Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
42381/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta onhan Salkkareissakin monipuolistunut kuvauspaikat ja tällä hetkellä on muun muassa Mariannan mökki, joka on kauniilla paikalla. Aitoja sisä ja ulkokuvia nätin lammen rannalta. Marianna oli tankkaamassa ja välillä kuvataan Munkan sijaan Huvilakadulla tai muualla Ullanlinnan/Helsingin keskustan alueella.

Mariannan paluu oli mielestäni virhe. Ei tuonut mitään järkevää. Se että on joku kaunis yksittäinen mökki ei tee juonesta uskottavaa tai yleisesti ottaen sarjasta hyvää. Miksi ei sitten Dahlialle saatu kaunista kartanoa?

Jaa'a. Ehkä se on liian kallista.

Tekosyitä, jos Rantabaarissa on omat uudehkot lavasteensa ja Salkkareissa käytetään kuluneita koppeja vuosikymmenen takaa.

Niin no edelleen Rantabaarilla oli oma budjetti maikkarilta. Ei mitenkään Salkkareihin liittyvä.

Vierailija
42382/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta onhan Salkkareissakin monipuolistunut kuvauspaikat ja tällä hetkellä on muun muassa Mariannan mökki, joka on kauniilla paikalla. Aitoja sisä ja ulkokuvia nätin lammen rannalta. Marianna oli tankkaamassa ja välillä kuvataan Munkan sijaan Huvilakadulla tai muualla Ullanlinnan/Helsingin keskustan alueella.

Mariannan paluu oli mielestäni virhe. Ei tuonut mitään järkevää. Se että on joku kaunis yksittäinen mökki ei tee juonesta uskottavaa tai yleisesti ottaen sarjasta hyvää. Miksi ei sitten Dahlialle saatu kaunista kartanoa?

Jaa'a. Ehkä se on liian kallista.

Tekosyitä, jos Rantabaarissa on omat uudehkot lavasteensa ja Salkkareissa käytetään kuluneita koppeja vuosikymmenen takaa.

Niin no edelleen Rantabaarilla oli oma budjetti maikkarilta. Ei mitenkään Salkkareihin liittyvä.

Ei mitenkään Salkkareihin liittyvä? Samalla studiolla kuvataan. Jotenkin se vaikuttaa jos studio on ahdas ja niitä lavasteita on purettu kesä ajaksi tieltä pois. Salkkareiden laatu jäänyt kakkoseksi tästä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42383/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolavaste kaatuu Noelin päälle. Noel kuolee. Noel haudataan halvimpaan vaneriarkkuun jonka päälle kevyet pilailumullat.

Vierailija
42384/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti tarkoitin että Maikkari antoi Rantabaaria varten omanlaisensa budjetin joka voi olla suurempi jaksoja kohden verrattuna Salkkareihin, joiden budjetin pitäisi olla jäätävä jos pitäisi 180 jaksoa saattaa superhyvällä laadulla. Eli toisin sanoen totta kai ne on uutta ja tuoretta kun on hyvällä rahalla rakennettu.

Vierailija
42385/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti tarkoitin että Maikkari antoi Rantabaaria varten omanlaisensa budjetin joka voi olla suurempi jaksoja kohden verrattuna Salkkareihin, joiden budjetin pitäisi olla jäätävä jos pitäisi 180 jaksoa saattaa superhyvällä laadulla. Eli toisin sanoen totta kai ne on uutta ja tuoretta kun on hyvällä rahalla rakennettu.

Oli Salkkarit ennen. Se ei ole mikään syy että on vanhat kopit pystyssä vuodesta toiseen. Salkkareita vähemmän ja kaikki uusiksi niin laatu paranee.

Vierailija
42386/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kevään huipennuksista voisi olla että Aaro innostuisi Mirelle Mathieun musiikista ja näin Aarolle syntyisi pakkomielle Mariannasta. Mutta Marianna suunnitteleekin samalla jotain Aaron pään menoksi. Tulisi kahden titaanin taisto kumpi on sarjan suurin hullu. Lopulta molemmat ottavat naiivisti vastaan Pekka Toropan kutsun sienimetsälle.

Vierailija
42387/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole oikein koskaan saanut Rantabaarista samoja fiiliksiä kuin Salkkareista. En mä sitä kiellä etteikö sarja olisi ihan hyvin tuotettu ja kivoja kuvauspaikkoja, mutta joku siinä mättää. En pääse koskaan sisään uuteen kauteen kuin vasta loppuvaiheessa. On vaikea sisäistää uusia hahmoja ja suurin osa tuntuu yhä vieraalta. Tämä on varmaan kielletty mielipide, kun sarjasta saisi puhua pelkästään hyvää.

