Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Millä tavalla palstalaiset pukisivat Kallen, kun nykyistä tyyliä pidetään liian setänä. Pitäisikö Kallen, 45, pukeutua nuorekkaasti ja elää ikuista nuoruuttaan vai joko sitä voi kohta 50 päin pyöristyessään olla vähän setä :D Kyllähän Kalle pukeutuu paljon ryhdikkäämmin, jos vertaa vaikka Lasseen tai Kariin joilla on sellaiset perusvaatteet yleensä.
Ilmeisesti enää ei järjestetä pressitilaisuuksia kuin pääasiassa syntymäpäivänä. Samin ja Peten joulutoivotuksessa mainittiin myös joulutauko, paluupäivä ja Salkkareiden 26-vuotissyntymäpäivä. Pressiä varmaan taas pukkaa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Aaron valinnassa ole tietokoneita. Niinkuin silloin joskus oli.
Koska nykyisin kaikilla on netti puhelimessa. Ennen oli internet-kahviloita, yms, joissa sai käydä tsekkaamassa sähköpostit, jne. Nykyisin sellaisille ei tarvetta. Paitsi kirjastoista toki edelleen löytyy tietokoneita, joiden nettiä voi käyttää, jos on esim. matkalla tai puhelin kadoksissa.
Kaikilla ei ole älypuhelinta tai siis nettiä puhelimessa. En esim. itse ole koskaan omistanut älypuhelinta. Lisäksi vielä korona-ajan alkaessa itselläni oli myös tilanne, että en päässyt kotonakaan nettiin, enkä voinut televisiotakaan katsoa. Kirjastossa kävin siis netissä ja katselin kirjastossa myös televisio-ohjelmia suoratoistopalveluista. Nykyään pääsen onneksi kotonakin nettiin.
Miten korona-aika esti netin ja tv:n käytön kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga-spämmääjän vuoksi vihaan sydämeni pohjasta kyseistä hahmoa. Ja vielä enemmän tätä Saga-jankkaajaa, joka on pilannut koko ketjun pakkomielteellään.
En ole spämmääjä, olen fani!! 😡 Minä rakastan sydämeni pohjasta ja tarkoitus levittää Sagan positiivisuutta ketjuun ja kuinka hyvä on.
Se, että sinä toistat samaa, lobbaat Saga-videoita ja käännät jokaisen keskustelun Sagaan, on kääntynyt täysin sitä vastaan, jos tarkoituksesi on olliut levittää positiivisuutta ja promota hahmon ja näyttelijön hyvyyttä. Liika tuputus ärsyttää ja saa inhoamaan hahmoa. Minulle Saga oli aiemmin neutraali, mutta nykyisin kirosana. Liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga-spämmääjän vuoksi vihaan sydämeni pohjasta kyseistä hahmoa. Ja vielä enemmän tätä Saga-jankkaajaa, joka on pilannut koko ketjun pakkomielteellään.
En ole spämmääjä, olen fani!! 😡 Minä rakastan sydämeni pohjasta ja tarkoitus levittää Sagan positiivisuutta ketjuun ja kuinka hyvä on.
Se, että sinä toistat samaa, lobbaat Saga-videoita ja käännät jokaisen keskustelun Sagaan, on kääntynyt täysin sitä vastaan, jos tarkoituksesi on olliut levittää positiivisuutta ja promota hahmon ja näyttelijön hyvyyttä. Liika tuputus ärsyttää ja saa inhoamaan hahmoa. Minulle Saga oli aiemmin neutraali, mutta nykyisin kirosana. Liika on liikaa.
Liika on liikaa Sallan kailotuksen kohdalla. Sitä tulee niin paljon ulos ettei jaksa 😡 Mennyt Salla ihan pilalle.
Kikkis-fani kirjoitti:
Mitä jos Danielaa sekoaa lapsensa kuoleman takia ja kaappaa Tukun?
Voi huoh. Paula kaappasi Onnin ja luuli sitä Annikaksi 🥱
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla palstalaiset pukisivat Kallen, kun nykyistä tyyliä pidetään liian setänä. Pitäisikö Kallen, 45, pukeutua nuorekkaasti ja elää ikuista nuoruuttaan vai joko sitä voi kohta 50 päin pyöristyessään olla vähän setä :D Kyllähän Kalle pukeutuu paljon ryhdikkäämmin, jos vertaa vaikka Lasseen tai Kariin joilla on sellaiset perusvaatteet yleensä.
