Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Nuolista kannata välittää. Sehän näkynyt vaihteeksi pidempään, että jotkut vain kiusatakseen tekee nuolispämmejä ja saa kaikki neutraalitkin viestit näyttämään ei toivotuilta. Joissain on yli 20 nuolta alas. Eli kunhan pelleilevät ja leikkivät.
Magnuksen bisseys on varmaan Jirille yllätys ja syntyy kitkaa, vaikka Jiri tuskin suorastaan on vastaan. Kerran Magnus puhui Jirille mahdollisista kumppaneista. Ei suoraan tyttöystävästä joka olisi oletus heterolta, jota ei tietysti olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Salla hyppää yhtiön katolta alas. Narun toinen pää on sidottu Noeliin.
Nää on musta mauttomia. Olin sitten kukkahattutäti tai en.
Salattu loppuuu loppuu loppuuuuuuuuu
Vierailija kirjoitti:
Miksei Noel koskaan kuiskuttele Kallelle samalla tavalla kuin muille, vaan pitää etäisyyttä. Onko Noel homofobinen? :D
Ihan hauska huomio. Musta Kalle katsoi Noelia sillä silmällä vaikka Noel on koko aika paska.
Loppuvuoden/ensi vuoden juoniveikkauksia. Magnus kiinnostuu Matiaksesta, mutta Matias ei reagoi samalla tavalla. Tilanne korjataan myöhemmin. Noel ja Kalle päätyvät seksisuhteeseen ja Sampo on Danielan lapsen isä. Nella ei suostu Henrikin kosintaan ja Henrik retkahtaa uudelleen kokaiiniin. Eva epäilee olevansa raskaana ja ovat Jirin kanssa olleet sängyssä ennen sitä. Anniina päätyy lääkärinä auttamaan Kristiania ja heille tulee salasuhde.
Ydinpommi niin siinä häviää roskasarja myös.
Aah, en edes ymmärrä enää itsekään miksi katon enää tätä sarjaa, ei tämä oo enää niin hyvä, ei osaa vaan lopettaa, tai lopettaa kerrasta
Kommentit voi surutta ilmiantaa, kun pelkkää tahallista herjaa ja sääntöjen vastaista.
Se roskasarja on tuhoon tuomittu!
T: Dahlia Mustavaara
Mun mielestäni Noelin näyttelijän Jarkon Instakuvassa oikeussalista näkyi takana Kari, jonka vieressä oli ehkä Kalle. Siitä hissistäkö alkavat tappalemaan? Vai käyköhän niin, että Daniela loppuraskaudessa kaatuu rapuissa ja vauva kuolee. Tietenkin Kalle syyttäisi itseään mutta moni muu oli kallista remppaa vastaan ja taloyhtiöllä on velkaa ennestään.
Lähetänkö mä pommin vai kutsunko mä henkivartijani!
T: Marja Lehtola
Ajattelin pitkään ettei Noelin ja Danielan lapsi koskaan saavu maailmaan asti, mutta olen kääntänyt kelkkani. Noel opastaa Jirin firmansa tavoille, jotta voi jäädä isyyslomalle. Vauva syntyy ja Noel jää pois. Jiri jotenkin tulee sotkemaan firman kokonaan tai muu taho yrittää ja onnistuu vallankaappauksessa. Daniela sanoi aikaisemmin haluavansa tehdä myös omia asioita lapsen synnyttyä. Ehkäpä Daniela palaakin nopeammin työelämään ja Noel jää koti-isäksi pidemmäksi aikaa. Noel saavuttaa suurimman unelman mutta menettää toisen tärkeän asian. Toinen mahdollisuus on Danielan synnytyksen jälkeinen masennus, eli Daniela jää täysin pois lapsenhoitokuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Muuttaako Ismo pois Lusista, kun jäi lehdellä soittelemaan kirpputorinpitäjän suhteen.
Muuttaa ja siirtyy asumaan telttaan. Eihän sillä raukalla ole rahaa vaikka myi Delismon Dahlialle ja omistaa asunnonkin, jonka köyhä ylilääkäri Kalle valtasi, kun ei liksa riitä omaan kämppään tai vuokraan.
Kuka idiootti tuon sarjan käsikirjoittaa? 🤣
Salkkaraiden ja rantabaarin hahmoilla on noin 4km asuineroa jotenki jännä ettei ikinä mitään crossoveria esim. Alissa tulis isäänsä tapaamaan
Dahlia Vaalanne nimimerkki voi siirtyä vanhempaan toiseen ketjuun!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Vaalanne nimimerkki voi siirtyä vanhempaan toiseen ketjuun!
Minä en ole mikään Dahlia Vaalanne!! 😡
T: Dahlia Mustavaara
Hei vaan rouva Mustavaara! 🥰 Minkähän takia hallitus kutsuttiin näin äkisti koolle?
T: Saga Korkiakoski
Ja alapeukuttaa kaikki muut monta kertaa paitsi omat viestinsä :D