Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella ettei Kalle koskaan lähde koska sarja ei ois mitään ilman Kallea.
On paljon enemmän ilman setää ja sen kitisevää isää.
No minä tykkään ja minulla kai siihen oikeus?
Minulla on myös oikeus pitää Sagasta ja Mustavaaroista ilman Noelia!
Ei sitä silti tarvitse koko ajan muiden suosikkeja haukkua ja omaa spämmiä.
Joskus hieman ahtaissakin seteissä. Kallen näyttelijä sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella ettei Kalle koskaan lähde koska sarja ei ois mitään ilman Kallea.
Sarjassa pyörii jatkuvasti vain ne muiden suosikit ja Dahlia alennettu lavastekoppien vangiksi ilman Pupua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa pyörii jatkuvasti vain ne muiden suosikit ja Dahlia alennettu lavastekoppien vangiksi ilman Pupua.
Sille ei voi mitään. Ei voi kuitenkaan vaatia ketään vanhaa takaisin kun ei tiedä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille ei voi mitään. Ei voi kuitenkaan vaatia ketään vanhaa takaisin kun ei tiedä syitä.
Käsikirjoituksen laatua ja lavastuksen pysähtymistä se ei selitä.
Ilona sanoi että voisi harkita uudelleen palaamista. En pelkästään Sabrinan takia aloittaisi katsomista uudelleen. Isompia muutoksia pitäisi olla. Se Lauri-käänne oli hirveä. En sitäkään jaksanut kunnolla katsoa. Sabrinan parhaat ajat olivat silloin alussa ennen vainoamista.
En katso enää Dahlia on mukana olosta huolimatta. Jos Pupu palaisi sitten voisin taas jatkaa katselua. Antaa uuden mahdollisuuden.
Eikös Kristianin näyttelijän Axelin ollut tarkoitus olla tammikuu leffan kuvauksissa Britanniassa? Ilmeisesti menneet aikataulut kokonaan uusiksi, kun selkeesti on ollut vain Suomessa. Sitä vain pohdittu mahdetaanko Kristianille kirjoittaa sarjaan jonkinlainen käynti muualla. Esimerkiksi menee Evan kanssa suhde eroon ja pakenee hetkeksi johonkin muualle ennen kuin palaa takaisin Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä helvetissä Lasse tiesi missä Mariannan mökki on ja miten se ehti sinne ennen Joonatania ja miks Joonatan ei nähnyt Lassen autoa? Tuskin siellä on vaihtoehtoisia paikkoja jättää auto?
Ensin ajattelin että Joonatan on liikkeellä firmansa pikkupakulla mutta sehän oli tuollainen volkkarin perheversio, mitä sinkku Joonatan tekee sellaisella? Ei tuollainen sovellu edes firman käyttöön. Eihän siinä ollut edes mitään teippauksia.
Salkkarit hahmoille ilmaantuu aina autoja tarvittaessa käyttöön vaikka muuten aina kävellä lampsivat paikasta toiseen.
Ajatelkaa Henrikkiä. Parikymppinen mutta ei omista omaa autoa ja ei mitä tahansa autoa vaan Bemaria tai Audia tai sportimpaa Mersua. Tytöt voi kuvitella autottaman Henun olevan ns. suklaapoika. Kundi! 😁
Salatut kurat loppuu tähän.
Salkkarit loppuuu. Paska pakettiin eikä Ismon tai Sallan kitinää tarvitse kuunnella.
Toivottavasti pian kerrotaan monelta se pressitilaisuus on.
Onko kukaan katsonut noita muutamia suoratoisto.comin elokuvia? Jotka on ilmaisia ja sinne tehtyä (ei välttämättä kovin laadukkaita) mutta osassa on Jouko Keskinen, Jarkko Nyman, Aarni Kivinen jne.
Saga palaa kevätkaudella. Susanna on nähty kuvauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Saga palaa kevätkaudella. Susanna on nähty kuvauksissa.
Ei ne ole vielä alkaneet.
https://scontent-ams4-1.cdninstagram.com/o1/v/t16/f2/m78/AQP0FaOh7_4h44…
Saga puhdistaa Noelin pois.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan katsonut noita muutamia suoratoisto.comin elokuvia? Jotka on ilmaisia ja sinne tehtyä (ei välttämättä kovin laadukkaita) mutta osassa on Jouko Keskinen, Jarkko Nyman, Aarni Kivinen jne.