Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Onko Kallen teltta pystyssä. Onko?
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta mulla on itselläni noi jaksot alusta loppuun. Katsoin sen jakson kun löysin. Oli mielenkiintoinen muutenkin, eikä ollut mitään jumppaajia lopputeksteissä mutta ihan sama. Hyvää joulunaikaa vaan kaikille.
Avustajia ei ole varmaan koskaan päässyt lopputeksteihin. Ei kaikki pääse vaikka sanoisi jonkun lauseen.
Kallen teltta pystyssä? En tiedä mutta onko Kallen kalsarien etumuksessa keltaisia kusiläikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hullua ajatella että Laila ja Matias olivat sarjassa mukana jo silloin kun Magnus oli päiväkoti-ikäinen. Kun Sabrina, Monica, Gunnar, Aaro ja Jutta olivat Laurin vankeina kartanossa, Monica yritti vedota Lauriin sillä, että hänellä on pieni lapsi joka odottaa äitiä kotiin. Tämä oli siis keväällä 2021, ja Laila ja Matias tulivat sarjaan mukaan jo edellisvuoden syksyllä. :D
Olihan Benjaminkin alun perin useita vuosia Severiä vanhempi, mutta yhtäkkiä he olivatkin samanikäisiä. :D
Kumpi on sarjan setämies ykkönen, Lasse vai Kalle?
Vierailija kirjoitti:
Kallen teltta pystyssä? En tiedä mutta onko Kallen kalsarien etumuksessa keltaisia kusiläikkiä?
Ei kai aikuiset kuse housuun?
Vierailija kirjoitti:
Ai Lasseko muka vois olla vähemmän setämies ku Kalle? No setämies Kallekin on mutta Lasse on kyllä pihliksen kovin juntti :D
Huomenna kolme viikkoa kauden alkuun. Saa nähdä tuleeko ensi viikolla vai sitä seuraavalla mainos. Terveisin malttamaton, koska viime vuonna se oli pidemmälle kuin ensimmäiset viikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Lasseko muka vois olla vähemmän setämies ku Kalle? No setämies Kallekin on mutta Lasse on kyllä pihliksen kovin juntti :D
Lasse on todellakin pihliksen setämies ja juntit #1. Tietenkin Ismo on itseoikeutettu kakkonen. Kalle on kyllä ikäänsä nähden pukeutumisen setämies ykkönen. Tavallaan Kalle on myös aika huntti. No, empä tiedä onko farkku-kari yhtään sen "parempi". 😂
Vierailija kirjoitti:
Jumala on siunannut tätä tyttöä täydellisillä rinnoilla. Ulkonäöllä ja fyysisillä muodoillaan hän pääsee ulos köyhyydestä eikä hänen tarvitse alistua velipoikien tai setien rais..uksille ja kenties tulleeksi näistä teoista raskaaksi. Joku mies saa tästä tytöstä kelpo vaimon ja lastensa äidin.
Ei kai kukaan nyt oikeasti ajattele, että jokainen mahdollinen köyhemmän maan mies on käyttämässä hyväkseen tyttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Mihin asti tämän nyt piti jatkua. Uskon että tämäkin jossain vaiheessa loppuu. Nyt jo on ollut saman toistoa. Kaivattaisiin uusia ideoita käsikirjoitukseen.
Uus idea: hahmoja, joita ei koskaan ole ollutkaan, eli ovat olleet pelkkää unta. Milloin kukakin yhtäkkiä vaan herää ja toteaa nähneensä omituisen, todelliselta tuntuneen unen.
Uuden sopimuksen pituutta ei kerrottu ja varmasti juuri siksi, ettei tulisi sitä samaa vääntöä ja odotusta. Epäilen ettei uusi sopimus ollut enää yhtä pitkä vaan esimerkiksi pari vuotta joka sitten uusitaan tarvittaessa. Tässä muuttuvassa maailmassa on helpompi mennä lyhyillä soppareilla. Jos yhtäkkiä katsojaluvut putoaisivat todella huonoiksi niin voisi sen melkein lopettaa vielä kohtalaisen sään aikaan. Neljän vuoden aikajana on kuitenkin pitkä. Tuskin mitään loppua ollaan suunnittelemassa. Jossain puhuttiin suoratoiston kautta lukujen vain parantuneen viime vuosina. Se oli iso lukema Maikkarille, että sarjaa josta tulee arviolta 180 jaksoa vuodessa katsotaan noin 750 000 kertaa jaksoa kohden.
