Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
3721/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlian tieltä pitäisi purkaa mauttomia lavasteita ja rakentaa tilalle kartanoa.

Sama levy pyörii päivästä toiseen. Suosittelen kontaktoimaan suoraan tuotantoon (yhteystiedot täällä on jo annettu), palaute ei mene perille tätä kautta.

Miten lavasteet voi olla noin suuri pakkomielle? Onko sinulla harrastuksia, perhettä, ystäviä tai mielekästä työtä, jotka veisivät ajatukset edes hetkeksi pois lavasteiden aiheuttamasta mielipahasta ja sarjan haukkumisesta? Jatkuva negatiivisuus lisää stressiä ja sitä kautta syöpäriskiäkin. Olisi omaksi parhaaksi ottaa pieni aikalisä ja miettiä välillä jotain muuta kuin lavasteiden surkeutta.

Oon työtön eikä ole perhettä tai ystäviä. En tykkää ulkoilla. Pipsa, Saga ja Dahlia on kuin perheenjäseniä mulle.

Vierailija
3722/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen keskustelu on pääasiassa sitä varten jos haluaa ulkolavasteiden kaadoista puhua. Niin kauan kun siinä ei oteta samalla kantaa jotenkin muuten. Kyllä mua kiinnostaa faktapohjaisesti keskustella mahdollisuuksista ja rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlajakson/ennakoiden kuvaus kannattaa myös muistaa.

- Karin voinnista ollaan huolissaan perheen taitekohdassa.

- Hanin pitkäaikainen pelko käy yhtäkkiä toteen ja silminnäkijä paniikissa.

- Marianna on pettynyt kaikkeen ja ottaa tunteiden vallassa ohjat käsiinsä.

- Akin ja Mikin koukeroiset tiet johtaa raa'an totuuden eteen.

- Joku saa luodista ja Ullalle jätetään hyvästit.

Vierailija
3724/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlian tieltä pitäisi purkaa mauttomia lavasteita ja rakentaa tilalle kartanoa.

Sama levy pyörii päivästä toiseen. Suosittelen kontaktoimaan suoraan tuotantoon (yhteystiedot täällä on jo annettu), palaute ei mene perille tätä kautta.

Miten lavasteet voi olla noin suuri pakkomielle? Onko sinulla harrastuksia, perhettä, ystäviä tai mielekästä työtä, jotka veisivät ajatukset edes hetkeksi pois lavasteiden aiheuttamasta mielipahasta ja sarjan haukkumisesta? Jatkuva negatiivisuus lisää stressiä ja sitä kautta syöpäriskiäkin. Olisi omaksi parhaaksi ottaa pieni aikalisä ja miettiä välillä jotain muuta kuin lavasteiden surkeutta.

Oon työtön eikä ole perhettä tai ystäviä. En tykkää ulkoilla. Pipsa, Saga ja Dahlia on kuin perheenjäseniä mulle.

Ja olet eri tyyppi joka laittoi sanoja mun suuhun. Häpeäisit!

Vierailija
3725/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanin pelko melko varmasti liittyy JP:hen ja siihen, miten JP on uhkaillut Hanin lisäksi Joonatania, Ismoa ja Kallea. Finnkinon kuvissa näkyi Joonatan lenkillä, mutta oli pysähtynyt ja selvästi näki jotain. Sen takia olen itse ajatellut, että JP kuumottelee Hania ja jostain syystä Joonatanilta lipsahtaa totuus ja JP ampuu Joonatania. Toisaalta missään ei ole annettu olettaa, että kahta ammuttaisi kun todennäköisin olisi JP joka samalla poistuu sarjasta, mutta jostain syystä Sievisten klaani on sairaalassa itkemässä.

Vierailija
3726/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea se juhlajakso on. Ei se spekuloimalla paremmaksi muutu.

Vierailija
3727/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kuitenkin katsottaisi juhlajakso ensin kuin annetaan palautteen kuulua. 

Vierailija
3728/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään siinä mukana olevat hahmot kertovat jo tarpeeksi sekä Moosen avajaiset. Ehkä kohokohtia on Ullan ja Sepon kohtaukset. Muuten taitaa olla täyttä skeidaa mitä ollaan jo riittämiin koko viime vuosikin nähty. Rikollisliigan kohtaukset tai ampuminen eivät herätä mitään kiinnostusta. Saman toistoa.

Vierailija
3729/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ullan lähtö on hyvin ja koskettavasti tehty, niin antaa mulla paljon lisäpisteitä jakson. Muut aiheet eivät sillä tavalla kiinnosta mutta kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
3730/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ulla poistuu ulkolavasteen edestä, niin on kyllä surkeasti tehty.