Vierailija
42388/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danielalla on synnytysvalmennuskin ennen synnytystä joten tuskin ensi viikolla syntyy.

Vierailija
42389/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole oikein koskaan saanut Rantabaarista samoja fiiliksiä kuin Salkkareista. En mä sitä kiellä etteikö sarja olisi ihan hyvin tuotettu ja kivoja kuvauspaikkoja, mutta joku siinä mättää. En pääse koskaan sisään uuteen kauteen kuin vasta loppuvaiheessa. On vaikea sisäistää uusia hahmoja ja suurin osa tuntuu yhä vieraalta. Tämä on varmaan kielletty mielipide, kun sarjasta saisi puhua pelkästään hyvää.

Mä taas olen ja kun sitä on alkanut katsomaan niin olen alkanut pitämään siitä paljon ja vihaamaan Salkkareita jonka laatu laskenut. Toivonut Akia ja Dahliaa siihen kun ne on vähemmistössä hyviä mukana olevia hahmoja.

Vierailija
42390/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-hahmo-saa-hirvittavia-uut…

Salla saa kadota Karin ja Tukun kanssa kauas pois.

Vierailija
42391/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan Kallelle kirjoittaa ikävän miehen sijasta miehen, jolla on lapsia ja ne lapset sekoittaa pakkaa, koska luonnollisesti moni kamppailee uusien äiti- tai isäpuolien kanssa. Ei kaiken aina tarvitse olla niin järkyttävää.

Vierailija
42392/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voishan Kallelle kirjoittaa ikävän miehen sijasta miehen, jolla on lapsia ja ne lapset sekoittaa pakkaa, koska luonnollisesti moni kamppailee uusien äiti- tai isäpuolien kanssa. Ei kaiken aina tarvitse olla niin järkyttävää.

Kalle pois ja Sergey tilalle.

Vierailija
42393/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen ja kun sitä on alkanut katsomaan niin olen alkanut pitämään siitä paljon ja vihaamaan Salkkareita jonka laatu laskenut. Toivonut Akia ja Dahliaa siihen kun ne on vähemmistössä hyviä mukana olevia hahmoja.

Miten Dahlia sopisi mukaan Rabaan? Akin nyt voisin vielä kuvitella vierailulle moikkaamaan Alissaa, mutta ainakin itseni on vaikea nähdä Dahliaa Rabassa. Onhan toki parilla viimeisimmällä kaudella ollut mukana Eemelin isoäiti Olga, mutta on ollut aika lailla sivuhahmo.

Vierailija
42394/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Dahlia sopisi mukaan Rabaan? Akin nyt voisin vielä kuvitella vierailulle moikkaamaan Alissaa, mutta ainakin itseni on vaikea nähdä Dahliaa Rabassa. Onhan toki parilla viimeisimmällä kaudella ollut mukana Eemelin isoäiti Olga, mutta on ollut aika lailla sivuhahmo.

Joku olisi Dahlian Pupu.

Vierailija
42395/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia sopisi Rabaan, koska näyttelijä haluaa tehdä vähemmän töitä. Tosin ilmeisesti taas haluaisi kesällä lomailla. Samihan ei halua Salkkareista luopua joten tuskin vaihtaisi mihinkään Rantabaariin.

Vierailija
42396/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteisiin. Ulkolavasteen rä jäy tän. Joo ja niin. Vanereille vielä näytän. En enää jää vain katsomaan. Amandasta tarpeeksi saan.

Vierailija
42397/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella ettei Kalle koskaan lähde koska sarja ei ois mitään ilman Kallea.

Vierailija
42398/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia sopisi Rabaan, koska näyttelijä haluaa tehdä vähemmän töitä. Tosin ilmeisesti taas haluaisi kesällä lomailla. Samihan ei halua Salkkareista luopua joten tuskin vaihtaisi mihinkään Rantabaariin.

Harmi kun Aki hukkuu sinne huonoon laatuun.

Vierailija
42399/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella ettei Kalle koskaan lähde koska sarja ei ois mitään ilman Kallea.

On paljon enemmän ilman setää ja sen kitisevää isää.

Vierailija
42400/59562 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon enemmän ilman setää ja sen kitisevää isää.

No minä tykkään ja minulla kai siihen oikeus?

Ketju on lukittu.