Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tietää mitä torstaina tapahtuu. Ei kannata suuria odotella...
Millaisia odotuksia ihmisillä sitten on? Mitään ei ole luvattu joten en mitään odota. Lähinnä pääsee näkemään näyttelijöiden somesta meininkiä ja Maikkari luvannut päivittää uutista jos ei mitään muuta tule.
Itsellä oli odotuksia Ismo ja Seppo Shown kaltaisen tapahtuman suhteen. Ei ole pelkkä juhlanäytös jaksoista koostettuna ihan sellaista tasoa, mutta ei ole käsikirjoitustaan tai hahmot enää niin hyviä. Oikeastaan todella omituinen veto järjestää joku näytös vain tiettynä päivänä Finnkinon elokuvateattereissa. Se kertoo puhtaasti vain rahastuksesta. Olisi voinut olla johonkin isoon suoraan tv-lähetykseenkin myynnissä lippuja. Varmasti olisi sekin myyty loppuun. Siitä olis
Itse näen tässä vain yhtä suuren, ellei pahemmankin pettymyksen mitä Nighmare-leffat oli. Olisi ollut paljon arvokkaampi tapa saada juhlapäivä näkymään myös laajemmalle yleisölle. Eivät kaikki seuraa somekanavia. Siellä se oikeastaan näkyy leffateatterin ulkopuolella. Korkeintaan Seitsemän uutisissa on mainintaa. Se on vähän surkeaa mielestäni, kun sarja on jatkunut 25 vuotta. Olisi ansainnut isomman ohjelma-ajan telkkarin puolelle, kun kerta jaksoakaan ei julkaista juhlapäivänä normaalisti.
Ihanaa että yläpeukuttajakin on täällä.
Ehkä mulle sitten riittää vähempi, kun en osaa edes ajatella tämmösiä. Tai sitten olen oppinut olemaan maalaamatta suuria kuvitelmia ettei tarvitse pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mulle sitten riittää vähempi, kun en osaa edes ajatella tämmösiä. Tai sitten olen oppinut olemaan maalaamatta suuria kuvitelmia ettei tarvitse pettyä.
Itselle pettymysten aika alkoi jostain 2020 syksystä. Sen jälkeen en ole täysillä enää katsonut sarjaa. Siksi en osaa nähdä tuossa juhlanäytöksessäkään mitään mielenkiintoista samalla kokoonpanolla. Ullan poistumisen näkee Katsomostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle pettymysten aika alkoi jostain 2020 syksystä. Sen jälkeen en ole täysillä enää katsonut sarjaa. Siksi en osaa nähdä tuossa juhlanäytöksessäkään mitään mielenkiintoista samalla kokoonpanolla. Ullan poistumisen näkee Katsomostakin.
Et varmasti ole ainut, mutta meitä sarjasta pitäiviä on myös. Tuskin 8000 menee läpällä katsomaan juhlajaksoa ylihuomenna.
Mulla on omassa elämässä ollut huolia ja siksi ei ole ollut jaksamista välittää kuvioista. On vaan saanut relata aivot narikkaan. Meitä katsojia on moneen lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti ole ainut, mutta meitä sarjasta pitäiviä on myös. Tuskin 8000 menee läpällä katsomaan juhlajaksoa ylihuomenna.
Se mikä myy, ei välttämättä ole laadukasta. Parempaan showhun olisin jopa harkinnut lipun ostoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on omassa elämässä ollut huolia ja siksi ei ole ollut jaksamista välittää kuvioista. On vaan saanut relata aivot narikkaan. Meitä katsojia on moneen lähtöön.
Itse olen katsellut niin paljon Salkkareita ensimmäisestä jaksosta lähtien, ettei ainakaan tämä huonontunut taso nosta pisteitä. Voin katsoa vain Dahlian sutkautukset jos muu ei kiinnosta enää näissä.
On mullakin huolia elämässä. Eikä tämä nykyinen laatu mieltä piristä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Haluaisin Camillan takaisin tai edes jotain parempaa. Rikollisliiga on naurettava ja ampuminen. Eikö niitä ole jo nähty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Haluaisin Camillan takaisin tai edes jotain parempaa. Rikollisliiga on naurettava ja ampuminen. Eikö niitä ole jo nähty?
Joo tai sitten yliajot. Tuntuu ettei osata olla enää luovempia tapaturmien kanssa. Camilla sais kyllä tulla ja ottaa yrityksen haltuun.
Hannan näyttelijä Mäkkärin mainoksessa.
Fiona Männistö voisi siirtyä Rantabaarista Dahlian seuraksi.
Pipsa, Pamela, Saga, Ansku, Ritala, Tamara, Margareta Strömberg, ketä kaikkia näitä hyviä sivuhahmoja on. Voisivat tulla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hannan näyttelijä Mäkkärin mainoksessa.
Kaksikin Salkkarit-tähteä ollut Mäkkärin mainoksessa. Aiemmin oli Miia Räikkönen. Oliko Ilona Chevakovakin vielä voice over jossain yhdemmäisyys-kampanjassa? Tai Aku Sipolakin muussa? Sitten olisi jopa neljä.
Mä epäilen että Kalle antaa heti pyllyä Petrille koska Sampo ei ole koskenut Kalleen enää aikoihin ja muistaakseni Kalle nimenomaan haluaa munaa?
Huoh, nämä Kallen munat ja pyllyt!
Koska loppuu Pupun ja Annin tuomiot?
Alkaa olla nähty tämä sarja.
Varmaan halusivat kokeilla jotain uutta.