Vierailija
3731/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään siinä mukana olevat hahmot kertovat jo tarpeeksi sekä Moosen avajaiset. Ehkä kohokohtia on Ullan ja Sepon kohtaukset. Muuten taitaa olla täyttä skeidaa mitä ollaan jo riittämiin koko viime vuosikin nähty. Rikollisliigan kohtaukset tai ampuminen eivät herätä mitään kiinnostusta. Saman toistoa.

Mun mielestä Moose on näyttänyt ihan kivalta kuvissa. En halua lytätä ennen kuin näen sen ja tapahtumat.

Vierailija
3732/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosta saisi uuden asukkaan Taalasmaan asuntoon, mutta taitaa olla niin ettei kukaan hyvä tai sopiva näyttelijä suostu mukaan.

Vierailija
3733/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Moose on näyttänyt ihan kivalta kuvissa. En halua lytätä ennen kuin näen sen ja tapahtumat.

Itseäni ärsyttää että se on nimenomaan Moose ja jälleen Moose. Kentauri räjähti niin miksei saisi jo tämänkin tilalle jotain ihan uutta paikkaa? Joku parempi ravintola pitäisi saada. Yksikin kantapaikka riittää, kun aikoinaan oli pelkkä Barbaari. Amandakin on hotelliksi ja ravintolaksi muutenkin surkea.

Vierailija
3734/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ulla poistuu ulkolavasteen edestä, niin on kyllä surkeasti tehty.

Kukaan ei tiedä miten poistuminen menee. Kari ainakin selvästi jättää hyvästit Taalasmaiden eteisessä. Meinaan traileria, jossa Ulla on takki päällä lähdössä ja Kari halaa äitiään todeten, että rakastaa häntä. Kyllä Huvilakatu on monesti ollut erikoisjaksoissa mukana. Kuten juhlajakso 3500. ja helikopterin putoaminen päätösjaksossa. Ehkäpä Ulla ja Seppo ajaa taksilla Pihlajakadun läpi vaikka en tiedäkään ovatko lähdössä yhdessä samaan suuntaan.

Vierailija
3735/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet eri tyyppi joka laittoi sanoja mun suuhun. Häpeäisit!

Luuletko olevasi uniikki lumihiutale? Myös mulle Dahlia on tärkeä. Puhuin ihan omasta elämästäni.

Vierailija
3736/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlajakson/ennakoiden kuvaus kannattaa myös muistaa.

- Karin voinnista ollaan huolissaan perheen taitekohdassa.

- Hanin pitkäaikainen pelko käy yhtäkkiä toteen ja silminnäkijä paniikissa.

- Marianna on pettynyt kaikkeen ja ottaa tunteiden vallassa ohjat käsiinsä.

- Akin ja Mikin koukeroiset tiet johtaa raa'an totuuden eteen.

- Joku saa luodista ja Ullalle jätetään hyvästit.

Mistä nuo kuvaustekstit on? Finnkinon sivuiltako?

Vierailija
3737/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juhlajakso on pidempi kuin viikon ennakkojaksot, pahoin pelkään, että ennakoista on jätetty juuri ne Ullan (ja Sepon) muistelutakaumat pois, joita on luultavasti juhlajaksossa enemmän. Harmi, jos näin on, koska juuri ne klipit vanhojen jaksojen tapahtumista toisi eniten muistoja mieleen ja lisäisi juhlajakson fiilistä, tehden Ullan lähdöstä tunteellisemman.

Vierailija
3738/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa juhlajakso tulisi jossain vaiheessa Katsomo+ edes hetkeksi, mutta epäilen. Halukkaita katsojia olisi varmasti. Hyvä muistaa ettei Finnkinoja ole kuin 17 teatteria ja aika moni jäi ilman kun lähellä ei ole Finnkinon teatteria.

Vierailija
3739/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa juhlajakso tulisi jossain vaiheessa Katsomo+ edes hetkeksi, mutta epäilen. Halukkaita katsojia olisi varmasti. Hyvä muistaa ettei Finnkinoja ole kuin 17 teatteria ja aika moni jäi ilman kun lähellä ei ole Finnkinon teatteria.

Niinpä ja kaikilla ei ole autoa ja/tai ajokorttia eikä mahdollisuutta käyttää julkisia. Vois hyvin laittaa vähäksi aikaa Katsomo+

Vierailija
3740/59562 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin olla ystäväsi! Kuulostat ainoalta täysjärkiseltä täällä.

Ketju on lukittu.