Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Hieno haukku hieno haukku. Voihan sitä tämmöstä muiden huumorintajun tuomitsemista harrastaa, jos haluaa spekuloijat kiusaajiksi julistaa. Mutta kannattaa olla varovainen tän kaksinaismoralismin kanssa, ettei vaan osu omaan nilkkaan... hups!
Sinähän tässä sitä ketjun sabotointia harrastat. Haukuit puolet palstalaisista epänormaaleiksi!
Mä ilmiannoin sen kaksinaismoralistisen kiusaajan. Ja aiheesta. Se ilkeilijä ei tähän ketjuun enää astu!
Vierailija kirjoitti:
Itse lähinnä ihmettelen ettei ns. mikään kelpaa. Vaaditaan kaikkea mutta kun vähitellen niitä tuodaan takaisin sekin on vain paskaa sarjassa.
Amanda on lavasteina niin kulunut paikka ettei sen edustan tuominen kumisevia portaita tai sviittiä paranna. Puhumattakaan ahtaasta kahden istumapaikan ruokalasta.
Tykkäsin enemmän ensi viikon Salkkarit jaksoista kuin Rantabaarin. Jotenkin meni sekin sisarsarja ihan huonoksi salkkarit tyyppisellä käänteellä.
Katsoin noita Isabellan psykoosin aikaisia jaksoja uudelleen. Ei minua silloin nuo lavasteet haitannut kuin nykyisin. Ne ovat olleet vain liian pitkään käytössä. Se on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Tunnariin pitäisi lisätä Saga Korkiakoski, Piritta Salonius ja Pipsa Tiilikainen.
Aika omituista, jos tunnarissa esiintyisi jotain tyyppejä, jotka eivät edes ole mukana sarjassa 🤯
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaat Saga-fanit taas vauhdissa. Todella mielisairasta ihannoida sivuhahmoja. Hoitoon kuulutte.
Ja sinäkö se sitten olisit terveempi kommentoija vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lähinnä ihmettelen ettei ns. mikään kelpaa. Vaaditaan kaikkea mutta kun vähitellen niitä tuodaan takaisin sekin on vain paskaa sarjassa.
Amanda on lavasteina niin kulunut paikka ettei sen edustan tuominen kumisevia portaita tai sviittiä paranna. Puhumattakaan ahtaasta kahden istumapaikan ruokalasta.
Ymmärrän ja oon samaa mieltä, mutta silti koen että on jees nähdä muitakin ulkopaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Dahlialle häämatka tehnyt hyvää kun semmosta piikitystä lens ympäriinsä!!
Dahlia näytti nyt paremmalta ja nuoremmalta, kun oli saanut vähän lihaa luiden ympärille. Kasvot eivät olleet enää niin kapoiset kuin keväällä.
Anteeksi mutta ulkopuolisen silmin tämä kuulostaa just sellaiselta, että väkisin väännetään riita ketjuun. Just kun on ollut hiljaista niin aletaan spämmää näitä muiden haukkumisia jne jolla saadaan sitä riitaa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin enemmän ensi viikon Salkkarit jaksoista kuin Rantabaarin. Jotenkin meni sekin sisarsarja ihan huonoksi salkkarit tyyppisellä käänteellä.
Katsoin Rantabaarin ennakot mutta en Salkkareiden. Otin Katsomo+ -tilauksen uudestaan koska peruutin sen Raban kesätauon takia. Ehkä se Amandan paluu täytyy nähdä 😆
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta ulkopuolisen silmin tämä kuulostaa just sellaiselta, että väkisin väännetään riita ketjuun. Just kun on ollut hiljaista niin aletaan spämmää näitä muiden haukkumisia jne jolla saadaan sitä riitaa aikaiseksi.
Mä olen kuule monta päivää tässä odottanut anteeksipyyntöä. Et sinäkään hyväksy sitä että sinua syytetään muiden tekemisistä. Lisäksi huumorintajuni tuomittiin, mikä on todella loukkaavaa käytöstä. Luulin että spekuloijat olisivat hyväntahtoisia, kun siitä hyväntahtoisuudesta jauhavat, mutta olin selvästi väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää jos se Vertti jatkaa sarjassa...
Ihan söpö se on mutta ei muuta. Käsikirjoitus on huono.
Söpö? Ihan tavisteini ulkonäöltään. Luonne sen sijaan on epämiellyttävä: ylimielinen materialisti, joka pitä itseään muita parempana.
Tässä ei ole mitään muuta ongelmaa kuin tuo teidän asennevamma. Sivuhahmoista pitämistä ei pidä eikä saa parantaa, se on ihan normaali asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Rantabaarin ennakot mutta en Salkkareiden. Otin Katsomo+ -tilauksen uudestaan koska peruutin sen Raban kesätauon takia. Ehkä se Amandan paluu täytyy nähdä 😆
No eipä siinä mitään näkemistä ole mutta Dahliaa oli kyllä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnariin pitäisi lisätä Saga Korkiakoski, Piritta Salonius ja Pipsa Tiilikainen.
Aika omituista, jos tunnarissa esiintyisi jotain tyyppejä, jotka eivät edes ole mukana sarjassa 🤯
Tietysti niitä toivotaan takaisin niin että pääsee tunnariin. Olihan Dahliakin varmaan puolitoista vuotta tunnarissa ilman että olisi näkynyt kuin muutaman kerran videopuhelussa tai "Roomassa" parissa jaksosssa. Ilman koronaa tosin olisi ollut mukana että se selittänee.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaat Saga-fanit taas vauhdissa. Todella mielisairasta ihannoida sivuhahmoja. Hoitoon kuulutte.
Sano nyt jotain tähän yksinäinen spekuloija? Onko oikeuttavaa käytöstä, onko?
Ärsyttää kun Kallelle tehdään aina näitä reploja, missä puhuu Petrille jotain rikollisuudesta. Nytkin oli että kauheeta jos naapurissa oli mafia kätyri. Mafia sulla on edessäs saatana 😂😂
Ja sitä mielisairaaksi haukkumista ei enää täällä harrasteta. Se on palstaviranomaisten määräys.