen. Saattaisi hyvin olla Joannan uusi mies jos Lassen kanssa ei onnista. Moni epäili Vesaa mutta Vesan jutut on taidettu kuvata ennen kuin koko roolia haettiin saati kuvaukset olisivat alkaneet loppuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä koska se mahdollistaa Ullan vierailun jos niin halutaan. Minusta olisi myös ihanaa jos Ulla päättäisi sarjan, mutta on kauhean vaikea ennustaa kuinka kauan sarja jatkuu ja onko se mahdollista Maija-Liisan iänkään takia.
Jos sarja päättyisi vuonna 2029, 30 vuoden jälkeen, niin ehkä vielä siinä vaiheessa voi olla mahdollista, mutta sekin on pitkä aika. Itse olisin valmiina hyvästelemään sarjan jo nyt, mutta se on taloudellinen pakko jatkaa, jos Maikkari haluaa varman rahavirran kannattavasta sarjasta. Laadun kannalta olisi parempi tehdä sisarsarja tilalle, mutta laatu ei tuo välttämättä yhtä paljon rahaa tai tee siitä tarpeeksi kannattavaa.
Syke on parempi sarja.