Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Ismolla on Lusissa päällä tuollainen oranssin punainen paita päällä, jollaista Ismolla ei ole ikinä ollut aiemmin päällä, mistä se sen pierasi?
Ja kas kummaa, Liisalla on myös ihan saman sävyinen mekko.
🤭😂
Joo. En ole ikinä nähnyt tuollaista punaista puseroa Ismon päällä. Salkkarien värikoodit on jo niin last season.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Ismolla on Lusissa päällä tuollainen oranssin punainen paita päällä, jollaista Ismolla ei ole ikinä ollut aiemmin päällä, mistä se sen pierasi?
🤭😂
Joo. En ole ikinä nähnyt tuollaista punaista puseroa Ismon päällä. Salkkarien värikoodit on jo niin last season.
Last season sarja. Samaa saippuajuonta toistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤭😂
Ei todellakaan sattuma että Ismon ja Liisan samaa väriä. Yleistä salkkareissa.
Eiks lonksuleuka ole woke ja taatusti demokraatti. 🙄
Katsojalle annetaan käsitys että Noel ja Daniela puhuisi Jirin palkkaamisesta Axelsson Companyyn mutta kysymys joka pomppii luokses.
ISMO JA SPANIELI! 🤭
Tämän jaksaa katsoa aina uudestaan mutta nykysalkkareita ei kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aarosta voitaisiin kirjoittaa namusetä 🤗
Mun nuoruudessa ollut mitään pedareita tai saalistajia vaan tiettyjä, yleensä vanhempia lapsia lähestyviä miehiä nimitettiin namusediksi.
Ismo on tosi jurpon näköinen kravatti kaulassa tuon puseron kanssa ja pusero ulkona housun kauluksesta.
Kalle on tosi åm må. Ei mies lätise panojaan naisille. Se on naismaista. Mieheltä. Mutta hienoa että näkäräinen maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ismo on tosi jurpon näköinen kravatti kaulassa tuon puseron kanssa ja pusero ulkona housun kauluksesta.
Kalle on tosi åm må. Ei mies lätise panojaan naisille. Se on naismaista. Mieheltä. Mutta hienoa että näkäräinen maistuu.
Sateenkaariväkeä pääosiin niin häviää nämä setätyylit 🤗🏳🌈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon homona tuhottoman kyllästynyt siihen ettei setämäinen voisi olla homokuvastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon homona tuhottoman kyllästynyt siihen ettei setämäinen voisi olla homokuvastoa.
Voi voi, mutta sitä on heteroissa ihan riittävästi. Sitten se homokuvasto on Kalle ja Petri. Kaksi homosetää eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, mutta sitä on heteroissa ihan riittävästi. Sitten se homokuvasto on Kalle ja Petri. Kaksi homosetää eikä muuta.
Muita toki saa sarjaan tulla. Ei se haittaa, mutta toi yleisesti kuulostaa halventavalta. Otan itteeni ku oon aivan yhtä tylsä :D Petri ei oo enää sarjassa. Ollut yli kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järjellistä tolkkua näissä salkkarien joulukalenterissa. Tylsiä.
Salkkareissa ei koskaan ole mitään vuoden juhla-aikaa kuten joulu, vappu tai juhannus. Ei taida olla kai syntymäpäiviäkään.
Eikä viikonloppujakaan. Häistäkin mennään heti seuraavana päivänä töihin.
Sagasta ja Susannasta ei saa koskaan tarpeeksi. Siinä on onnistunut näyttelijäntyö. Susu ja Joanna unohtui nopeasti.
Minustakin olisi mukavaa, jos sarjaan tuotaisi enemmän tätä päivää oleva ole seksuaalivähemmistön edustaja. Magnus on biseksuaali eli tavallaan onkin nuorisolaisista jo yksi lgbtq hahmo. Kalle puolestaan on 45-vuotias, joka on elänyt täysin erilaisen nuoruuden ja elämän. Ei Kallen nuoruudessa erilaisuutta katsottu hyvällä. Senkään takia Kalle ei varmasti ole päätynyt olemaan radikaalisti mitään. Hänelle erilaisuus on vain seksuaalinen suuntautuminen, jonka käsittely oli aikoinaan vaikeaa Ismon takia. Kallehan meinasi tappaa itsensä sen takia. Harmittavaa jos ajatellaan kuinka jokaisen pitäisi edustaa sitä sateenkaarevuutta vain tietyllä ja samalla kaavalla olemalla näkyvä, trendikäs ja tässä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Sagasta ja Susannasta ei saa koskaan tarpeeksi. Siinä on onnistunut näyttelijäntyö. Susu ja Joanna unohtui nopeasti.
Hienoa jos näin. Olen iloinen. Sanon tämän siksi että toivon samaa kunnioitusta sitten muitakin tämmöisiä kohtaan.
Piti vastata johonkin viestiin, mutta se kai poistettiin. Sitä vaan, että ehkä se oli tällä kertaa Sampo joka sai. Kalle ja Sampo on ollut keskenään sen oloisia, että vaihtavat varmasti rooleja. Toisin kuin Petri tai Kosonen.
Poistettiinko homojynkky kommentti?
Venla Savikuja nähty viime aikoina studion lähellä.
NE JOTKA ODOTTI HOMOJYNKKYÄ NIIN KERRON, EI OLE MITÄÄN JYNKKYÄ. SEURAAVAKSI JO TUUTITAAN. 😂👍