Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
28681/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pahaa tuo Anniina on tehnyt Evalle, kun Eva nakkelee niskojaan ja käyttäytyy niin kuin Anniinaa ei olisi edes olemassa?

Mitä nyt törmäsi autolla Evaan Pihlajakadulla.

Vierailija
28682/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se Heidi aina sanoikaan? "Mä rakastan Joonatania mutta voin mä vähän Jirinkin kanssa panna". Ettäs kehtasi Jiri tehdä noin Joonatanille, ja nyt moralisoi Anniinan kanssa Evaa. Joonatan on vielä Jirin perhettä! Hyh hyh!

Jos tälle linjalle lähdetään niin yksikään hahmo ei ole oikeutettu sanomaan mitään moraalista. Ei kai sitä kukaan voi kieltää, että on moraalitonta mennä tyttärensä poikaystävän kanssa sänkyyn ja aloittaa samalla salasuhde.

Kikkiksellä on varaa moralisoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28683/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pahaa tuo Anniina on tehnyt Evalle, kun Eva nakkelee niskojaan ja käyttäytyy niin kuin Anniinaa ei olisi edes olemassa?

Mitä nyt törmäsi autolla Evaan Pihlajakadulla.

Eva hutsu juoksi ite auton alle! 

Vierailija
28684/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se Heidi aina sanoikaan? "Mä rakastan Joonatania mutta voin mä vähän Jirinkin kanssa panna". Ettäs kehtasi Jiri tehdä noin Joonatanille, ja nyt moralisoi Anniinan kanssa Evaa. Joonatan on vielä Jirin perhettä! Hyh hyh!

Jos tälle linjalle lähdetään niin yksikään hahmo ei ole oikeutettu sanomaan mitään moraalista. Ei kai sitä kukaan voi kieltää, että on moraalitonta mennä tyttärensä poikaystävän kanssa sänkyyn ja aloittaa samalla salasuhde.

Serkulle sitten kuitenkin saa tehdä noin?

Vierailija
28685/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis oli töykeä Kallea kohtaan.

Vierailija
28686/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä Anniinastakin vielä jotain hämärää paljastuu. Siinäpä saatte loimeenne!

Vierailija
28687/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susu mainitsi Australian. Onko Sauli palaamassa?

Vierailija
28688/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkulle sitten kuitenkin saa tehdä noin?

Ei todellakaan. Ei kenellekään saa. Yritän itse katsoa aina hahmojen keskinäisiä suhteita. En koko sarjan historiaa läpi.

Vierailija
28689/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle varoittelee taas Mariannasta. Käykö niin että lopulta Marianna työntää manipuloivasti sormensa Sampon ja Kallen väliin tai pahimmassa tapauksessa vaihtuu yhtä hulluksi, kun luulee Kallen vievän miestään tai jotain muuta.

Vierailija
28690/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On epänormaalia ihannoida sivuhahmoja ja haikailla vanhoja hahmoja takaisin.

Ei ole. Saga ja Piritta olisi pitänyt laittaa Joannan ja Susun paikalle tunnariin 😡

Vierailija
28691/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amandan ulkokohtauksessa häiritsi kun siinä portaissa on portti ja ovikoodi. Jotenkin siinä taustalla se vaikuttaa siltä kuin majataloon ei pääsisi ollenkaan sisään kuin koodilla. Jos tajuaa ajatella että ne portaat meni ennen ylös. Tostakin olisi saanut hyvän jos asiakas olisi kaatunut pahasti, koska eikös Salla perunut Joonatanin huoltosopimuksen Amandaan. Kalle sentään veti lipat rapun edessä.

Roskasarjan kuvauksia ei päästetä sisälle kun ei rahat riitä.

Vierailija
28692/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä psykiatrista saa sanoa että hauska tyyppi mutta ei Kikkiksestä. 😡

Niin tai että Piritta olisi ollut siinä parempi 😡

Vierailija
28693/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan aika yllättävää, että Amanda näkyi. Edellisen kerran onko siitä 9 vuotta aikaa? Amanda poistui samalla kun vaihdettiin Munkkiniemeen kuvaukset.

Vai oliko vuosi pari ennen sitäkin? En muista että olisi mitään siellä ihan porttikongin sisällä kuvattu terassipöytineen Helenan ja Isabellan jälkeen. Jotain siinä rappusten edessä ehkä?

Vierailija
28694/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy hyvin Jutan takana sviitin seinän tapetin rispaantuminen 😁

Nopeasti se halpa remontti rapistuu 😆 kannattaisi tehdä uudet kunnon lavasteet kuten Rantabaarissakin on.

Vierailija
28695/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan aika yllättävää, että Amanda näkyi. Edellisen kerran onko siitä 9 vuotta aikaa? Amanda poistui samalla kun vaihdettiin Munkkiniemeen kuvaukset.

Seilis lukenut tätä ketjua ja ryhtynyt toimeen.

Eipä ole roskakuntoisia lavasteita purettu jätelavalle. Ulkolavastekin on vielä pystyssä. Halpa seinä tuli heti Evan yliajon jälkeen.

Vierailija
28696/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lassella on puhevika. Kauheaa sönkötystä ja isoja haasteita saada sanoja ulos. Äänikin muuttuu oudosti.

Surkeeta nähdä kuinka aikuinen mies taantuu pikkuvauvan tasolle... 

Saga ja Pipsa laittavat miehet liikkeelle.

Vierailija
28697/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis oli töykeä Kallea kohtaan.

Ja syystä!

Vierailija
28698/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä psykiatrista saa sanoa että hauska tyyppi mutta ei Kikkiksestä. 😡

Niin tai että Piritta olisi ollut siinä parempi 😡

Ihanaa että Saga-fani on taas täällä mun tukena 🥰. Olisitpa nähny miten se yks haukku mua! 

Vierailija
28699/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä (tumma tarjoilija) rakastan Jiriä mutta voin mä vähän Jannenkin (pikkupojan) kanssa panna!"

Vierailija
28700/59562 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä ihmettelen ettei ns. mikään kelpaa. Vaaditaan kaikkea mutta kun vähitellen niitä tuodaan takaisin sekin on vain paskaa sarjassa.

Ketju on lukittu.