Tammikuussa Salkkarit täyttää 26 v ja mä oon ajatellut, että juhlavuosi 2029 ois sellainen ajankohta, jolloin saatettaisi todellisuudessa ajatella olevan realistista pistää pakettiin. Tietenkin on mahdollista ettei sarja tule päättymään pitkään aikaan. Emmerdale pyörinyt 52 v ja Kaunarit 37 v eli ovat vanhuksia Salkkareihin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Uuden sopimuksen pituutta ei kerrottu ja varmasti juuri siksi, ettei tulisi sitä samaa vääntöä ja odotusta. Epäilen ettei uusi sopimus ollut enää yhtä pitkä vaan esimerkiksi pari vuotta joka sitten uusitaan tarvittaessa. Tässä muuttuvassa maailmassa on helpompi mennä lyhyillä soppareilla. Jos yhtäkkiä katsojaluvut putoaisivat todella huonoiksi niin voisi sen melkein lopettaa vielä kohtalaisen sään aikaan. Neljän vuoden aikajana on kuitenkin pitkä. Tuskin mitään loppua ollaan suunnittelemassa. Jossain puhuttiin suoratoiston kautta lukujen vain parantuneen viime vuosina. Se oli iso lukema Maikkarille, että sarjaa josta tulee arviolta 180 jaksoa vuodessa katsotaan noin 750 000 kertaa jaksoa kohden.
Minä lopettaisin Salkkarit jo tässä vaiheessa kun olen tosi huonosti muutaman vuoden aikana enää katsonut. Rajut muutokset tai pillit pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa Salkkarit täyttää 26 v ja mä oon ajatellut, että juhlavuosi 2029 ois sellainen ajankohta, jolloin saatettaisi todellisuudessa ajatella olevan realistista pistää pakettiin. Tietenkin on mahdollista ettei sarja tule päättymään pitkään aikaan. Emmerdale pyörinyt 52 v ja Kaunarit 37 v eli ovat vanhuksia Salkkareihin nähden.
Sitten alkaa jotain uutta ja parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Sori! Hissikuilusta ei löydy ketään Aurea.. Oona putosi aikoinaan jo hissikuilun pohjalle eikä siellä ollut mitään!
Yhtä lailla hissikuilun pohjalle voidaan käsikirjoittaa ruumiita kuin vaikka herättää kuolleista Laitelan Liisa. Salkkari-historia on siitä mielenkiintoinen, että se muuttuu aina juonenkäänteiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori! Hissikuilusta ei löydy ketään Aurea.. Oona putosi aikoinaan jo hissikuilun pohjalle eikä siellä ollut mitään!
Yhtä lailla hissikuilun pohjalle voidaan käsikirjoittaa ruumiita kuin vaikka herättää kuolleista Laitelan Liisa. Salkkari-historia on siitä mielenkiintoinen, että se muuttuu aina juonenkäänteiden mukaan.
Ei ole mielenkiintoista se että historiaan ikäänkuin muutetaan. Se on tyhmää 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Matias jo päässyt pukille? Kun silloin osti kondoomeja.
Ei. Matias ei ole päässyt pukille vaikka julkinen paine oli kova. Mä vähän luulen, että voi käydä niin, että Matias ei nouse pukille vaan Matiasta pukitetaan.
Matias voi myös pakittaa pois sarjasta Keravalle tai muualle.
Miksei kenelläkään ole Salkkareissa lemmikkejä? Tai kesämökkiä/vapaa-ajan asuntoa?
Joo mutta mulla on itselläni noi jaksot alusta loppuun. Katsoin sen jakson kun löysin. Oli mielenkiintoinen muutenkin, eikä ollut mitään jumppaajia lopputeksteissä mutta ihan sama. Hyvää joulunaikaa vaan kaikille.