Blondaus. Kukkanuosia ylle. Piukempia housuja. Vaihtaa puhetyyliä liiottelevammaksi moiiiiii ja heiiiiiii tyypiksi. Avokadopastaa ja bodyfittiä. Tällee niinku.
En jaksa Kallea ollenkaan. Piloille mennyt kuin Salla, Ismo ja muut 🥱
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkalla voi olla mies tai sitten on biseksuaali ja naisen kanssa. Kunnollista poikaystävää ei silloin ollut. Ei tarvita menneitä yhteyksiä Taalasmaihin että voi palata.
Vaikka tulisi niin Inkassa tuskin olisi mitään samaa kuin ennen. Vanhat hahmot ovat kaukana siitä entisestä. Kaikki paluun tekevät ovat hyvä esimerkki. Inka olisi kuitenkin tismalleen yhtä raskas kuin Joanna tai Jutta ja teemaväriksi kenties valikoituisi vihreä. Mitään lauluja ei ole, koska oikeata musaa ei soiteta ja uusia ei jakseta tehdä.
Huh huh kun on niin negatiivista meininkiä tässä ketjussa!
Sekö ei ole negatiivista jos monta kertaa haukutaan kuminaamari Kalervoa, huonoja lavasteita, setämies Kallea jne vai miksi nää mun jutut on päätynyt sun syynii
Sä et taida nyt ymmärtää. Olen tässä jo monen monta kertaa halunnut tietää, miksi puvustuksen kritisoinnissa ja paluu/muutosehdotuksiin negatiivisesti vastaamisessa ei nähdä ikinä samaa ongelmaa. Että anna nyt se suora vastaus äläkä aina väistele, jos haluat saada asian päätökseen. Melkein kaikki puvustukseen liittyvät kommentit ovat negatiivisia ja jokaiseen paluu/muutosehdotukseen vastataan että eipä taida onnistua, vaikka olisi positiivista olla toiveikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallan ääni raastaa sielua ja tekee mieli repiä korvat irti!!
Hanna on hyvä näyttelijä!
Hanna on upea laulaja ja saisi minun puolestani keskittyä siihen enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Sagan ja hänen näyttelijänsä vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondaus. Kukkanuosia ylle. Piukempia housuja. Vaihtaa puhetyyliä liiottelevammaksi moiiiiii ja heiiiiiii tyypiksi. Avokadopastaa ja bodyfittiä. Tällee niinku.
Ja minä kun luulin että tämän tyylisiä homoja inhotaan.
Minä haluaisin Sergey Hilmanin tai hänen tyyppisen homon näyttelemään sarjaan. En jaksa yksipuolista Laitelan Kallea.
Sarjassahan on ollut toki tuollaisia aikaisemmissa viesteissä kuvattuja oikein stereotyyppisiä homoja ja neitihomoja, kuten mm. Elias.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassahan on ollut toki tuollaisia aikaisemmissa viesteissä kuvattuja oikein stereotyyppisiä homoja ja neitihomoja, kuten mm. Elias.
Elias oli vielä hyvin neutraali. Lähinnä käytökseltään. Jokunen sivuhahmo on ollut vielä enemmän käytökseltään neitimäisiä.
Helin lesboutta korostettiin alusta lähtien. Annika ja Katri olivat hyvin naisellisia tyyliltään ja Helillä lyhyet hiukset. Sellainen pappalakki oli Sievisten muutossa.
Mäpä annan sen vastauksen. En voi puhua kuin itseni puolesta, mutta itseäni ärsyttää määrä. Jos tulisi yksi tai kaksi viestiä päivässä se ei ollenkaan haittaisi, mutta joskus yhdessä sivulla 20 viestistä voi olla 5 tai enemmän sitä samaa. Helpompi ignoorata sellaiset ikävät viestit jotka eivät toistu yhtä usein. Jos niistä vaatteista tai muista negajutuista aletaan samalla tavalla jauhamaan monta kertaa päivässä, niin totta kai silloin alkaa ärsyttämään. Ylipäätänsä se, että ketjun aloitusviestissä on toivottu kaikki kovasanaiset haukkumiset, lopetustoiveet ja roolipelaamiset muualle.
Kallelle avokadopastaa ja body fittiä! 😎👍
Kristo Salminen ei kuulosta lainkaan Petriltä eli Esko Eerikäiseltä. Lähinnä näyttää ehkä tai ei näytä vaan ehkä muistuttaa hieman Petriä. Rauhallisella puheäänellä tulee mieleen Turkka Mastomäki.