Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt miksei kellään ole lemmikkiä salkkareiden asukkaista? Joku taisi kirjoittaa että Sampsa on allerginen kissoille. Oikeassa elämässä Tuurella on kissa. Tykkään muutenkin Tuuresta. Se on komein mies sarjassa. Hiukan muistuttaa Gillian Murphyä. Mies karkkeja.
Olihan Helenalla Wifi
Veera Hakkarainen oli Ismon nettideitti, ja illallisti myös Irman, Sepon ja Ismon kanssa ravintolassa. Sais tehdä paluun sarjaan. Ismo sais vihdoin kumppanin.
Miksi Salkkareiden nuoret menevät lähes poikkeuksetta lukioon? Katri, Aamu ja Janne taitavat olla ainoita poikkeuksia.
Salla oli kyll niin hoikka siihen aikaan, kun oli Sepolla Totuuspuolueen vaalivalvojaiset. Kaikki luuli aluksi, että Seppo pääsee eduskuntaan kunnes tilaisuuden lopuksi sanoivat Kristo Päivinen valitaan vaaliliiton myötä. Noora (Olga Temonen) oli sarjassa silloin ja teki vaalivalokuvausta Kristo Päiviselle. Vähän tätä ennen Anneli Mansikka oli sarjassa hämmentämässä Julian adoptioasioissa. (Kriston ja Tanjan tytär oli Julia, Nooran sisko) Tulee mieleen kohtaus, kun Helena oli syömässä Taalasmailla Karin ja Nooran kanssa, Nolra halusi ottaa kuvan kaikista, mutta Helenaa tämä ajatus ahdisti. Niinpä rikkoi Nooran kameran vahingossa. Tällaista muistelua.
Kuka on sarjan komein mies ja nainen teidän mielestä? Mun mielestä Tia Elg ja Tuure Taskinen.
Matias & Magnus eivät ole keskenään osoittaneet kiinnostusta, mutta hienovaraisesti muuten tyrkätty samaan suuntaan. En ihmettele jos heille tulee sutinaa tai Magnushan on bi eli saattaa ihastua vaikka Matias ei ihastuisikaan. Taidetaan käsitellä monta viikkoa. Ei mikään hetkessä selvä asia vaan muka yllätyksenä tulee.
Mä en myöskään usko, että Olli ryösti kauppaa. Joko Linda itse vei kassan tai muu hahmo rahapulassaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun Tanja heitti Ismon pihalle ja sitten Ismo ja Lasse meni saunomaan nollatakseen. Viskiä joivat pullon ja makkarat syttyi tuleen saunassa. Ismo poltti kätensä. Näyttääkö ne ees nykyään sitä pesutupaa sarjassa?
Ja entä muistatteko, kun Laura karkasi mielisairaalasta Oonan antamilla avaimilla?
Rafael oli Helenan maksullinen mies ja Jenni silti seurusteli Rafaelin kanssa. Nää ajat oli Salkkareissa kultaa.
Pesutuvan/kellarin lavastetta ei ole enää olemassakaan. Purettiin Rantabaarin tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sarjan komein mies ja nainen teidän mielestä? Mun mielestä Tia Elg ja Tuure Taskinen.
Kaikkien aikojen komein mies on Sami Sarjula. Kauneinta naista vaikea sanoa. Ehkä Kirsi Ståhlberg, Anu Palevaara tai Mia Ehrnrooth?
Muuten se koulun lavaste on myös kadonnut. Nuorten kuolunkäyntiä ei kuvata. Liekö tilalle tullu kuntosali?
Vierailija kirjoitti:
Veera Hakkarainen oli Ismon nettideitti, ja illallisti myös Irman, Sepon ja Ismon kanssa ravintolassa. Sais tehdä paluun sarjaan. Ismo sais vihdoin kumppanin.
Veera hakee vain Ismon pois ja Pipsa jää sarjaan.
Rantsubaarin oma ketju on hiljainen, mutta ilmeisesti ei ole ollut hakuja. Toki voivat suoraan kontaktoida ja pyytää eri roolituspalveluiden kautta sopivia ja laittaa julkiseen hakuun, jos ei löydy. Kausi jäi jotenkin sillä tavalla kesken kuin olisi jatkumassa. Todella huono päätös kaikelle jos minulta kysytään. Ärsyttää ihan jos sarja nyt loppuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Muuten se koulun lavaste on myös kadonnut. Nuorten kuolunkäyntiä ei kuvata. Liekö tilalle tullu kuntosali?
Koulun lavaste katosi jo Rantabaarin aikana. Kuntosali ehkä rakennettu jonkun paikalle kun ei tänä vuonna kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Matias & Magnus eivät ole keskenään osoittaneet kiinnostusta, mutta hienovaraisesti muuten tyrkätty samaan suuntaan. En ihmettele jos heille tulee sutinaa tai Magnushan on bi eli saattaa ihastua vaikka Matias ei ihastuisikaan. Taidetaan käsitellä monta viikkoa. Ei mikään hetkessä selvä asia vaan muka yllätyksenä tulee.
Magnus ja Matias saunassa. Magnuksella seisoo. Matias suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Rantsubaarin oma ketju on hiljainen, mutta ilmeisesti ei ole ollut hakuja. Toki voivat suoraan kontaktoida ja pyytää eri roolituspalveluiden kautta sopivia ja laittaa julkiseen hakuun, jos ei löydy. Kausi jäi jotenkin sillä tavalla kesken kuin olisi jatkumassa. Todella huono päätös kaikelle jos minulta kysytään. Ärsyttää ihan jos sarja nyt loppuisikin.
Ärsyttäisi kyllä todella jos sarja nyt päättyisi. Viimeisin kausi päättyi siten että luulisi jatkoa olevan vielä tulossa. Yhden hahmon salaisuudet jäivät paljastumatta ja väärä henkilö sai syyt niskoilleen. Tämän takia olettaisi Raban saavan jatkoa. Kauden katsoneet tietävät kenestä hahmosta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Salkkareiden nuoret menevät lähes poikkeuksetta lukioon? Katri, Aamu ja Janne taitavat olla ainoita poikkeuksia.
No kyllähän se oikeassakin maailmassa menee niin, että lukiota arvostetaan enemmän ku amista, vaikka lukiosta ei vielä mitään ammatia itseleen edes saa. Aina hehkutetaan mediassakin kuka on saanut näin ja näin monta ällää ylppäreissä, mutta eipä kirjoiteta amiksessa menestyneistä. Ihanku amis olisi jotain häpeällistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään usko, että Olli ryösti kauppaa. Joko Linda itse vei kassan tai muu hahmo rahapulassaan.
miksi sitten Olli halusi vaihtaa puheenaihetta? Ja juuri samanaikaan oli rahaa sattunut "voittamaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt miksei kellään ole lemmikkiä salkkareiden asukkaista? Joku taisi kirjoittaa että Sampsa on allerginen kissoille. Oikeassa elämässä Tuurella on kissa. Tykkään muutenkin Tuuresta. Se on komein mies sarjassa. Hiukan muistuttaa Gillian Murphyä. Mies karkkeja.
Olihan Helenalla Wifi
Ja Sebastianilla oli se Ritva-käärme. Mutta tosiaan varmaan tuolla on allergisia, joten ainakaan turkkieläimiä ei varmaan voida ottaa.